eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Rybackiej 16 w Lubaniu - Gmina Miejska Lubań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Rybackiej 16
w Lubaniu – Gmina Miejska Lubań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 7 Dywizji 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 6464499

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boi.um@miastoluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.miastoluban.pl/urzad,m,10439,ogloszenia-o-zamowieniach.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Rybackiej 16
w Lubaniu – Gmina Miejska Lubań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b50a0a-d1e2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005120/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków użytecznosci publicznej na terenie Gminy Miejskiej Lubań, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski oraz Powiatu Lwóweckiego , Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156118/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2353717,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1: Wymiana istniejącej stolarki okiennej i zewnętrznej stolarki drzwiowej.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubaniu, związane z wymianą istniejącej stolarki okiennej na nową wykonaną z profili PVC o współczynniku Uw<0,9 W/(m2K) z higrosterowanymi nawiewnikami okiennymi o wydajności min. 30m3/h i zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową wykonaną z profili „ciepłego aluminium”.

1) Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej obejmuje:
a) ostrożny demontaż istniejącej stolarki okiennej, bez naruszenia istniejących wewnętrznych lastrykowych parapetów okiennych i zewnętrznych blaszanych podokienników
b) oczyszczenie i przygotowanie otworów do montażu
c) montaż nowej stolarki na odpowiednio dobrane kotwy
d) uszczelnienie szczelin montażowych wokół nowych ram pianą montażową
e) regulacja obsadzonej stolarki okiennej
f) utylizacja okien pochodzących z rozbiórki (wywiezienie na składowisko potwierdzone dokumentem przyjęcia odpadu)

2) Zestawienie stolarki okiennej:
a) okno (O1) 156x207 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, dwurzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 4 szt. o wydajności min. 30m3/h 153 szt.
b) okno (O2) 156x154 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 17 szt.
c) okno (O3) 156x100 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 34 szt.
d) okno (O4) 156x90 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 2 szt.
e) okno (O5) 155x132 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 5 szt.
f) okno (O6) 110x110 cm – uchylno-rozwierne, jednodzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 1 szt. o wydajności min. 30m3/h 5 szt.
g) okno (O7) 124x124 cm – uchylno-rozwierne, jednodzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 1 szt. o wydajności min. 30m3/h 3 szt.
h) okno (O8) 207x144 cm – uchylno-rozwierne, dwudzielne, jednorzędowe, kolor biały,
Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%, Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny
higrosterowany 2 szt. o wydajności min. 30m3/h 2 szt.
i) okno (O9) 207x244 cm – rozwierne, jednoskrzydłowe z naświetlem górnym
i naświetlami bocznymi kolor biały, Uw<0,9 W/(m2K), g≥ 50%, Lt≥74%,
Rw 32-35 dB, nawiewnik okienny higrosterowany 1 szt. o wydajności min. 30m3/h 6 szt.
j) okno (O10) 156x207 cm – nie podlega wymianie 3 szt.
k) okno (O11) 156x154 cm – nie podlega wymianie 1 szt.
l) okno (O12) 60x60 cm – nie podlega wymianie 2 szt.

Wymiana stolarki okiennej nie może spowodować uszkodzeń elewacji w ościeżach, zewnętrznych blaszanych podokienników oraz wewnętrznych lastrykowych parapetów. Elementów tych nie objęto zakresem robót. Demontaż należy wykonać ostrożnie wyjmując ościeżnice do wewnątrz.

