Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164773/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fb7ac9b-0978-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w okresie od 01.01.2022-31.12.2022r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164773/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.33.2021.IMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
Łączna powierzchnia w budynkach wynosi 8 978 m². Bieżące utrzymanie czystości i porządku odbywać się będzie w poniedziałki, środy i piątki (jeżeli dany dzień będzie ustawowo wolny od pracy utrzymanie czystości i porządku odbędzie się dzień przed lub dzień po dniu wolnym od pracy, po uprzednim ustaleniu z Zamawiającym).
II. Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia
Lp. Lokalizacja podwórka Powierzchnia w budynkach (m2)
1. II Armii Wojska Polskiego 68 62
2. Baranowska 26 91
3. Michałowicza 55 284
4. Nowotyska 6 86
5. Regulska 18 285
6. Regulska 22, 22a 158
7. Regulska 44 103
8. Rodakowskiego 1/3 217
9. Rydzyńska 38 170
10. Sosnkowskiego 19 144
11. Sosnkowskiego 46,48 285
12. Spisaka 54 101
13. 1 Maja 13 363
14. Dzieci Warszawy 45 569
15. Szancera 5, Szancera 7 934
16. Wysoczyńska 8 46
17. Wysoczyńska 16 49
18. Balicka1 100
19. Jagiełły 26,26a 65
20. Rakietników 28 250
21. Rynkowa 7 203
22. Wiosny Ludów 17 161
23. Wiosny Ludów 43 233
24. Zielonogórska 15 163
25. Zielonogórska 17 163
26. Wojciechowskiego 15 600
27. Żurawicka 23 48
28. Zagłoby 17 3045
Razem 8978
III. Zakres czynności objętych zamówieniem:
1. Czynności wykonywane 3 razy w tygodniu, we wskazane przez Zamawiającego dni:
- zebranie i usuwanie wszystkich zanieczyszczeń (puszek, papierków, kapsli, niedopałków,
pajęczyn) z klatek schodowych,
- zamiatanie klatek schodowych.
2. Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu lub dodatkowo w miarę potrzeb zgłaszanych przez
nadzorującego pracownika Wydziału Ochrony Środowiska:
- wycieranie na mokro kurzu z parapetów, kaloryferów, skrzynek pocztowych, szafek, gablot,
balustrad,
- mycie klatek schodowych, korytarzy, schodów z użyciem środków odpowiednich dla sprzątanej
powierzchni,
- mycie obustronne drzwi wejściowych do klatek schodowych i do pomieszczeń ogólnych,
- mycie lamperii czy glazury z użyciem odpowiednich dla danej powierzchni środków do
sprzątania,
- sprzątanie, mycie i dezynfekcja w.c. ogólnego użytku,
-utrzymanie w czystości windy ze szczególnym uwzględnieniem elementów metalowych drzwi
(windy należy pielęgnować środkiem do stali nierdzewnej),
- czyszczenie lustra w windzie,
- czyszczenie kratek oraz zamiatanie wycieraczek przed wejściem do klatki schodowej,
- usuwanie pajęczyn,
- czyszczenie poręczy i balustrad schodowych,
- usuwanie wszystkich zanieczyszczeń (puszek, papierków, kapsli, niedopałków, pajęczyn) zpowierzchni garażu.
3. Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu lub dodatkowo w miarę potrzeb zgłaszanych przez nadzorującego pracownika Wydziału Ochrony Środowiska:
- sprzątanie puszek, papierków, kapsli, niedopałków, pajęczyn z pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów.
Uwagi: Wykonawca powinien zgłaszać każdorazowo Zamawiającemu czy w danych pomieszczeniach znajdują się gabaryty. W przypadku stwierdzenia w terenie zanieczyszczeń niezwiązanych z eksploatacją terenu lecz podrzuconych, należy każdorazowo powiadomić Zamawiającego, który ustala dalsze postępowanie i termin usunięcia zanieczyszczeń.
4. Czynności wykonywane:
4.1 raz na kwartał:
- mycie kloszy, lamp oświetleniowych przed wejściem do klatek schodowych,
- usuwanie pajęczyn i kurzu z kloszy lamp,
- usuwaniu ze ścian i drzwi klatek schodowych wulgarnych napisów, plakatów i ogłoszeń, które
zostały wywieszone bez zgody Zamawiającego oraz zmyciu, w razie konieczności środkami
chemicznymi, ze ścian
i drzwi wulgarnych napisów.
