Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00150101/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej Nr 101858B i 101865B Nowe Motule-Tabałówka-Jemieliste
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbaska 2
1.5.2.) Miejscowość: Filipów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 555 92 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filipow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej Nr 101858B i 101865B Nowe Motule-Tabałówka-Jemieliste2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ece27a-fe82-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000936/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa drogi gminnej Nr 101858B i 101865B Nowe Motule-Tabałówka-Jemieliste
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.7225.55.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2034637,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 101858B oraz nr 101865B Nowe Motule-Tabałówka-Jemieliste na odcinku od km 0+000,00 do km 1+806,03 w obrębach Nowe Motule, Tabałówka.
1) Długość odcinka drogi objętej rozbudową na nawierzchnię z betonu asfaltowego wynosi 1 806,03 m.
2) Zakres prac obejmuje miedzy innymi wykonanie:
- roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulicy, w tym roboty geodezyjne, oczyszczenie terenu budowy z krzaków itp.,
- roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów i nasypów, wymianą gruntu i korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, usunięcie humusu z odwozem ziemi,
- korekta łuków pionowych i poziomych,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
- wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- przebudowę zjazdów indywidualnych,
- przebudowę skrzyżowań dróg gminnych,
- wykonanie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego 0/31,5mm Kat.C50/30 gr.8cm oraz oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych z namułu,
- miejscowe umocnienie istniejących skarp płytami ażurowymi,
- odmulenie i wzmocnienie poprzez brukowanie istniejących przepustów,
- humusowanie skarp, roboty porządkowe,
- roboty remontowo-konserwacyjne przepustu,
- oznakowanie pionowe.
- wykonanie i montaż tablic pamiątkowych wg wytycznych Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - szt. 2.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy, pozwolenie na budowę Decyzja nr 225/2019 z dnia 12.07.2019 r. i przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
4) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
6) Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
7) Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
8) Wszystkie nazwy urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
9) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
10) Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11) Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu.
12) Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania
w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
UWAGA!!!
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-konserwacyjnych w obrębie istniejącego przepustu zlokalizowanego w km 1+652,87. Szczegóły zostały zawarte w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Na potrzeby czasowej organizacji ruchu Wykonawca zapewni dojazd technologiczny poprzez dowóz kruszywa łamanego 0/31,5mm kat. C50/30 w ilości 250 m3, wyrównanie i zagęszczenie nawierzchni istniejącej drogi dojazdowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1833279,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2397834,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1833279,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oleckie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471385707
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1833279,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Budowa tężni solankowej z nasadzeniami
- Remont drogi gminnej nr 342056T Zalesie-Kosowa od km 0+000 do km 0+551
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Remontu budynku nowego internatu w Szczawnicy Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, II etap - uzupełnianie ubytków oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń budynków
- Zagospodarowanie terenu publicznego przy kompleksie budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy i Posterunku Policji
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.