3) Zakres robót związanych z wymianą stolarki drzwiowej obejmuje:
a) ostrożny demontaż istniejącej stolarki drzwiowej
b) oczyszczenie i przygotowanie otworów do montażu
c) montaż nowej stolarki na odpowiednio dobrane kotwy
d) uszczelnienie szczelin montażowych wokół nowych ram pianą montażową
e) regulacja obsadzonej stolarki drzwiowej
f) utylizacja drzwi pochodzących z rozbiórki (wywiezienie na składowisko potwierdzone dokumentem przyjęcia odpadu)

4) Zestawienie stolarki drzwiowej:
a) drzwi (DW1) 107x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 szt.
b) drzwi (DW2) 113x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 szt.
c) drzwi (DW3) 113x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy - 1 szt.
d) drzwi (DW4) 80x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane do wewnątrz, prawe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy - 1 szt.
e) drzwi (DW5) 410x290 cm – przeszkolone, z naświetlem górnym i naświetlami bocznymi, dwuskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe/prawe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami i funkcją dzienną, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka/uchwyt w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 kpl.
f) drzwi (DW6) 110x210 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe -1 szt., prawe -1 szt. kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy - 2 szt.
g) drzwi (DW7) 153x290 cm – przeszklone, półtoraskrzydłowe z naświetlem 70 cm, kolor biały, otwierane na zewnątrz, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek, szyna do drzwi dwuskrzydłowych z wbudowanym koordynatorem kolejności zamykania skrzydeł, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 1 szt.
h) drzwi (DW8) 80x205 cm – pełne, jednoskrzydłowe, kolor biały, otwierane na zewnątrz, lewe, kształtowniki aluminiowe z przegrodą termiczną, panel gładki, zamek trzypunktowy automatyczny z blokowanymi językami, wkładka atestowana antywłamaniowa z pięcioma kluczami, klamka w kolorze drzwi, zawiasy rolkowe malowane w kolorze drzwi, profil podprogowy tworzywowy do ,,ciepłego montażu”, system uszczelnień obwodowy – 2 szt.
i) drzwi (DG) 230x205 cm – nie podlegają wymianie 1 szt.
Wymiana stolarki drzwiowej nie może spowodować uszkodzeń elewacji w ościeżach. Elementów tych nie objęto zakresem robót. Demontaż należy wykonać ostrożnie wyjmując ościeżnice do wewnątrz. Współczynnik przenikania ciepła U<1,3 W/(m2K).
Zakres robót obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej z montażem w podstawowym zakresie, bez robót tynkarskich i malarskich związanych z naprawą ościeży okiennych i drzwiowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 747962,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubaniu.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubaniu, związane z Termomodernizacją obiektu. Roboty obejmują:
1) ustawienie rusztowań elewacyjnych, montaż zsypów do gruzu
2) rozbiórkę pomieszczenia zbiornika wyrównawczego zlokalizowanego na dachu budynku głównego szkoły. Pomieszczenie murowane z bloczków betonu komórkowego, przykryte dachem z płyt korytkowych z pokryciem papowym
3) rozbiórkę istniejącego pokrycia z warstwą ocieplenia ze styropianu gr. 12 cm dachu budynku głównego, łącznika i dobudówki
4) rozbiórkę murowanych kominów wentylacyjnych łącznie z czapkami betonowymi do poziomu dachu
5) rozbiórkę wszystkich obróbek blacharskich dachu (blacha do złomowania)
6) rozbiórkę orynnowania dachu łącznie z uchwytami (blacha nie nadająca się do użytku)
7) demontaż instalacji odgromowej na dachu (drut do złomowania)
8) demontaż wywiewek kanalizacji sanitarnej
9) demontaż umieszczonych w elewacji frontowej i tylnej budynku, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej przestrzeni stropodachu
10) częściowy demontaż korytkowych płyt dachowych z betonową warstwa wyrównawczą (gr. ok. 7 cm) dla wykonania otworów roboczych do ocieplenia przestrzeni stropodachu. Demontaż należy przeprowadzić w sposób umożliwiający ponowne użycie płyt.
11) usunięcie istniejącej warstwy gr. ok. 10 cm z wiór i trocin ocieplającej stropodach
12) usunięcie istniejącej izolacji paroszczelnej z papy umieszczonej w wentylowanej przestrzeni stropodachu
13) ułożenie nowej izolacji paroszczelnej z papy w wentylowanej przestrzeni stropodachu
14) ocieplenie wentylowanego stropodachu, przez wdmuchnięcie granulatu z wełny mineralnej gr. 25 cm