4.2. dwa razy w roku:
- mycie okien na klatkach schodowych i powierzchniach ogólnych (obustronne),
- mycie okien na wysokości (obustronne) – w budynkach komunalnych przy ul. Zagłoby 17,
Szancera 5, Szancera 7 znajdują się okna nieotwieralne,
- przeprowadzenie zabiegów deratyzacji w piwnicy i altanach śmietnikowych,
Zabieg należy wykonać przy użyciu środków gryzoniobójczych zatwierdzonych i dopuszczonych
do stosowania przez Ministerstwo Zdrowia, zabezpieczonych (np. umieszczonych w karmnikach
deratyzacyjnych) przed dostępem osób trzecich oraz zwierząt. Na każdej stacji deratyzacyjnej
należy nakleić ulotkę ostrzegającą o deratyzacji o treści:
"UWAGA! Wyłożono preparat do zwalczania gryzoni!
Niebezpieczeństwo zatrucia ludzi i zwierząt!"
Ulotka powinna zawierać datę przeprowadzania deratyzacji. Po zakończeniu deratyzacji ulotki
należy usunąć.
Preparaty do zwalczania gryzoni należy przechowywać w miejscach niedostępnych dla dzieci.
W czasie wyłożenia preparatów należy dokonywać codziennych oględzin miejsc, w których
został wyłożony preparat i na bieżąco usuwać padłe gryzonie, przekazując je do zakładów
uprawnionych w zakresie unieszkodliwiania zwłok zwierząt. Po upływie terminu obowiązkowej
deratyzacji wyłożone preparaty do zwalczania gryzoni należy usunąć. Wskazane jest, aby w
miarę możliwości deratyzację przeprowadziły firmy posiadające wiedzę i doświadczenie w tym zakresie.
- sprzątanie i opróżnianie strychów i korytarzy piwnicznych nagromadzonych przedmiotów (m.in. gruzu, kartonów, wielkogabarytowych przedmiotów) z pomieszczeń wspólnych (tj. korytarzy piwnicznych, strychów) do podstawionych przez Wykonawcę kontenerów KP7.
4.3 trzy razy w roku:
- maszynowe czyszczenie posadzki garażowej (powierzchnia 2300 m2) w bloku komunalnym przy ul. Zagłoby 17 (styczeń/luty, wrzesień, grudzień)
- czyszczenie odwodnień liniowych znajdujących się w hali garażowej.
IV. Obowiązki Wykonawcy
a) wyznaczenie przez Wykonawcę osoby odpowiedzialnej za właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, upoważnionej do przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego w szczególności dotyczących jakości wykonywanych prac oraz bieżących potrzeb i zgłoszeń Zamawiającego i utrzymywanie przez nią stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, konieczność posiadania telefonu komórkowego celem kontaktu z Zamawiającym,
b) realizacja czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia i umowy,
c) Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt do wywozu wszelkich nieczystości i odpadów, które powstały w wyniku wykonywania czynności zamówienia,
e) stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne, używane na rynku i bezwzględnie posiadać atest PZH. Wykorzystywane przez Wykonawcę środki czystości mają być nowe, nie używane wcześniej oraz mają posiadać oznaczenia na opakowaniach w języku polskim. Wykonawca przed rozpoczęciem umowy dostarczy do Zamawiającego karty charakterystyki wszystkich środków, których będzie używał podczas świadczenia usługi.
f) osoby sprzątające muszą być ubrane w jednakowe estetyczne ubrania
g) Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia musi przestrzegać warunków BHP, P.POŻ oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi, a także wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
h) na swój koszt, zapewnić osobom sprzątającym sprzęt konieczny do realizacji zamówienia:
- wiaderka do mycia i sprzątania oraz odpowiednią ilość środków czystości,
- podstawowy sprzęt sprzątający, tzn. szczotki do zamiatania, szufelki, ściereczki do wycierania kurzu, ścierki do podłogi, wiadra, mopy itp., w ilości zapewniającej prawidłowe wykonywanie usługi,
j) Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania czynności sprzątania do utrzymania porządku w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu, w wyniku prowadzenia prac (np. prywatne nieruchomości),
h) osoby sprzątające zobowiązane są do zgłaszania pracownikom Wydziału Ochrony Środowiska wszystkich zauważonych usterek (np. niesprawne zamki w drzwiach klatki schodowej, przepalonych żarówek, przecieków wody).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287205,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590237,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREZERO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260029173
7.3.3) Ulica: ul. Zawodzie 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2026r.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) w 2026 roku powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





