eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Rozbudowa budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Jasnej 2 o zewnętrzną windę dofinansowana ze środków programu PFRON "Dostępna przestrzeń publiczna"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Jasnej 2 o zewnętrzną windę dofinansowana ze środków programu PFRON „Dostępna przestrzeń publiczna"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Jasnej 2 o zewnętrzną windę dofinansowana ze środków programu PFRON „Dostępna przestrzeń publiczna"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4148a41f-a4a6-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054202/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Rozbudowa budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Jasnej 2 o zewnętrzną windę dofinansowana ze środków programu PFRON "Dostępna przestrzeń publiczna"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 492685,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Jasnej 2 o zewnętrzną windę na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ.

Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem w ramach projektu pn. „Zapewnienie większego dostępu do przestrzeni publicznej, poprzez rozbudowę budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul Jasnej 2 o zewnętrzną windę” ze środków programu PFRON „Dostępna przestrzeń publiczna”.

2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje kompleksową realizację przedmiotu inwestycji w szczególności i w zakresie wykonania m.in.:
1) robót rozbiórkowych;
2) wykopów i robót ziemnych;
3) wykonania szybu windowego do zamontowania windy dla osób niepełnosprawnych;
4) dostawy i montażu windy przelotowej, wejścia do windy z zewnątrz z poziomu terenu;
5) montażu stolarki drzwiowej do pomieszczenia magazynowego;
6) montażu daszku szklanego nad wejściem do windy;
7) montażu wycieraczki stalowej przed wejściem do szybu;
8) obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
9) robót wykończeniowych szybu oraz pomieszczeń przyległych w istniejącym budynku;
10) przebudowy instalacji c.o.;
11) instalacji elektrycznej zasilania dźwigu windowego wraz z doprowadzeniem do niego instalacji telefonicznej;
12) przebudowy istniejącej instalacji odgromowej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej.
4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262210-6 - Fundamentowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45410000-4 - Tynkowanie

44220000-8 - Stolarka budowlana

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549457,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549457,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA „PAWBUD” inż. Sławomir Pawelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181023219

7.3.3) Ulica: ul. Macedońska

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549457,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.