15) ułożenie zdemontowanych żelbetowych płyt korytkowych (zamknięcie stropodachu)
16) uzupełnienie betonowej warstwy wyrównawczej gr.7 cm na płytach korytkowych
17) zagruntowanie betonowego podłoża i ułożenie dwuwarstwowego pokrycia z papy łączonej termicznie (warstwa podkładowa, warstwa nawierzchniowa)
18) podmurowanie kominów wentylacyjnych cegłą klinkierową licowaną do wysokości min. 40 cm ponad połać dachową z zakończeniem betonowymi czapkami kominowymi
19) wykonanie kompletnych obróbek blacharskich dachu z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm
20) montaż nowego orynnowania dachu rynnami o średnicy 150 mm wykonanymi z blachy tytanowo-cynkowej gr. min. 0,55 mm
21) montaż w elewacji frontowej i tylnej czerpni stalowych 14x14 cm z krućcem o długości 50 cm zakończonych żaluzją. Krućce mają umożliwić swobodny przepływ powietrza w strefie wentylowanej stropodachu, po wdmuchaniu granulatu z wełny mineralnej
22) budowę na dachu budynku głównego instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp
23) wykonanie instalacji odgromowej na dachu z drutu stalowego ocynkowanego śr. 8 mm
24) wykonanie uszczelnień masą silikonową w ościeżach od zewnątrz, wymienionej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
25) wymianę instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicy i parteru dobudówki. Istniejąca instalacja stalowa spawana z grzejnikami żeliwnymi, zostanie wymieniona na instalację wykonaną z rur miedzianych z płytowymi grzejnikami stalowymi i włączona do węzła ciepłowniczego
26) wymianę instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w węzłach sanitarnych parteru, pierwszego i drugiego piętra oraz na odcinku poziomym w piwnicy do węzła ciepłowniczego. Istniejąca instalacja wykonana z rur stalowych zostanie wymieniona na instalację z rur miedzianych i włączona do zasobnika wody ciepłej w węźle ciepłowniczym
27) wymianę zasobnika cwu z wymianą armatury i punktów czerpalnych. Istniejący zasobnik cwu 2000 l zostanie wymieniony na biwalentny zasobnik cwu 300l.
28) wymianę instalacji wody zimnej w węzłach sanitarnych parteru, pierwszego i drugiego piętra oraz na odcinku od przyłącza do węzła ciepłowniczego
29) wymianę instalacji kanalizacji sanitarnej w węzłach sanitarnych parteru, pierwszego i drugiego piętra
30) wymianę armatury i przyborów sanitarnych
31) wymianę źródeł światła na LED w budynku głównym szkoły i łączniku. Wymianie podlegają wyłącznie źródła światła (świetlówki, żarówki) na zamienniki LED. Istniejące oprawy pozostają, należy je dostosować do ledowych źródeł światła. Całkowitej wymianie podlegają łączniki instalacji oświetlenia w budynku głównym szkoły i łączniku.
32) wymianę opraw oświetleniowych na LED w dobudówce. W pomieszczeniach dobudówki zostają wymienione istniejące mieszane oprawy na nowe kompletne oprawy LED wraz z łącznikami instalacji oświetlenia
33) montaż nakładek renowacyjnych z PCV na okienne parapety z lastryko
34) roboty murarskie, tynkarskie i malarskie związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej
35) wymianę okładzin ściennych w węzłach sanitarnych
36) wymianę posadzek w węzłach sanitarnych
37) wywóz i utylizację odpadów pochodzących z rozbiórek
38) wykonanie badań sprawdzających instalacji elektrycznych i odgromowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1605754,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896473,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1180000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896473,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOMAX Kot Mariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741001805

7.3.3) Ulica: Wręczyca Mała, ul. Długa 123

7.3.4) Miejscowość: Wręczyca Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 42-130

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896473,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1925000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1925000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1925000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel i Usługi Bogusław Kosior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6130006961

7.3.3) Ulica: Starolubańska 37A/2

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1925000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.