Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00237827/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00329470/01 - Wynik z dnia 2021-12-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zebranie danych liczbowych o transakcjach z podmiotami powi±zanymi wykazywanymi w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym grup kapita³owych (MSR 24 „transakcja z podmiotem powi±zanym ....”) z2009-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Szczeciñski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001208777
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Papie¿a Jana Paw³a II nr 22A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://usz.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zebranie danych liczbowych o transakcjach z podmiotami powi±zanymi wykazywanymi w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym grup kapita³owych (MSR 24 „transakcja z podmiotem powi±zanym ....”) z2009-2020
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-879a98ac-2b4b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00229532
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/usz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest: a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl /pn/usz i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert b)przetargi@usz.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dlaWykonawców.5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.6.Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip.7Z.7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 8. O¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 10. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A-ZP.381.129.2021.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Badanie bêdzie polega³o na zebraniu danych liczbowych i zestawieniu tych danych w excelu za okres 2009-2020. Dane liczbowe s± danymi finansowymi, które dotycz± zdarzeñ gospodarczych wystêpuj±cych pomiêdzy podmiotami powi±zanymi tworz±cymi grupy kapita³owe. Tego rodzaju zdarzenia gospodarcze mo¿na znale¼æ w skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym grup kapita³owych sporz±dzanym wed³ug Miêdzynarodowych Standardów Rachunkowo¶ci (MSR). Dok³adnie chodzi o informacje zawart± w MSR 24 nazwan± - transakcje z podmiotami powi±zanymi. Definiowane jako przekazanie zasobów, us³ug lub zobowi±zañ pomiêdzy jednostk± sprawozdawcz± a podmiotem powi±zanym, niezale¿nie od tego, czy transakcja jest odp³atna. Badanie powinno obj±æ grupy kapita³owe funkcjonuj±cych na polskim rynku kapita³owym( na Gie³dzie Papierów Warto¶ciowych) za lata 2009-2020 (minimum 30 grup kapita³owych).
Informacje szczegó³owe:
1. Dane powinny byæ zaprezentowane w - excel, dane opisowe wskazaæ ¼ród³o, wkleiæ do worda,
2. Badanie powinno zawieraæ wszystkie dane zaprezentowane w MSR 24. Przyk³adowe kategorie ekonomiczne wystêpuj±ce nocie obja¶niaj±cej MSR 24
Przychody ze sprzeda¿y,
Odsetki
Pozosta³e przychody
Zakupy, odsetki
Koszty,
Aktywa
Dywidendy
Nale¿no¶ci handlowe
Zobowi±zania handlowe
Udzielone po¿yczki
Zobowi±zania z tytu³u obligacji, po¿yczek
Wymienione powy¿ej kategorie ekonomiczne s± ró¿nie nazywane, ró¿ny jest ich zakres, chodzi o wszystkie operacje pomiêdzy podmiotami powi±zanymi MSR 24 dlatego ka¿dy zeszyt w Excelu dotyczy³by innej firmy, dane za lata 2009-2020.
Termin wykonania us³ugi, tj. zebrania i przes³anie danych w stosownej formie: najpó¼niej do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48610000-7 - Systemy baz danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72316000-3 - Us³ugi analizy danych
72320000-4 - Us³ugi bazy danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej: jedn± us³ugê, odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co rozumie siê us³ugê polegaj±c± na wyszukiwaniu i przetwarzaniu danych finansowych z zakresu sprawozdañ finansowych (zestawienie zebranych danych w exelu)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, oraz w art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: c) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (Za³±cznik nr 3);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-22 08:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-20
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Us³ugi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badañ dozorowych oraz us³ugi przegl±du technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposa¿enia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjêæ 109 Szpitala Wojskowego z Przychodni± SP ZOZ w Szczecinie.
- Wymiana drewnianej stolarki okiennej i drzwi balkonowych na okna z profili PCV w lokalach zamieszka³ych oraz na czê¶ciach wspólnych w budynkach mieszkalnych zarz±dzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkê przystani pola refulacyjnego Mañków
- Obs³uga agencyjna jednostek p³ywaj±cych bior±cych udzia³ w wydarzeniu "Fina³ Regat The Tall Ships Races 2024" w Szczecinie
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrêbów wiejskich gm. Szprotawa:
- Dostêp online do systemu informacji prawnej
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowi±zuj±cych przepisów
- Tworzenie i aktualizacja bazy GESUT dla obrêbów wiejskich gm. ¯agañ:
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa ¶l±skiego
- Wykonanie us³ugi badania powi±zañ sfery B+R i IOB z przedsiêbiorstwami oraz opracowania Planu rozwoju sieci powi±zañ sfery B+R i IOB z przedsiêbiorcami celem osi±gniêcia neutralno¶ci klimatycznej
wiêcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.