eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoDostawa materiałów szewnych i wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku/ procedura powtórzona/ spr 60/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych i wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku/ procedura powtórzona/ spr 60/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,196392,2557630f24949420eb4c337c4f5edea4.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów szewnych i wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku/ procedura powtórzona/ spr 60/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99403425-a89a-4cab-b8eb-771d58519fd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015101/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.6 Nici chirurgiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ilość J.M. równoważnika


















PAKIET 1 (5): Monofilament wchłanialny z poli-p-dioksanonu 65-90% początkowej wytrzymałości węzła na rozciąganie po 28 dniach po zaimplantowaniu, całkowita absorpcja masy szwu: 180 - 220 dni

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3220,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 2(7).: Nici niewchłanialne plecione z naturalnych włokien jedwabnych powlekana rafinowanym woskiem parafinowym lub silikonem; nić owinięta na płytce plastikowej, zabezpieczona zewnętrznie folią aluminiową

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 10035,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 3(8). - Nici niewchłanialne – syntetyczne, poliestrowe, plecione, powlekane; nić owinięta na płytce plastikowej lub kartoniku tekturowym, zabezpieczona zewnętrznie folią aluminiową

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 8066,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4( 12). : Taśmy TOT

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 48438,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5(17).: Specjalistyczne chirurgiczne wyroby medyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3369,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6(18).: Protezy naczyniowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 7( 19). Opatrunek hemostatyczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 14040,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 8 : Monofilament wchłanialny z poli-p-dioksanonu, o zdolności podtrzymywania tkanki 55 % po 6 tygodniach, absorpcja 180-210 dni, bezwęzłowy, jednokierunkowy z "guzikiem" na końcu nitki

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 25881,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2797,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2797,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2797,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2797,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8618,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8618,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8618,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8618,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6501,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6501,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6501,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6501,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-04

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawneZamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty- art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W postepowaniu w zakresie ww pakietów do dnia 25.04.2025 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty- art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W postepowaniu w zakresie ww pakietów do dnia 25.04.2025 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vascutek Deutschland GmbH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 53568,00

7.3.4) Miejscowość: Hamburg,

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-04

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty- art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W postepowaniu w zakresie ww pakietów do dnia 25.04.2025 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18889,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18889,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18889,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18889,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.