Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194796/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą
w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 40 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibąw Radomiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69bda1dd-92b7-4bae-9dc4-1db141eea052
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160016,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 19504,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 22357,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9798,34 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 3672,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8199,22 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 21951,38 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8487,80 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6910,57 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 19207,32 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4975,61 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5034,15 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w RadomiuZakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów:
• mycie wstępne
• mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego
• mycie kół pojazdu
• osuszenie pojazdu
Rodzaje pojazdów, dla których świadczone będą usługi mycia:
• motocykle
• samochody osobowe
• samochody typu „furgon”
• samochody osobowo – terenowe
• Inne: quad
Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny, w oznakowaniu policyjnym oraz posiadające zewnętrzne osłony siatkowe (kraty).
Z uwagi na tryb pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów.
Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć: 20 minut.
Łączna odległość myjni od miejsca gdzie będzie świadczona usługa do siedziby KMP/ KPP oraz od siedziby KMP/ KPP do myjni miejsca, gdzie będzie świadczona usługa nie może przekroczyć:
dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 – 15 km,
dla Zadania nr 5 – 65 km,
Odległość obliczona zostanie na podstawie strony internetowej: www.google.com/maps/
Zamawiający dla Zadania nr 1, 4, 5, 9, 12, 13, 15, 16 zastrzega, aby pojazd typu motocykl przy wyborze przez Wykonawcę sposobu mycia – myjnia automatyczna, w/w pojazdy myte były przez pracownika Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza mycia pojazdów na myjni samoobsługowej / bezdotykowej.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym adresu świadczenia usługi, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mycia pojazdów na myjni samoobsługowej/ bezdotykowej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł lub jej równowartość, potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą, w zakresie złożonej oferty. Powyższa polisa musi być obowiązująca przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku gdy posiadana już przez Wykonawcę polisa traci swą ważność w trakcie trwania umowy, będzie on zobowiązany złożyć do Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego (najpóźniej w dniu utraty ważności polisy) nową polisę obejmującą pozostały okres realizacji zamówienia.
Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4471,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: na zadanie w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- P.36.2025 - Zakup i dostawa sprzętu do artroskopii dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Zakup i montaż kamer wraz z oprzyrządowaniem na Osiedlu Michałów w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa układu komunikacyjnego na ul. Broni, Planty w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mycie i czyszczenie pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego.
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.