Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00200326/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00053148200024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 46-63-479
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gopsgrudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gopsgrudziadz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc083773-1fce-4b29-9b96-d7c1d1d171961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc083773-1fce-4b29-9b96-d7c1d1d17196
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032871/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat.
4.2. Wypoczynek musi być zorganizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2021 r., poz. 1548). Organizator będzie zobowiązany zgłosić obóz profilaktyczny do właściwego Kuratorium Oświaty.
4.3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym w Polsce, w kurortach nadmorskich. Lokalizacja turnusu do 300 km od Grudziądza.
4.4. W ramach umowy Organizator zapewni bezpośredni transport autokarem uczestników z Grudziądza do miejsca odbywania obozu i powrót zgodnie zobowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (min. aktualne badania techniczne pojazdów, którymi będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu przewozu osób, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy).
4.5. Zakwaterowanie w obiekcie murowanym (nie mogą być namioty), posiadającym kartę kwalifikacyjną obiektu, w pokojach maksymalnie 4-osobowych z bezpośrednim dostępem do sanitariatów z prysznicami, umywalkami, WC i ciepłą wodą, dla każdego uczestnika osobne łóżko.
4.6. Pełne wyżywienie (4 posiłki w trakcie dnia: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz. 1448), posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych. Podczas wycieczek należy zabezpieczyć uczestników obozu w suchy prowiant oraz na drogę powrotną z obozu. Należy zapewnić całodobowy dostęp do napojów (np. herbata, woda, kompot).
4.7. Realizacja programu wychowawczo-opiekuńczego i profilaktycznego. Wykonawca powinien zorganizować program zajęć na czas pogody i niepogody. Program powinien uwzględniać zajęcia i rozgrywki sportowe, gry terenowe, zajęcia plastyczne, zajęcia socjoterapeutyczne, całodniową wycieczkę z nieodpłatnym dla uczestników wstępem do zwiedzanych obiektów. Kadra wychowawcza musi posiadać stosowane kwalifikacje i doświadczenie. W zakresie realizacji programu profilaktycznego należy zabezpieczyć osoby z wykształceniem psychologicznym. Należy zabezpieczyć opiekę lekarską i pielęgniarską na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Uczestników obozu należy ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kąpiel i plażowanie musi odbywać się na kąpielisku strzeżonym przy obecności ratownika WOPR.
4.8. Ponadto Organizator zobowiązany jest do przestrzegania wytycznych dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży przygotowanych przez GIS, MZ i MEN.
4.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max. do 10%). Ostateczna cena jaką zapłaci Zamawiający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wypoczynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający publikując Ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i udostępniając Specyfikację Warunków Zamówienia wskazał różne i niedookreślone kryteria oceny ofert, które mogły wprowadzić w błąd Wykonawców uniemożliwiając tym samym prawidłową ocenę ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający publikując ogłoszenie nr 2025/BZP 00200326, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2025-04-22 w Sekcji IV – Przedmiot Zamówienia pkt 4.3) Kryteria oceny ofert, Zamawiający wskazał w:
• pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo,
• pkt 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe.
Kryterium 1.
o pkt 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena.
o pkt 4.3.6.) Waga: 60.
Kryterium 2.
o pkt 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wychowawców.
o Pkt 4.3.6.) Waga: 40.
Natomiast w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale 17: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, Zamawiający wskazał, iż: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Doświadczenie (D) 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.3 Punkty za kryterium „Doświadczenie” zostaną przyznane w następujący sposób:
Ilość zrealizowanych obozów w badanej ofercie
D = ------------------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (0,40)
Największa ilość zrealizowanych obozów
Przez kryterium doświadczenie Zamawiający rozumie udokumentowane wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi polegające na organizacji obozu lub kolonii lub wycieczki dla dzieci i młodzieży dla minimum 40 osób, trwającej nieprzerwanie 7 dni i o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda z usług.
Powyższe różnice mogły wprowadzić w błąd Wykonawców, a prawidłowa ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty jest niemożliwy. Poprzez wprowadzenia w błąd przez Zamawiającego mogła zostać zachwiana uczciwa konkurencja, które prowadzi do nierównego traktowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu.
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało obarczone wadą, której nie da się usunąć, ponieważ nie da się usunąć błędów dotyczących zmiany treści ogłoszenia po dokonaniu czynności niepowtarzalnych, takich jak czynność upływu terminu składania ofert, czy otwarcia ofert. Naprawienie błędu zawartego w ogłoszeniu o zamówieniu jest niedopuszczalne po upływie terminu składania i otwarcia ofert, wobec czego stwierdzona wada ma charakter nieusuwalny.
Stan faktyczny wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp i Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ponadto Zamawiający informuje, że zaniechał dalszych czynności oceny ofert, gdyż w przedmiotowym postępowaniu nie dochodzi do rozstrzygnięcia postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226400,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Grudziądz
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku głównego Willi Victoriusa w ramach zadania "Adaptacja Willi Victoriusa przy ul. Armii Krajowej 21-25 w Grudziądzu na potrzeby Liceum Sztuk Plastycznych...".
- Roboty remontowo- budowlane w kompleksie budynków Centrum Kształcenia Zawodowego w Grudziądzu (...) (KPO/23/1/BCU/2/W/0017)
- Remont dachu na podstawie projektu technicznego pn. Wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego- budynek nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu
- Remont budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 44/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WAKACJE 2025 - Wyjazdowe warsztaty rekreacyjne dla dzieci i młodzieży - uczestników projektu "Gotowi na przyszłość"
- Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
- Usługi hotelarskie, polegające na zapewnieniu zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla uczestników Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Usługi organizacji wyjazdu
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Organizacja wizyt studyjnych dla koordynatorów dostępności i innych pracowników JST zajmujących się dostępnością
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.