Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120360/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepełnosprawnościami ruchu – etap II wykonanie”
Cz. I – Dwór
Cz. II – Zameczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130451680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Opinogóra Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-406
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mr@muzeumromantyzmu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b82d845-9384-4144-9acd-3f27ef6e9a151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepełnosprawnościami ruchu – etap II wykonanie”Cz. I – Dwór
Cz. II – Zameczek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b82d845-9384-4144-9acd-3f27ef6e9a15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116907/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Dostosowanie Muzeum dla osób z niepełnosprawnościami ruchu - Likwidacja barier architektonicznych poprzez dostosowanie budynków DWÓR i ZAMECZEK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOiK.25.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199705,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż zewnętrznej platformy schodowej poręczowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla budynku Dworu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34951000-8 - Platformy wejściowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42417000-2 - Podnośniki i przenośniki
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 84151,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż podnośnika pionowego wraz z wykonaniem robót budowlanych dla budynku Zameczku.4.5.3.) Główny kod CPV: 34951000-8 - Platformy wejściowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42417000-2 - Podnośniki i przenośniki
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 115553,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84216,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112389,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84216,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZATOS ADRIAN ZYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681624476
7.3.3) Ulica: Łachoń 6
7.3.4) Miejscowość: Winnica
7.3.5) Kod pocztowy: 06-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Weryfikacja należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, montaż platformy schodowej poręczowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84216,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-09 do 2025-08-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert dla części II – dla budynku Zameczku, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na błędnie postawionym warunku udziału w postępowaniu dla tej części, dotyczący zdolności technicznej (doświadczenia), tj.: Zamawiający powinien wymagać, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
jedną (1) dostawę lub robotę budowlaną polegającą na zakupie i montażu podnośnika pionowego wraz z wykonaniem robót budowlanych na budynkach - o wartości min. 120.000,00 zł brutto tej dostawy, a został tutaj błędnie postawiony warunek, który dotyczy części I – budynku Dworu, czyli zakupu i montażu zewnętrznej platformy schodowej poręczowej wraz z wykonaniem robót budowlanych na budynkach - o wartości min. 120.000,00 zł brutto tej dostawy, w związku z tym warunek ten nie jest adekwatny do pozostałych dokumentów postępowania w tym SWZ i mógł wprowadzić Wykonawców w błąd.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z powyższym uzasadnieniem prawnym w części II – dla budynku Zameczku, ponieważ w zaistniałym fakcie Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować, czy Wykonawca spełnia minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia, na odpowiednim poziomie jakości, dotyczące zakupu i montażu podnośnika pionowego wraz z wykonaniem robót budowlanych dla budynku Zameczku.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159131,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167741,67 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- ZMIANA UKŁADU FUNKCJONALNEGO ŁAZIENEK DLA PACJENTÓW I TOALETY DLA PERSONELU
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w celu utworzenia pracowni biologicznej w SP nr 1 w Żukowie
- Termomodernizacja i OZE w budynkach użyteczności publicznej i komunalnych gminy Hańsk.
- Modernizacja budynku mieszkalnego w Manasterzu poprzez dostosowanie istniejących mieszkań do osób niepełnosprawnych i utworzenie mieszkań wspomaganych
więcej: Platformy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.