eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-ZdrójDostawa preparatów dezynfekcyjnych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Uzdrowiskowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gozdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gozdroj/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa preparatów dezynfekcyjnych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d21569e-d432-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164483/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.382.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281693,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych oraz ran.
W zakres zamówienia wchodzi m.in.: preparat do mycie rąk oraz skóry o działaniu mikrobójczym, preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, preparat bawiony do odkażania i odtłuszczania skóry, preparat do dezynfekcji ran powierzchniowych, błon śluzowych i skóry, preparat bezbarwny, gotowy do użycia, dwuskładnikowy, preparat przeznaczony do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, preparat alkoholowy oparty o izopropanol, krem przeznaczony do pielęgnacji skóry rąk, preparat alkoholowy do dezynfekcji rąk.
Przedmiot zamówienia wymieniony powyżej szczegółowo opisuje załącznik nr 5 do SWZ formularz asortymentowo – cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 48689,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty stosowane do mycia i dezynfekcji powierzchni. W zakres zamówienia wchodzi m.in. preparat w koncentracie do mycia i dezynfekcji instrumentów medycznych z metalu, tworzyw sztucznych, szkła, preparat do dezynfekcji powierzchni sprzętu do hydroterapii oraz urządzeń do mycia pacjentów, preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych, preparat w postaci granulek do dezynfekcji manualnej narzędzi na bazie nadwęglanu sodu, bez zawartości aldehydów, chloru, QAV, pochodnych benzenu i fenolu, aktywator do wyżej wymienionego preparatu, preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni w środowisku szpitalnym, chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni medycznych na bazie nadtlenku wodoru, preparat w formie nasączonych chusteczek gotowych do mycia i dezynfekcji głowic USG i powierzchni, preparat chlorowy oparty o dichloroizocjanouran sodu, nie zawierający kwasów organicznych, w postaci tabletek do rozpuszczania w wodzie, gotowy do użycia środek na bazie alkoholi, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni, gotowy do użycia środek na bazie alkoholi, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni, płynny preparat do płukania do myjni dezynfektorów, naczyń sanitarnych, detergent do płuczek – dezynfektorów o odczynie zasadowym do automatycznego mycia pojemników, pianka do mycia i dezynfekcji powierzchni medycznych, koncentrat do jednoczesnego mycia i dezynfekcji systemów ssących, separatorów amalgamatu i misek, nie pieniący się, zapobiegający powstawaniu biofilmu. Możliwość stosowania również do dezynfekcji obiegu zamkniętego w wannach z hydromasażem będących wyrobami medycznymi.
Przedmiot zamówienia wymieniony powyżej szczegółowo opisuje załącznik nr 5 do SWZ formularz asortymentowo – cenowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 233003,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zapisy dokumentów zamówienia nie są spójne gdyż formularz ofertowy jest niezgodny z treścią umowy i SWZ, a ponadto pomiędzy zapisami umowy i SWZ nie ma jednomyślności.
Z treści dokumentów wynikają trzy różne terminy zapłaty wynagrodzenia:
• w umowie (§ 3 ust. 1 umowy) wskazano termin „60 dni od daty prawidłowego wystawienia Zamawiającemu właściwej faktury VAT”;
• w SWZ (rozdział IV punkt 13) wskazano termin „nie krótszy niż 60 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej właściwej faktury VAT”;
• w formularzu ofertowym (punkt 4) wskazano „30 dniowy termin płatności licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego właściwej faktury VAT”;
Prawidłowym terminem płatności winien być termin nie krótszy niż 60 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej właściwej faktury VAT. Stwierdzona omyłka nie może zostać poprawiona przez Zamawiającego w złożonych przez Wykonawców formularzach ofertowych, ponieważ nie należy do żadnej z kategorii omyłek, które Zamawiający może poprawić w świetle art. 223 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zapisy dokumentów zamówienia nie są spójne gdyż formularz ofertowy jest niezgodny z treścią umowy i SWZ, a ponadto pomiędzy zapisami umowy i SWZ nie ma jednomyślności.
Z treści dokumentów wynikają trzy różne terminy zapłaty wynagrodzenia:
• w umowie (§ 3 ust. 1 umowy) wskazano termin „60 dni od daty prawidłowego wystawienia Zamawiającemu właściwej faktury VAT”;
• w SWZ (rozdział IV punkt 13) wskazano termin „nie krótszy niż 60 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej właściwej faktury VAT”;
• w formularzu ofertowym (punkt 4) wskazano „30 dniowy termin płatności licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego właściwej faktury VAT”;
Prawidłowym terminem płatności winien być termin nie krótszy niż 60 dni licząc od daty prawidłowo wystawionej właściwej faktury VAT. Stwierdzona omyłka nie może zostać poprawiona przez Zamawiającego w złożonych przez Wykonawców formularzach ofertowych, ponieważ nie należy do żadnej z kategorii omyłek, które Zamawiający może poprawić w świetle art. 223 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.