Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155802/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
- 2025/BZP 00167214/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CZYSZCZENIE SEPARATORÓW GMINY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4694001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZYSZCZENIE SEPARATORÓW GMINY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e4d0b36-b69a-40b7-9812-4b15b422a62c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040416/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Czyszczenie separatorów Gminy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 131783,47 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78670,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dwukrotnym czyszczeniu separatorów wraz z osadnikami Gminy Myszków przy użyciu samochodu specjalistycznego (WUKO) wyposażonego w urządzenia ssąco-płuczące, które posadowione są na kanalizacji deszczowej obsługującej drogi gminne w Myszkowie z wywozem wydobytych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
2. Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Separatory w czasie wykonywania usługi czyszczenia winy być zabezpieczone przed dostępem osób postronnych. Po wykonaniu usługi separatory będą dostępne dla wszystkich użytkowników w zakresie odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z powierzchni dróg. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, gdyż czyszczenie separatorów determinuje charakter tego zamówienia, w którym bezpośrednie użytkowanie separatorów dotyczy wyłącznie pracowników Wykonawcy.
4. Rodzaj zamówienia: usługi.
5. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
90640000-5: Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych;
2) Dodatkowe kody CPV:
90641000-2: Usługi czyszczenia kanałów ściekowych;
90642000-9: Usługi opróżniania kanałów ściekowych.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
9. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielenie zamówienia w dwóch odrębnych postępowaniach. Zamawiający uważa, że dalszy podział udzielonego zamówienia w przedmiotowym postępowaniu nie będzie dokonywany z przyczyn techniczno-organizacyjnych i ekonomicznych. Zważywszy na fakt, że przedmiotowe zadanie do wykonania jest technicznie trudne, a podział spowodowałby trudności w jego realizacji np. w koordynacji robót na terenach dróg podczas dużego natężenia ruchu samochodowego, co w rezultacie zakłócałoby zamierzony efekt końcowy i rzeczowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
90642000-9 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51239,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129729,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51239,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-172-60-99
7.3.3) Ulica: Jastrzębska 53
7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-304
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Asenizacyjne Stanisław Korgól
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51239,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I od dnia zawarcia umowy do dnia 25.05.2025 r.;
2) Etap II (zakończenie) od 01.09.2025r. do dnia 26.09.2025 r.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem butli dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej ... - dostarczanie energii elektrycznej do budynku sanitarnego na terenie basenu w Żarkach Letnisko przy ul. Kąpielowej 1B"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej, wody zimnej oraz c.w.u. wraz z cyrkulacją z zachowaniem średnic przepływu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Sikorskiego 63 i 65c w Myszkowie.
- REMONT MOSTÓW CZĘŚĆ 1: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. PIŁSUDSKIEGO CZĘŚĆ 2: REMONT MOSTU W CIĄGU DROGI GMINNEJ UL. BRZOZOWEJ
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Strzelce Opolskie
- "Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza"
- "Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów" w ramach zadania "Utrzymanie kanalizacji deszczowej".
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 r.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- wywóz nieczystości.
więcej: Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





