Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509758/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
- 2022/BZP 00512174/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
- 2023/BZP 00010988/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa absorberów oraz urządzeń pomiarowych z elementami dodatkowymi stanowiących doposażenie komory antenowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 091 4494918
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa absorberów oraz urządzeń pomiarowych z elementami dodatkowymi stanowiących doposażenie komory antenowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05d2b71d-8039-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu nr RPZP.01.03.00-32-0002/21 pn. „Doposażenie pracowni badań i certyfikacji EMC” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014–2020, Oś priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, działanie 1.3 Rozwój publicznej infrastruktury badawczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WE/1384/1385/2022/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 453000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) i wolnych od wad prawnych i fizycznych absorberów wraz z elementami dodatkowymi stanowiących doposażenie komory antenowej (zwanych dalej Sprzętem).2. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie A308 budynku Wydziału Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie (II piętro budynku, budynek posiada windę). Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej;
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające na wykonaniu jego stosownej instalacji czy montażu;
3) Przeprowadzenie u Zamawiającego (w Miejscu Dostarczenia Sprzętu) szkolenia instruktażowego mającego na celu przygotowanie osób Zamawiającego (przyszłych użytkowników Sprzętu) do poprawnej jego obsługi i eksploatacji ;
4) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na Sprzęt na okres nie krótszy niż 48 miesięcy licząc od daty wydania Zamawiającemu Sprzętu;
5) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej ( na zaoferowany Sprzęt w zakresie wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna);
b) Instrukcji korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji (Instrukcja Obsługi) na zaoferowany Sprzęt;
c) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany SPRZĘT , jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania ze SPRZĘTU po stronie Zamawiającego (jako użytkownika), w szczególności:
•Karty katalogowej absorberów zawierającej ich parametry;
3. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady – jako świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu.
4. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 2 i 3 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 235000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) i wolnych od wad prawnych i fizycznych urządzeń pomiarowych wraz z elementami dodatkowymi stanowiących doposażenie komory antenowej (zwanych dalej Sprzętem).2. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia celnego w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) w miejsce, którym będzie wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie A308 budynku Wydziału Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie (II piętro budynku, budynek posiada windę). Do obowiązków po stronie Wykonawcy należeć będzie również fizyczne wniesienie Sprzętu do pomieszczenia, o którym mowa powyżej;
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzętu, polegające na wykonaniu jego stosownej instalacji czy montażu;
3) Przeprowadzenie pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu, celem sprawdzenia poprawności działania;
4) Zapewnienie Zamawiającemu minimum licencji bezterminowej, pełnej i co najmniej jednostanowiskowej w odniesieniu do oprogramowania wskazanego w Załączniku nr: 2B do SWZ (opis techniczno-zakresowy dla Zadania nr: 2), jak też ewentualnych innych programów komputerowych, jeżeli programy takie stanowić będą przedmiot oferty lub części składowe niezbędne do korzystania z zaoferowanego w Sprzętu;
5) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na Sprzęt na okres nie krótszy niż 48 miesięcy licząc od daty wydania Zamawiającemu Sprzętu;
6) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczność udzielenia Zamawiającemu gwarancji, o której mowa powyżej ( na zaoferowany Sprzęt w zakresie wynikającym ze złożonej oferty (Karta Gwarancyjna);
b) Instrukcji korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji (Instrukcja Obsługi) na zaoferowany Sprzęt;
c) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany Sprzęt , jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika), w szczególności:
•Certyfikatów kalibracji producenta (dotyczy generatora RF, analizatora wektorowego, zasilacza programowalnego, multimetru cyfrowego i anteny).
Przez dokumenty, o których mowa powyżej, rozumie się również nośniki oprogramowania w takim zakresie, w jakim są dla niego wymagane w Załączniku nr: 2B do SWZ ;
3. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady – jako świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu.
4. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 2 i 3 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 218000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie zostało obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana membrany z hydroizolacją na dachu budynku przy ul. Krasińskiego 46 w Szczecinie
- Zakup analizatora TOC z osprzętem do badania ogólnego węgla organicznego w wodzie
- Wykonanie remontów dachów wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na trzy części
- Montaż dachowego systemu paneli solarnych w Domu Pracy Twórczej przy ul. Komandorskiej 5 w Świnoujściu
- Przeprowadzenie badania w postaci wywiadów pogłębionych IDI z przedstawicielami RIF-ów oraz Urzędów Marszałkowskich w celu oceny funkcjonowania i zarządzania zasobami RIF oraz perspektywa ich rozwoju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.