Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194600/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup mobilnego boiska do koszykówki 3x3 wraz z koszami w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup mobilnego boiska do koszykówki 3x3 wraz z koszami w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8d88a17-eebf-44b1-9a54-e657747a02fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026037/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Mobilne boisko do koszykówki "3x3" wraz z koszami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KiS.271.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego boiska przenośnego do koszykówki 3x3 oraz 4 koszy najazdowych do koszykówki 3x3, oraz 4 wózków balastowych na potrzeby Miasta Leszna, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz z załącznikami do niej.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
37452210-6 kompletne systemy do gry w koszykówkę,
37451000-4 sprzęt do sportów uprawianych na boiskach,
45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1a do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport i rozładunek sprzętu w miejscu wskazanym przez Zawijającego.
3. Dostawa wraz z rozładunkiem odbędzie się w terminie 40 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy. Miejscem dostawy będzie Hala Widowiskowo-sportowa „Trapez” w Lesznie, ul. Zygmunta Starego 1, 64 – 100 Leszno.
4. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i użytkowania sprzętu w języku polskim oraz następujące dokumenty dotyczące nawierzchni boiska:
a) atest PZH;
b) certyfikat FIBA Approved Equipment;
c) raport/raporty z badań specjalistycznego laboratorium potwierdzający parametry nawierzchni;
d) w celu zapewnienia fachowej instalacji oraz dostępu do serwisu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, Wykonawca/dostawca ma posiadać autoryzację wystawioną przez producenta nawierzchni na przedmiotowe postępowanie/ realizowaną inwestycję;
e) dokument potwierdzający, że producent nawierzchni jest oficjalnym dostawcą nawierzchni dla FIBA 3x3.
Uwaga:
Parametry nawierzchni muszą spełniać moduły ułożone bezpośrednio na podbudowie betonowej, asfaltowej lub z kostki brukowej. Nie dopuszcza się zastosowania systemów nawierzchni wielowarstwowych, gdzie jedną warstwę stanowi nawierzchnia modułowa, a drugą np. mata gumowa, warstwa poliuretanowa itp.
5. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest również do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie montażu i eksploatacji dostarczonego sprzętu w ilości min. 2 osób.
6. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu równoważnego pod warunkiem, że oferowany sprzęt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku zaoferowania w ofercie sprzętu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe do każdego zaoferowanego sprzętu równoważnego, z których w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37452210-6 - Kompletne systemy do gry w koszykówkę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199973,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199973,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199973,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Epufloor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272796330
7.3.3) Ulica: Kopcińskiego 77
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-033
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199973,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Karczma Borowa - uchwała antysmogowa (II postępowanie)
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4801P na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4800P w m. Dąbcze do m. Maruszewo
- "Budowa punktów świetlnych na terenie gminy Leszno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji szatni dla pracowników
- Dostawa naziemnego zbiornika do celów przeciwpożarowych o pojemności 300m3 wraz z jego montażem i niezbędnymi pracami budowlanymi na terenie stacji przeładunkowej w miejscowości Gola.
- "Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu All In One i laptopów z systemem Windows 11 Pro oraz pakietów biurowych w wersji pudełkowej"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo
- "Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne w miejscowości Trzyciąż i Zadroże"
- Budowa placu zabaw przy ul. Parkowej na terenie KS Kabel.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
- Zagospodarowanie terenu przy budynku SP 4, ul. Kierzkowa - "Szare na zielone"
- Budowa terenu sportowo-rekreacyjnego wraz infrastrukturą towarzyszącą na Osiedlu Zielone Wzgórza w Słubicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.