eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszyń › DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZBĄSZYŃ DO SOSW W ZBĄSZYNIU I SOSW W SULECHOWIE 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZBĄSZYŃ DO SOSW W ZBĄSZYNIU I SOSW W SULECHOWIE 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W ZBĄSZYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369064741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866 009

1.5.8.) Numer faksu: 68 3846 010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWOZY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZBĄSZYŃ DO SOSW W ZBĄSZYNIU I SOSW W SULECHOWIE 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709dcfbf-f799-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023089/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy uczniów do placówek oświatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.zbaszyn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zasady korzystania z miniPortalu oraz opis wymagań technicznych zawarte są w rozdziale IX SWZ.
2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy podpisu elektronicznego kwalifikowanego/podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Zbąszyniu ul. por. Żwirki 1, 64-360 Zbąszyń, reprezentowane przez Dyrektora
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Paweł Pogorzelski, inspektordanychosobowych@gmail.com 888050176;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Dowozy uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zbąszyń do SOSW w Zbąszyniu i SOSW w Sulechowie prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zbąszyń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu w roku szkolnym 2022/2023.
1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. w dni nauki szkolnej.
1. 2. Trasa obejmuje miejscowości: Łomnica, Stefanowice, Chrośnica, Przyprostynia, Zakrzewko, Nowa Wieś Zbąska, Nowa Wieś, Nądnia, Strzyżewo, Zbąszyń.
1. 3. W zakresie usługi będzie realizowany dowóz ucznia z Łomnicy do Zespołu Szkół Nr 1 w Zbąszyniu.
1. 4. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi: w poniedziałki ok. 172 km, od wtorku do czwartku ok. 164 km, w piątki ok. 174 km. Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 5. Wymagany pojazd do przewozu min. 8 osób (7 uczniów + opiekun).
1. 6. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 183.
1. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów pojazdem, a także pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu oraz przy zaprowadzaniu uczniów do szkoły. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
1. 8. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz oznakowanie dla przewozu osób niepełnosprawnych zgodne z obowiązującymi przepisami.
1. 9. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.
Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, w trybie przewidzianym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone, przy zachowaniu cen jednostkowych, oferowanych w zamówieniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: łączna cena ofertowa brutto (C) oraz termin płatności faktury (T).
2. Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zbąszyń do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulechowie w roku szkolnym 2022/2023.
1. 1. Realizacja dowozów będzie wykonywana w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r.:
- dowóz uczniów do internatu raz w tygodniu oraz odbiór uczniów z internatu raz w tygodniu.
1. 2. Trasa obejmuje miejscowości: Zbąszyń, Strzyżewo, Sulechów.
1. 3. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów: ok. 93 km. Długość trasy może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego.
1. 4. Wymagany pojazd do przewozu min. 4 osób (3 uczniów + opiekun).
1. 5. Przewidywana ilość dni wykonywania usługi: 83.
1. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem oraz zapewnienia opieki przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów pojazdem, a także pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu oraz przy zaprowadzaniu uczniów do szkoły. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
1. 7. Pojazd musi posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Pojazd musi posiadać oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz oznakowanie dla przewozu osób niepełnosprawnych zgodne z obowiązującymi przepisami.
1. 8. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport pojazdem zastępczym spełniającym wymagania określone w postępowaniu.
2. Ilość dni i ilość kilometrów została podana w celu wyliczenia ceny oferty i ta wartość będzie przyjęta do oceny ofert. Rozliczenie będzie odbywało się za faktyczne ilości dni i ilości przejechanych kilometrów, według podanej w ofercie ceny jednostkowej za 1 km.
Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie świadczenia usługi w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów, zmiany trasy przewozów, itp. Ze względu na specyfikę usług, rozmiar przedmiotu zamówienia został określony szacunkowo. Rzeczywista ilość usług może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.
3. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia: kierowców i opiekunów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym, w trybie przewidzianym w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone, przy zachowaniu cen jednostkowych, oferowanych w zamówieniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: łączna cena ofertowa brutto (C) oraz termin płatności faktury (T).
2. Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru: L = C + T.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Ocena ofert będzie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.).
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje środkiem transportu sprawnym technicznie i przystosowanym do wykonywania usługi przewozu osób określonej w przedmiocie zamówienia:
• dla cz. 1. :
– pojazd do przewozu min. 8 osób przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i wyposażony w sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku w postaci zamontowanej windy lub specjalnych podjazdów dla wózków oraz odpowiednie zabezpieczenia dla przewozu dzieci i wózków wewnątrz pojazdu zapewniające bezpieczny przejazd,
• dla cz. 2. :
– pojazd do przewozu min. 4 osób;
b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za świadczenie usługi określonej w przedmiocie zamówienia (kierowca + opiekun do każdego pojazdu):
- kierowcami, posiadającymi uprawnienia odpowiedniej kategorii do kierowania pojazdami, posiadającymi zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych, stwierdzających brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (prawo jazdy z kodem „95” lub zaświadczenia o aktualnych badaniach lekarskich i psychologicznych) oraz posiadającymi min. 6-miesięczne doświadczenie w zakresie przewozu osób. Wymaga się, aby osoby były niekarane, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych i korzystające z pełni praw publicznych;
- osobami sprawującymi opiekę nad uczniami: pełnoletnimi, niekaranymi, posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych i korzystającymi z pełni praw publicznych. Wykonawca przedstawi informację, że dane tej osoby nie są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (wydruk z rejestru) – podstawa prawna art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 152).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
– licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.).
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
– wykazu środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ;
– wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden spełniał warunki określone w rozdz. VII SWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie dla nich dokonywana łącznie. Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 2A do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 09:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest:
1) przedłożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie:
– dowodu rejestracyjnego,
– prawa jazdy (gdy dokument bez kodu „95”, ważne zaświadczenia badań lekarskich i badań psychologicznych),
– ważnej polisy OC i NNW,
– Wydruku z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z informacją, że dane opiekuna nie są w nim zamieszczone
oraz oryginały oświadczeń:
– kierowcy/opiekuna o zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych – załącznik nr 8 do SWZ
– opiekuna o zapoznaniu się z obowiązkami i odpowiedzialnością za dzieci i młodzież przebywające pod ich opieką – załącznik nr 9 do SWZ;
2) okazać Zamawiającemu pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (dot. części 1).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.