Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193321/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana urządzeń linii diagnostycznych Stacji Kontroli Pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810048586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 312 11 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tn@trans-net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/trans-net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana urządzeń linii diagnostycznych Stacji Kontroli Pojazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e06a8b39-1d2f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193321/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR/0019/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1.Wymiana urządzeń linii diagnostycznej na stanowisku dla pojazdów o DMC do i powyżej 3,5t;
2.Wymiana urządzeń linii diagnostycznej na stanowisku dla pojazdów o DMC do 3,5t.;
wraz z robotami towarzyszącymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po terminie składania ofert Wykonawca Unimetal Sp. z o.o. zgłosił błąd działania platformy Smart PZP na którym prowadzone jest postępowanie . Zamawiający po kontakcie z Centrum Wsparcia niniejszej platformy otrzymał potwierdzenie o faktycznym wystąpieniu problemów technicznych platformy, które mogły skutkować niemożliwością złożenia oferty przez Wykonawcę Unimetal Sp. z o.o . Wada postępowania ma charakter istotny i wywiera bezpośredni wpływ na wynik postępowania oraz ma wpływ na przestrzeganie podstawowych zasad udzielenia zamówień publicznych tj. zapewnienie zachowania uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców i zapewnienie przejrzystości postępowania.W związku z powyższym oraz biorąc pod uwagę orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej o syg. KIO 2603/19 z dnia 14 stycznia 2020 r., KIO 2391/19 z dnia 10 grudnia 2019r oraz KIO268/19 z dnia 4 marca 2019 r Zmawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Wykonywanie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Polickiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- Wykonywanie w 2026 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- Dostawa agregatów prądotwórczych na przyczepie, walizkowych 2,2 kVA wraz z przedłużaczem, lamp warsztatowych oraz halogenów przenośnych w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Dostawa namiotów pneumatycznych, pompek elektrycznych, nagrzewnic wraz z osprzętem oraz masek przeciwgazowych wraz z filtrami w ramach realizacji Programu OL i OC na lata 2025-2026
- Dostawa paczkowarki do wody, urządzeń do uzdatniania i oczyszczania wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wraz z dostawą kruszywa betonowego z recyklingu dostarczanego okresowo w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Dostawa depozytora wraz z oprogramowaniem
- Doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku" - 5 części
- Wzmocnienie zdolności operacyjnych Urzędu w sytuacjach kryzysowych poprzez zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności - dostawa agregatu mobilnego wraz z przyczepą transportową-II
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI ZAWODOWEJ TECHNIK REKLAMY W TECHNICZNYCH ZAKŁADACH NAUKOWYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





