Og³oszenie z dnia 2025-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
            Dostawy
            ZAKUP I DOSTAWA NOWEJ MINI KOPARKI    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270442
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Modliñska 152
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227677332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://jablonna.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA NOWEJ MINI KOPARKI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4616a319-7dc5-4b76-8c14-33962f62a1ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00505852
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.jablonna.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja elektroniczna mo¿liwa jest
przy u¿yciu platformy e-ProPublico (wymagana rejestracja konta) oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej. Sk³adanie ofert mo¿liwe jest
wy³±cznie przy u¿yciu platformy e-ProPublico. Szczegó³owe informacje dotycz±ce komunikacji elektronicznej zosta³y zawarte w
tre¶ci SWZ.
    3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.61.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zakup i dostawa nowej mini koparki” wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie eksploatacji, obs³ugi i konserwacji maszyny, zgodnie z wymogami SWZ wraz z za³±cznikami, na potrzeby Gminy Jab³onna w ramach zadania „Uzupe³nienie zasobów i doposa¿enie zaplecza magazynowo - logistycznego dla zapewnienia ci±g³o¶ci dzia³ania infrastruktury dla ochrony ludno¶ci. Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ³adowarki, i maszyny górnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie polegaj±ce na dostawie co najmniej 1 sztuki fabrycznie nowego urz±dzenia specjalistycznego: mini koparki i/lub czerpaka i/lub ³adowarki i/lub maszyny górniczej o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³. brutto.Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1)	o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy odst±pi od wzywania wykonawcy do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ samodzielnego uzyskania go za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych.            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy wezwie go do z³o¿enia nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1)	wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe:1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami zamawiaj±cego, do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
1. wype³nione przez wykonawcê Potwierdzenia wymagañ technicznych dla mini koparki wraz ze sprzêtem towarzysz±cym (Za³±cznik nr 1a do SWZ);
2. kopiê (np. skan dokumentu) wyci±gu ze ¶wiadectwa homologacji typu pojazdu lub ¶wiadectwa homologacji typu WE pojazdu. Je¶li wymienione dokumenty nie zawieraj± danych na temat spe³nianej przez oferowan± zamiatarkê normy emisji zanieczyszczeñ lub danych okre¶laj±cych emisjê tlenku wêgla, wêglowodorów, tlenków azotu oraz cz±stek sta³ych przez oferowan± zamiatarkê (zastosowany w oferowanej zamiatarce silnik), Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± dokument sporz±dzony przez producenta mini koparki lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, zawieraj±cy te informacje.
2. W zwi±zku z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przewiduje wezwanie wykonawcy do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wykonawca ich nie z³o¿y, lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne;
3. Zamawiaj±cy odst±pi od wezwania do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. wype³nione przez wykonawcê Potwierdzenia wymagañ technicznych dla mini koparki wraz ze sprzêtem towarzysz±cym (Za³±cznik nr 1a do SWZ);2. kopiê (np. skan dokumentu) wyci±gu ze ¶wiadectwa homologacji typu pojazdu lub ¶wiadectwa homologacji typu WE pojazdu. Je¶li wymienione dokumenty nie zawieraj± danych na temat spe³nianej przez oferowan± zamiatarkê normy emisji zanieczyszczeñ lub danych okre¶laj±cych emisjê tlenku wêgla, wêglowodorów, tlenków azotu oraz cz±stek sta³ych przez oferowan± zamiatarkê (zastosowany w oferowanej zamiatarce silnik), Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± dokument sporz±dzony przez producenta mini koparki lub jego upowa¿nionego przedstawiciela, zawieraj±cy te informacje.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Oferta musi zostaæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 1 300,00 z³ (jeden tysi±c trzysta z³otych 00/100);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, na konto zamawiaj±cego, o numerze: 79 8013 1016 2002 0009 7014 0002.
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) porêczeniach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wnosz±c wadium w pieni±dzu nale¿y je oznaczyæ numerem postêpowania. w przypadku wp³aty z konta prywatnego (gdy brak jest nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytu³u przelewu nale¿y dodaæ informacjê o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) jako beneficjenta porêczenia lub gwarancji wskazano zamawiaj±cego.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp - zostanie odrzucona.
7. Wadium dla grupy wykonawców wystêpuj±cych wspólnie mo¿e byæ wniesione przez jednego z cz³onków grupy. w dokumencie gwarancji powinny byæ wskazane podmioty nale¿±ce do grupy wykonawców lub co najmniej informacja, ¿e zleceniodawca gwarancji sk³ada ofertê w ramach takiej grupy, a fakt ten zosta³ zaakceptowany przez gwaranta.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ przewidziany we wzorze umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-ProPublico
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI JAB£ONNA
- DOSTAWA I MONTA¯ 7 WIAT PRZYSTANKOWYCH W PASIE DROGOWYM NA TERENIE GMINY JAB£ONNA
 - ROZBUDOWA ULICY MILENIJNEJ W JAB£ONNIE
 - ZAKUP I DOSTAWA NOWEJ MINI KOPARKI
 - UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI GMINY JAB£ONNA (2)
 - Dozór mienia, ochrona fizyczna obiektów i mienia Instytutu Fizjologii i ¯ywienia Zwierz±t im. Jana Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk
 - ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZÊDU GMINY JAB£ONNA
 
wiêcej: przetargi JAB£ONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko-³adowarki w ramach Programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na lata 2025-2026
 - Dostawa koparko-³adowarki samobie¿nej z podwoziem ko³owym
 - Dostawa fabrycznie nowej koparko- ³adowarki na potrzeby ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w Gminie K³odzko
 - Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej koparko - ³adowarki ko³owej (powtórzone)
 - Zakup koparko-³adowarki - zakupy inwestycyjne zwi±zane z realizacj± zadania OL i OC w Gminie £apanów
 - "Zakup urz±dzenia budowlanego typu minikoparka g±sienicowa"
 
wiêcej: Koparki, czerparki i ³adowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





