eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski - przetarg II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski - przetarg II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158720072

1.5.8.) Numer faksu: 158720185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-janow-lubelski/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Janów Lubelski - przetarg II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84f06e59-d5bc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 512175,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Dostawa paliw do zbiorników mobilnych.
a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa oleju napędowego w szacunkowej ilości 70 000 litrów.
b) Sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.
c) Paliwa będą dostarczane i tankowanie do zbiorników o pojemności 2200 litrów znajdujących się na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Janów Lubelski.
d) Paliwo w miejsce wskazane przez Zamawiającego powinno być dowiezione w terminie 48 godzin od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie.
e) Dojazd do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w celu tankowania zbiorników będących w dyspozycji Zamawiającego będzie się również odbywał wewnętrznymi drogami leśnymi Zamawiającego o nawierzchni gruntowej.
f) Zamawiający nie będzie zobowiązany do zapłaty wykonawcy, ani innemu przewoźnikowi wynagrodzenia za przewóz paliw.
g) Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty ceny paliw w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury stwierdzającej sprzedaż w danym okresie rozliczeniowym. Przez okres rozliczeniowy Zamawiający rozumie dany miesiąc. W fakturach wykonawca będzie wskazywał w szczególności rodzaj i ilość paliwa, numery WZ.
h) Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty ceny za rzeczywiście odebraną ilość paliwa i nie będzie zobowiązany do odebrania ilości wskazanej w Rozdziale 3. SWZ w pkt 1, ani do zapłacenia odszkodowania za nie nabycie i nie odebranie tej ilości.
i) Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie stosowanej przez producenta ceny oleju napędowego oraz do podania adresu strony internetowej, na której Zamawiający będzie miał możliwość sprawdzania cen za paliwo w określonym dniu. W przypadku zmiany producenta wykonawca o tym fakcie poinformuje niezwłocznie Zamawiającego. Wykonawca w ofercie jest zobowiązany wskazać cenę za jeden litr oleju napędowego. Jeśli producent, u którego wykonawca zaopatruję się w paliwo podaje cenę za jeden m3 wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest przeliczenie ceny paliwa i podanie ceny za jeden litr.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 465500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa paliw do samochodów osobowych.
a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa paliw płynnych w szacunkowej ilości :
- Olej napędowy ON - 6 000 litrów.
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 1000 litrów.
Dodatkowo Zamawiający przewiduje zakup drobnych akcesoriów samochodowych m.in. oleje silnikowe, płyny do oczyszczania szyb – do 2 % wartości przedmiotu zamówienia.
b) Materiały pędne tankowane będą bezpośrednio z zalegalizowanych dystrybutorów paliw do zbiorników pojazdów a także do kanistrów będących w posiadaniu Zamawiającego.
c) Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego zlokalizowany w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35, 23-300 Janów Lubelski, musi obejmować cały przedmiot zamówienia oraz być czynny we wszystkie dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00.
Odległość punktu sprzedaży paliw od siedziby Zamawiającego jest mierzona drogami publicznymi umożliwiającymi poruszanie się pojazdów, a dojazd do punktu sprzedaży i powrót do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć łącznie 10 km.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowej zmiany miedzy asortymentami przedmiotu zamówienia (wg aktualnych
potrzeb) oraz możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów i osób pobierających materiały.
Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego oraz nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej powyżej ilości paliwa.
e) Zamówienie realizowane będzie na zasadzie bezgotówkowych zakupów – tankowań pojazdów Zamawiającego do zbiornika udokumentowanych w karcie drogowej pojazdu.
f) Fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego upustu.
g) Okres rozliczania – 7 dni. Rozliczenie za zakup paliw płynnych następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub sprzętu mechanicznego pomniejszoną o zadeklarowany stały upust na paliwa objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. Upust od cen paliw udzielony przez Wykonawcę zostanie ustalony na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegał zmianom w okresie jej trwania. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa.
h) Dostawa oleju napędowego letniego obowiązywać będzie w okresie od 1 kwietnia do 20 października, natomiast dostawa oleju napędowego zimowego od 21 października do 31 marca.
i) W przypadku, gdy warunki klimatyczne będą wskazywały na potrzebę używania zimowego oleju napędowego w innym okresie niż wymieniony w lit. h, Wykonawca jest zobowiązany do jego dostawy przez okres ustalony z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 46675,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTRANS ZBIGNIEW SZELIGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690110180

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 9

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.