Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189404/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
w Strzelcach Krajeńskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080316413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ulica Gorzowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk-strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk-strzelce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64d4341d-262e-476a-bea3-9f2d0eeeea861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna i kanalizacyjna, zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.w Strzelcach Krajeńskich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64d4341d-262e-476a-bea3-9f2d0eeeea86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035818/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w następującym asortymencie i ilości:
benzyny bezołowiowej 95 – 3 000 l
oleju napędowego - 43 300 l
2. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1018)
3. 3. Warunki realizacji zamówienia w zakresie zakupu paliwa:
3.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w za¬kresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku musi on przedłożyć na wezwanie aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266 t.j.).
3.2 Stacja paliw Wykonawcy (minimum jedna) musi znajdować się na terenie Strzelec Krajeńskich. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość tankowania benzyny bezo¬łowiowej 95 i oleju napędowego do swoich pojazdów na terenie całego kraju (delegacja).
3.3 Zamawiający wymaga, aby stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia była czynna co najmniej (6 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę. Wykonawca zapewni tankowanie pojazdów, pobieranie paliw dla potrzeb PGK Spółka z o.o. w sposób ciągły i niezakłócony ewentualnymi brakami paliwa na własnych stacjach.
3.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych
3.5 Dopuszcza się tankowanie paliwa tj. benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do beczki, kanistrów lub przewoźnych dystrybutorów tylko dla potrzeb sprzętu drogowego będącego na wyposażeniu PGK Spółka z o.o.
3.6 W przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji Zamawiający może dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłączonej lub modernizowanej.
3.7 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem na który zostało wydane paliwo poprzez wydanie kierowcy wydruku, w którym będą podane następujące informacje identyfikacyjne:
1) godzina i data tankowania,
2) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,
3) rodzaj zatankowanego paliwa,
4) ilość zatankowanego paliwa,
5) stan licznika przy tankowaniu
Informacje wg. pkt. 1), 2), 3) i 4) będą generowane przez system obsługujący stację bez możliwości ingerencji pracowników obsługi stacji paliw lub kierującego pojazdem.
Raporty sprzedaży sporządzane będą minimum 3 razy w miesiącu co 10 dni oraz na życzenie Zamawiającego w wersji elektronicznej (oprogramowanie Microsoft Excel lub równoważne)
Raporty sprzedaży 3 razy w miesiącu Wykonawca sporządza bezpłatnie.
3.8 Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawia-nych co 10 dni.
3.9 Wykonawca musi posiadać wirtualny system monitoringu bieżących zakupów (transakcji) z dostępem online dla Zamawiającego.
3.10 Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występującym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280278,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280278,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ECO-INVEST Sp. z o.o. i Wspólnicy” Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993118719
7.3.3) Ulica: ul. Głowackiego 4a
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ECO-INVEST SP. Z O.O. I WSPÓLNICY" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ECO-INVEST SP. Z O.O. I WSPÓLNICY" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280278,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i napędowego
- DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO *
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Zakup paliwa płynnego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.