eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin"Dostawa umundurowania wyjściowego i galowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 27/25/P



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa umundurowania wyjściowego i galowego na rzecz 41. Bazy
Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” SPRAWA NR 27/25/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa umundurowania wyjściowego i galowego na rzecz 41. Bazy
Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” SPRAWA NR 27/25/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf563be9-b1d4-43f6-889a-1c46788ba662

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100208/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 PRZEDMIOTY UMUNDUROWANIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/25/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I - Umundurowanie wyjściowe

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup umundurowania wyjściowego i galowego według zakresu podanego poniżej dla poszczególnych zadań. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z WDTT stanowiącymi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

2. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym: 27/25/P.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) niezależne zadania:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.

3.1. ZADANIE I - Umundurowanie wyjściowe
3.2. ZADANIE II - Umundurowanie galowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

5.1. ZADANIE I- Umundurowanie wyjściowe:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 3 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I i II.

5.2. ZADANIE II – Umundurowanie galowe:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 3 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I i II.

Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18212000-8 - Płaszcze

4.5.5.) Wartość części: 293232,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II - Umundurowanie galowe

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup umundurowania wyjściowego i galowego według zakresu podanego poniżej dla poszczególnych zadań. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z WDTT stanowiącymi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

2. Postępowanie oznaczone jest numerem referencyjnym: 27/25/P.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) niezależne zadania:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.

3.1. ZADANIE I - Umundurowanie wyjściowe
3.2. ZADANIE II - Umundurowanie galowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

5.1. ZADANIE I- Umundurowanie wyjściowe:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 3 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I i II.

5.2. ZADANIE II – Umundurowanie galowe:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT);
c) Załącznik Nr 3 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I i II.

Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35811300-5 - Mundury wojskowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18212000-8 - Płaszcze

4.5.5.) Wartość części: 155361,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351042,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351042,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351042,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KREATOR SP. Z O.O. SP. K.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD ODZIEŻOWY MODAR SP. Z O.O. , CZM INTERMAG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792674444

7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CHROBREGO 97

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351042,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144402,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144402,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KREATOR SP. Z O.O. SP.K.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD ODZIEŻOWY MODAR SP. Z O.O., CZM INTERMAG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792674444

7.3.3) Ulica: BOLESŁAWA CHROBREGO 97

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 80-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144402,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.