Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160210/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT (akt. bazy BDOT 500 i GESUT) – obręby: Chrapczew, Grąbków, Kowale Pańskie Kolonia, Laski, Linne, Wyszyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT (akt. bazy BDOT 500 i GESUT) – obręby: Chrapczew, Grąbków, Kowale Pańskie Kolonia, Laski, Linne, Wyszyna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-165f8d32-cf8a-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005773/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP. 272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – obręb Chrapczew (Id 302703_5.0001);1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie bazy mapy numerycznej tj. utworzenie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym w Turku, oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego zgodnie z zapisem w warunkach technicznych odnoszących się do szczegółowego zakresu opracowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 postępowania.
Zakres zlecenia obejmuje obszary zurbanizowane i rolnicze obrębu Chrapczew, dla których prowadzona jest mapa zasadnicza w formie rastrowej (dawne mapy analogowe w skalach 1:1000 i 1:500) a także mapa ewidencyjna w formie obiektowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - obręb Grąbków (Id 302705_2.0008);1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie bazy mapy numerycznej tj. utworzenie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym w Turku, oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego zgodnie z zapisem w warunkach technicznych odnoszących się do szczegółowego zakresu opracowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 postępowania.
Zakres zlecenia obejmuje obszary zurbanizowane i rolnicze obrębu Grąbków, dla których prowadzona jest mapa zasadnicza w formie rastrowej (dawne mapy analogowe w skalach 1:1000 i 1:500) a także mapa ewidencyjna w formie obiektowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - obręb Kowale Pańskie Kolonia (Id 302704_2.0010);1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie bazy mapy numerycznej tj. utworzenie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym w Turku, oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego zgodnie z zapisem w warunkach technicznych odnoszących się do szczegółowego zakresu opracowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 3 postępowania.
Zakres zlecenia obejmuje obszary zurbanizowane i rolnicze obrębu Kowale Pańskie Kolonia, dla których prowadzona jest mapa zasadnicza w formie rastrowej (dawne mapy analogowe w skalach 1:1000 i 1:500) a także mapa ewidencyjna w formie obiektowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - obręb Laski (Id 302706_2.0013)1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie bazy mapy numerycznej tj. utworzenie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym w Turku, oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego zgodnie z zapisem w warunkach technicznych odnoszących się do szczegółowego zakresu opracowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 4 postępowania.
Zakres zlecenia obejmuje obszary zurbanizowane i rolnicze obrębu Laski, dla których prowadzona jest mapa zasadnicza w formie rastrowej (dawne mapy analogowe w skalach 1:1000 i 1:500) a także mapa ewidencyjna w formie obiektowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – obręb Linne (Id 302703_5.0012);1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie bazy mapy numerycznej tj. utworzenie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym w Turku, oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego zgodnie z zapisem w warunkach technicznych odnoszących się do szczegółowego zakresu opracowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 5 postępowania.
Zakres zlecenia obejmuje obszary zurbanizowane i rolnicze obrębu Linne, dla których prowadzona jest mapa zasadnicza w formie rastrowej (dawne mapy analogowe w skalach 1:1000 i 1:500) a także mapa ewidencyjna w formie obiektowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – obręb Wyszyna (Id 302709_2.0023)1) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest założenie bazy mapy numerycznej tj. utworzenie bazy geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym w Turku, oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego zgodnie z zapisem w warunkach technicznych odnoszących się do szczegółowego zakresu opracowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 6 postępowania.
Zakres zlecenia obejmuje obszary zurbanizowane i rolnicze obrębu Wyszyna, dla których prowadzona jest mapa zasadnicza w formie rastrowej (dawne mapy analogowe w skalach 1:1000 i 1:500) a także mapa ewidencyjna w formie obiektowej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Opis zawiera wymagania minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26814,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Andrzej Tutak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681260299 REGON:300419480
7.3.3) Ulica: Nowa 5
7.3.4) Miejscowość: Malanów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GEODEZYJNE Andrzej Tutak
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GEODEZYJNE Andrzej Tutak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52496,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjne Andrzej Tutak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681260299 REGON: 300419480
7.3.3) Ulica: Nowa 5
7.3.4) Miejscowość: Malanów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GEODEZYJNE Andrzej Tutak
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GEODEZYJNE Andrzej Tutak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13407,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31671,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13407,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTACH Piotr Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8781695425 REGON:341537747
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-065
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13407,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUBSKY SOLUTIONS Hubert Janicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP; 6681948593
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 52/193
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-864
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hubsky Solutions Hubert Janicki
jakie przetargi wygrała firma
Hubsky Solutions Hubert Janicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12054,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12054,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTACH Piotr Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8781695425 REGON:341537747
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-065
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12054,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13407,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31671,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13407,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTACH Piotr Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8781695425 REGON: 3411537747
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 15
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-065
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13407,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu tureckiego w 2024 roku
- UTRZYMANIE PARKU MIEJSKIEGO IM. ŻERMINY SKŁADKOWSKIEJ W TURKU
- Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez skanowanie zasobu oraz włączenie do programu GEO-INFO Ośrodek.
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Turek - budowa sieci w m. Cisew I
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Turek - budowa sieci w m. Cisew II
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ NA POTRZEBY ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W TURKU PRZY UL. PARKOWEJ W TRYBIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowości Moczyły
- Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
- Przebudowa infrastruktury elektroenergetycznej na ul. Młodej Polski w Opolu
- "Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu "Antoniów" - budowa skateparku"
- Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie opracowanych produktów geoprzestrzennych
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.