Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191397/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa myjni dezynfektorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000977893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: H. Kamieńskiego 73a
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 32 70 591
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wssk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa myjni dezynfektorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afe6675-1ab8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019673/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa myjni dezynfektorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191397/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp/FZ – 56/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73981,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Myjnia dezynfektor do kaczek i basenów (Zamiejscowy Oddział Rehabilitacji Neurologicznej) – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21296,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Myjnia – dezynfektor (Oddział Kardiologiczny) – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Myjnia – dezynfektor (Oddział AiIT) – 1 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 35185,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczony został na dzień 06.10.2021r.,
zaś termin na złożenie przez wykonawców wniosków o wyjaśnienie treści SWZ upłynął w dniu 04.10.2021r.
W związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi na dużą ilość pytań, które wpłynęły w postępowaniu, Zamawiający zmuszony był do przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na udzielenie wyjaśnień oraz przygotowanie przez Wykonawców ofert przetargowych, to jest do dnia 11.10.2021 roku.
Tym samym, Zamawiający zmuszony był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert, podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
W związku z tym, w dniu 04.10.2021r. Zamawiający zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Tego samego dnia Zamawiający otrzymał potwierdzenie o opublikowaniu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia pod numerem 2021/BZP 00200600/01 oraz link umożliwiający przejście do dokonanej modyfikacji ogłoszenia.
Na skutek problemów technicznych portalu e-zamówienia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało jednak opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Do chwili obecnej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o numerze 2021/BZP 00200600/01 nie jest możliwe do odczytania i odnalezienia w BZP.
W zakładce „Moje ogłoszenia” na platformie pojawiło się natomiast kolejne ogłoszenie o zamówieniu dla tego samego przedmiotu zamówienia (ogłoszenie nr 2021/BZP 00191397/02), z datą składania i otwarcia ofert wyznaczoną na dzień 11.10.2021r., tak jak powinno to być przyjęte w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia pierwotnego.
W związku z błędnym działaniem platformy e-zamowienia dokonana przez Zamawiającego zmiana nie może zostać uznana za skuteczną i wiążącą dla Wykonawców. Zmienione w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą ogłoszenie nie jest bowiem widoczne dla potencjalnych Wykonawców. Pomimo wielu prób Zamawiający nie mógł także dokonać kolejnej zmiany ogłoszenia pierwotnego.
Zaistniała sytuacja została zgłoszona do Centrum Pomocy na platformie, jednakże problem nie został rozwiązany.
W związku z upływem terminu składania ofert, oraz jego nieskutecznym przesunięciem na późniejszą datę, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczony został na dzień 06.10.2021r.,
zaś termin na złożenie przez wykonawców wniosków o wyjaśnienie treści SWZ upłynął w dniu 04.10.2021r.
W związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi na dużą ilość pytań, które wpłynęły w postępowaniu, Zamawiający zmuszony był do przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na udzielenie wyjaśnień oraz przygotowanie przez Wykonawców ofert przetargowych, to jest do dnia 11.10.2021 roku.
Tym samym, Zamawiający zmuszony był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert, podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
W związku z tym, w dniu 04.10.2021r. Zamawiający zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Tego samego dnia Zamawiający otrzymał potwierdzenie o opublikowaniu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia pod numerem 2021/BZP 00200600/01 oraz link umożliwiający przejście do dokonanej modyfikacji ogłoszenia.
Na skutek problemów technicznych portalu e-zamówienia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało jednak opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Do chwili obecnej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o numerze 2021/BZP 00200600/01 nie jest możliwe do odczytania i odnalezienia w BZP.
W zakładce „Moje ogłoszenia” na platformie pojawiło się natomiast kolejne ogłoszenie o zamówieniu dla tego samego przedmiotu zamówienia (ogłoszenie nr 2021/BZP 00191397/02), z datą składania i otwarcia ofert wyznaczoną na dzień 11.10.2021r., tak jak powinno to być przyjęte w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia pierwotnego.
W związku z błędnym działaniem platformy e-zamowienia dokonana przez Zamawiającego zmiana nie może zostać uznana za skuteczną i wiążącą dla Wykonawców. Zmienione w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą ogłoszenie nie jest bowiem widoczne dla potencjalnych Wykonawców. Pomimo wielu prób Zamawiający nie mógł także dokonać kolejnej zmiany ogłoszenia pierwotnego.
Zaistniała sytuacja została zgłoszona do Centrum Pomocy na platformie, jednakże problem nie został rozwiązany.
W związku z upływem terminu składania ofert, oraz jego nieskutecznym przesunięciem na późniejszą datę, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wyznaczony został na dzień 06.10.2021r.,
zaś termin na złożenie przez wykonawców wniosków o wyjaśnienie treści SWZ upłynął w dniu 04.10.2021r.
W związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi na dużą ilość pytań, które wpłynęły w postępowaniu, Zamawiający zmuszony był do przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na udzielenie wyjaśnień oraz przygotowanie przez Wykonawców ofert przetargowych, to jest do dnia 11.10.2021 roku.
Tym samym, Zamawiający zmuszony był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert, podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
W związku z tym, w dniu 04.10.2021r. Zamawiający zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą. Tego samego dnia Zamawiający otrzymał potwierdzenie o opublikowaniu ogłoszenia o zmianie ogłoszenia pod numerem 2021/BZP 00200600/01 oraz link umożliwiający przejście do dokonanej modyfikacji ogłoszenia.
Na skutek problemów technicznych portalu e-zamówienia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało jednak opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Do chwili obecnej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o numerze 2021/BZP 00200600/01 nie jest możliwe do odczytania i odnalezienia w BZP.
W zakładce „Moje ogłoszenia” na platformie pojawiło się natomiast kolejne ogłoszenie o zamówieniu dla tego samego przedmiotu zamówienia (ogłoszenie nr 2021/BZP 00191397/02), z datą składania i otwarcia ofert wyznaczoną na dzień 11.10.2021r., tak jak powinno to być przyjęte w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia pierwotnego.
W związku z błędnym działaniem platformy e-zamowienia dokonana przez Zamawiającego zmiana nie może zostać uznana za skuteczną i wiążącą dla Wykonawców. Zmienione w zakresie terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą ogłoszenie nie jest bowiem widoczne dla potencjalnych Wykonawców. Pomimo wielu prób Zamawiający nie mógł także dokonać kolejnej zmiany ogłoszenia pierwotnego.
Zaistniała sytuacja została zgłoszona do Centrum Pomocy na platformie, jednakże problem nie został rozwiązany.
W związku z upływem terminu składania ofert, oraz jego nieskutecznym przesunięciem na późniejszą datę, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





