eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP 7/24 Czyszczenie Osadnika Imhoffa wraz z zagospodarowaniem odpadu (19 08 05)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP 7/24 Czyszczenie Osadnika Imhoffa wraz z zagospodarowaniem odpadu (19 08 05)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471219736

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kniaziewicza 1/5

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 91-347

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@bieganski.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bieganski.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230568

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00215602

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem postępowania jest realizacja usługi czyszczenia osadnika Imhoffa wraz z zagospodarowaniem odpadu o kodzie 19 08 05 w ilości około 35 Mg.
2. Głębokość osadnika - ok. 8,5m znajdującego się pod ziemią.
3. Dostęp do osadnika poprzez dwa włazy (jeden przeznaczony jest do podglądu drugi do zejścia, gdzie znajduje się drabinka).
4. Osad znajdujący się na dnie jest osadem posedymentacyjnym ścieków szpitalnych - ustabilizowane komunalne osady ściekowe.
5. Przedstawienie oferty wskazuje na wykonanie poniższych czynności:
1) usunięcie odpadów wyspecjalizowanym sprzętem (części stałych z osadnika),
2) wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadu 19 08 05 w ilości około 35 Mg,
3) spełnienie wszelkich wymogów zgodnie z obowiązującym prawem o odpadach oraz potwierdzenie posiadania stosownych pozwoleń na transport odpadu o kodzie 19 08 05,
4) wykonanie usługi badań odpadu (fizyko - chemiczne).

6. Dostarczenie raportu z badania odpadu 19 08 05 (fizyko - chemiczne) nastąpi w terminie 2 tygodni od dnia zakończenia wywozu odpadów.

Po zmianie:
1. Przedmiotem postępowania jest realizacja usługi czyszczenia osadnika Imhoffa wraz z zagospodarowaniem odpadu o kodzie 19 08 05 w ilości około 35 Mg.
2. Głębokość osadnika - ok. 8,5m znajdującego się pod ziemią.
3. Dostęp do osadnika poprzez dwa włazy (jeden przeznaczony jest do podglądu drugi do zejścia, gdzie znajduje się drabinka).
4. Osad znajdujący się na dnie jest osadem posedymentacyjnym ścieków szpitalnych - ustabilizowane komunalne osady ściekowe. Zamawiający jest wytwórcą odpadu.
5. Przedstawienie oferty wskazuje na wykonanie poniższych czynności:
1) usunięcie odpadów wyspecjalizowanym sprzętem (części stałych z osadnika),
2) wywóz wraz z unieszkodliwieniem odpadu 19 08 05 w ilości około 35 Mg,
3) spełnienie wszelkich wymogów zgodnie z obowiązującym prawem o odpadach oraz potwierdzenie posiadania stosownych pozwoleń na transport odpadu o kodzie 19 08 05,
4) wykonanie usługi badań odpadu (fizyko - chemiczne).
5) Dostarczenie potwierdzenia, że odpad trafił do wyznaczonego odbiorcy w formie karty przekazania odpadu generowanej w systemie BDO.
6. Dostarczenie raportu z badania odpadu 19 08 05 (fizyko - chemiczne) nastąpi w terminie 2 tygodni od dnia zakończenia wywozu odpadów.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował:
a) Aktualnym zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie (zbieranie, transport, unieszkodliwianie odpadów) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach, w tym potwierdzenie posiadania stosownych pozwoleń na transport odpadu o kodzie 19 08 05.
b) Aktualnym wpisem do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)

Po zmianie:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował:
a) Aktualnym zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 05., zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
b) Aktualnym wpisem do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie (zbieranie, transport, zagospodarowaniem odpadów) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach z późniejszymi zmianami, w tym pozwolenie na transport odpadu o kodzie 19 08 05.
2.Aktualny wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).

Po zmianie:
1. Aktualnym zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 08 05., zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
2.Aktualny wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-15 09:00

Po zmianie:
2024-03-20 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-15 10:00

Po zmianie:
2024-03-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-13

Po zmianie:
2024-04-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.