Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228318/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00228318/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00228318/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00228344/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00273686/01 - Wynik z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W GMINIE JABŁONNA W SEZONIE ZIMOWYM 2021/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270442
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Modlińska 152
1.4.2.) Miejscowość: Jabłonna
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: 22 767 73 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jablonna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jablonna.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228361
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00228318/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
- zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2. Warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
- zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia - każde obejmujące swoim zakresem:
1) dla Części 1 - odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej oraz usługę zamiatania - przy czym usługa odśnieżania dróg o wartości brutto co najmniej 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), a usługa zamiatania o wartości brutto co najmniej 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych);
2) dla Części 2 - odśnieżanie dróg o nawierzchni gruntowej, chodników, parkingów lub ciągów pieszojezdnych oraz usługę zamiatania - przy czym usługa odśnieżania o wartości brutto co najmniej 40 000 zł (czterdzieści tysięcy złotych), a usługa zamiatania o wartości brutto co najmniej 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych);
Wykonawca może wykazać te same zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku dla każdej z części zamówienia. Jeżeli wykonane zamówienie obejmowało jednocześnie zakres z warunku określonego powyżej dla Części 1 i 2, wykonawca może wymienić to zamówienie w Wykazie usług, w celu potwierdzenia spełniania warunku w obydwu częściach.
2) dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi urządzeniami technicznymi:
1) dla Części 1 co najmniej:
a) 3 samochodami ciężarowymi z pługami typu ciężkiego, wyposażonymi w piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 4 m3,
b) 1 ładowarkę lub koparko-ładowarkę,
c) 1 samochód samowyładowczy;
Ponadto każdy samochód ciężarowy biorący udział w odśnieżaniu musi być wyposażony, na dzień podpisania umowy, w system GPS pozwalający monitorować prace, do którego zostanie zagwarantowany dostęp dla zamawiającego oraz być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania powyższe dotyczą sprzętu własnego wykonawcy, jak też sprzętu oddanego do użytkowania;
2) dla Części 2] co najmniej:
a) 2 ciągnikami typu lekkiego lub pojazdami o rozstawie kół maks. 1,5 m z zamontowanym pługiem do odśnieżania typu lekkiego o szerokości roboczej do 1 m,
b) 2 piaskarkami typu lekkiego, zawieszane, o pojemności co najmniej 0,2 m3,
c) 1 pojazd osobowo dostawczy do przewozu pracowników i mieszanki piaskowo-solnej,
d) 1 ładowarkę lub 1 koparko-ładowarkę,
e) 1 samochód samowyładowczy.
Dodatkowo każdy ciągnik typu lekkiego lub pojazd o rozstawie kół maks. 1,5 m, biorący udział w odśnieżaniu musi być wyposażony, na dzień podpisania umowy, w system GPS pozwalający monitorować prace, do którego zostanie zagwarantowany dostęp dla zamawiającego.
Po zmianie:
1. Warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
- zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2. Warunki dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
- zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia - każde obejmujące swoim zakresem:
1) dla Części 1 - odśnieżanie dróg o nawierzchni asfaltowej oraz usługę zamiatania - przy czym usługa odśnieżania dróg o wartości brutto co najmniej 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), a usługa zamiatania o wartości brutto co najmniej 15 000 zł (piętnaście tysięcy złotych);
2) dla Części 2 - odśnieżanie dróg o nawierzchni gruntowej, chodników, parkingów lub ciągów pieszojezdnych oraz usługę zamiatania - przy czym usługa odśnieżania o wartości brutto co najmniej 40 000 zł (czterdzieści tysięcy złotych), a usługa zamiatania o wartości brutto co najmniej 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych);
Wykonawca może wykazać te same zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku dla każdej z części zamówienia. Jeżeli wykonane zamówienie obejmowało jednocześnie zakres z warunku określonego powyżej dla Części 1 i 2, wykonawca może wymienić to zamówienie w Wykazie usług, w celu potwierdzenia spełniania warunku w obydwu częściach.
2) dysponują lub będą dysponowali niezbędnymi urządzeniami technicznymi:
1) dla Części 1 co najmniej:
a) 3 samochodami ciężarowymi z pługami typu ciężkiego, wyposażonymi w piaskarko-solarki o pojemności co najmniej 4 m3,
b) 1 ładowarkę lub koparko-ładowarkę,
c) 1 samochód samowyładowczy,
d) 1 samochód z pługiem o szerokości roboczej do 2,5 m z zamontowanym lub doczepianym urządzeniem do zwalczania śliskości.
Ponadto każdy samochód ciężarowy biorący udział w odśnieżaniu musi być wyposażony, na dzień podpisania umowy, w system GPS pozwalający monitorować prace, do którego zostanie zagwarantowany dostęp dla zamawiającego oraz być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania powyższe dotyczą sprzętu własnego wykonawcy, jak też sprzętu oddanego do użytkowania;
2) dla Części 2] co najmniej:
a) 2 ciągnikami typu lekkiego lub pojazdami o rozstawie kół maks. 1,5 m oraz o masie pojazdu max. do 1800 kg z zamontowanym pługiem do odśnieżania typu lekkiego o szerokości roboczej do 1,5 m,
b) 2 piaskarkami typu lekkiego, zawieszane, o pojemności co najmniej 0,2 m3,
c) 1 pojazd osobowo dostawczy do przewozu pracowników i mieszanki piaskowo-solnej,
d) 1 ładowarkę lub 1 koparko-ładowarkę,
e) 1 samochód samowyładowczy.
Dodatkowo każdy ciągnik typu lekkiego lub pojazd o rozstawie kół maks. 1,5 m, biorący udział w odśnieżaniu musi być wyposażony, na dzień podpisania umowy, w system GPS pozwalający monitorować prace, do którego zostanie zagwarantowany dostęp dla zamawiającego.
INNE PRZETARGI JABŁONNA
- DOSTAWA I MONTAŻ 7 WIAT PRZYSTANKOWYCH W PASIE DROGOWYM NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- ROZBUDOWA ULICY MILENIJNEJ W JABŁONNIE
- ZAKUP I DOSTAWA NOWEJ MINI KOPARKI
- Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk
- BUDOWA URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA I ORGANIZACJI RUCHU NA TERENIE GMINY JABŁONNA
więcej: przetargi JABŁONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2026r.
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części.
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2025/2026" (3 zadania)
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





