Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00171506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00182434/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komandorska 118/120
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ue.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ue.wroc.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9add210-48e0-4d33-81ba-292ff165c505
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053099/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 sukcesywna dostawa środków czystości i akc. do sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-CZL-DZP. 261.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235328,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki czystości i akcesoria do sprzątania4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 184855,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
worki na śmieci i środki higieny osobistej4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 104569,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143788,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149981,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143788,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIMER 24.pl p. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952256656
7.3.3) Ulica: Zakrzowska 21a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-318
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143788,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94440,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111759,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94440,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLIMER 24.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952256656
7.3.3) Ulica: Zakrzowska 21a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-318
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94440,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy worków na odpady komunalne i niebezpieczne
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawy środków czystości i artykułów podobnych oraz środków dezynfekujących do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego i środków czystości dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.