Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych
w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552212000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowychw budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70735890-0198-43b8-afe8-fe476dcfb036
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00632307/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnych oferty. Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9ca65bd5-7d0e-4089-8487-e71d82cf94ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-13/TT/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 429850,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203213,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych,
b) badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
c) badanie prawidłowości podłączeń w tym:
ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego,
stan techniczny drzwiczek rewizyjnych,
stan techniczny łączników, rur zapiecowych, pieców, przyborów gazowych,
prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej),
czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej,
d) badanie ciągu kominowego poprzez zapewnienie dostępu powietrza zewnętrznego, cyrkulacji powietrza w lokalu, normowych ilości wymiany powietrza, wentylacji pomieszczeń, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze,
e) badanie stanu technicznego kominów, w tym:
głowic kominowych,
ścian kominowych nad dachem i na strychu,
nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów,
f) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego:
włazów, drabin, skotwień itp.,
ław kominiarskich,
g) badanie szczelności przewodów kominowych ze wskazaniem sposobu usunięcia lub naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, w tym badanie szczelności przewodów przy pomocy kamery inspekcyjnej lub atestowanych urządzeń pomiarowych,
h) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców,
i) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli,
j) sporządzenie protokołów z dokonanej kontroli zawierających opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne przekazanie w formie pisemnej zaleceń w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości,
k) wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych, obejmującej:
wskazanie ilości przewodów kominowych,
wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych,
sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych),
badanie prawidłowości podłączeń,
badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych,
badanie ciągu kominowego,
sporządzanie szkiców (rysunku, który przedstawia rzut poziomy dachu z wrysowanymi i ponumerowanymi przewodami i zaznaczeniem ich drożności, szczelności, ilości i rodzaju podłączeń urządzeń na paliwo stałe, gazowych i wentylacyjnych ze wskazaniem uwag bądź zaleceń o stanie przewodów i prawidłowości podłączeń oraz oznaczenie na rysunku przewodów przynależnych do danego lokalu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222712,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222712,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222712,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Kominiarskich „Kominiarz”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891795899
7.3.3) Ulica: Bolesława Prusa 26
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH "KOMINIARZ" MATEUSZ GRZENKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH "KOMINIARZ" MATEUSZ GRZENKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222712,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup i montaż wykładziny mobilnej do piłki ręcznej i piłki siatkowej z wymiennym środkiem
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg na urządzeniach, które posiada Zamawiający.
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa systemu sterowania scenicznego wraz z przeglądami i usługą serwisu interwencyjnego w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Śródmieście m.st. W-wy
- Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Wykonanie okresowej, 5-letniej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej i odgromowej w kompleksie budynków BUW administrowanych przez Biuro ds. Nieruchomości "Powiśle" UW
- (2025) Świadczenie usług kominiarskich w lokalach i budynkach stanowiących zasobów Gminy Bielsko - Biała zarządzanych przez Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w podziale na 2 części
- Kompleksowa obsługa i bieżąca konserwacja technologii basenowej w zakresie wentylacji i uzdatniania wody Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz przy ul. Potockiej 1 w W-wie.
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





