eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwilczOdbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Kwilczu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Kwilczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23

1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 3068230 61 3068228

1.5.8.) Numer faksu: 613068201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@kwilcz.pl inwestycje@kwilcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwilcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1095864

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Kwilczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30056ef2-b53f-4cf3-bd9a-ff510dcb5a14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kwilcz oraz odbieranie,prowadzenie i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w Kwilczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający posiada 100% udziałów w ZOMS Sp. z o.o. Funkcję Zgromadzenia Wspólników posiada organ wykonawczy Gminy Kwilcz- Wójt Gminy Kwilcz. Jako jedyny wspólnik- Wójt Gminy Kwilcz ma prawo do powoływania i odwoływania członków Rady Nadzorczej. Dominujący wpływ w jednoosobowej spółce gminy oznacza w zasadzie zdolność do samodzielnej kontroli i swobody decyzji we wszystkich kluczowych sprawach spółki; AD.2. ZOMS Sp. z o.o. podjęła działalność w 2021r, procent działalności o jakim stanowi art. 214 ust. 1 pkt 11 lit.b p.z.p. ustalony został się za pomocą średniego przychodu za lata 2022-2024 WYNOSI 92,85 na rok 2025. AD.3.wyłącznym udziałowcem
spółki jest gmina.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.4.2025.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w okresie od 1.05.2025r do 31.12.2025 r. polegających na:
• odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych,
• dostarczanie właścicielom nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnego zbierania odpadów oraz harmonogramów odbioru odpadów komunalnych,
• odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zebranych selektywnie od mieszkańców gminy Kwilcz zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kwilcz,
• dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych harmonogramu odbioru odpadów.
• Obsługa PSZOK ( zgodnie z regulaminem PSZOK).
2. Odpady przewidziane do odbioru z nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK, zgodnie z katalogiem odpadów to w szczególności:

a) papier i tektura – 20 01 01
b) metal/tworzywa sztuczne/opakowania wielomateriałowe – 20 01 39
c) szkło – 20 01 02
d) bioodpady – 20 02 01
e) zmieszane odpady komunalne (z popiołem) – 20 03 01
f) odpady niebezpieczne – 20 01 13*/20 01 14*/20 01 15*/20 01 19*/20 01 29*
g) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek – ex 20 01 99
h) zużyte baterie i akumulatory – 16 06 01/16 06 02/16 06 03/16 06 04/16 06 05/20 01 33/20 01 34
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 20 01 35*/20 01 36
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe – 20 03 07
k) zużyte opony – 16 01 03
l) odpady budowlane i rozbiórkowe – 17 01 07/17 09 04
m) odpady tekstyliów i odzieży – 20 01 11/20 01 10
n) odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach – 20 03 99.3. Dla zobrazowania ilości odpadów W gminie Kwilcz w roku 2024/2025 od kwietnia do marca odebrano z nieruchomości zamieszkałych i zebranych na PSZOK następujące rodzaje i ilości odpadów komunalnych:

Tabela nr 1 Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Kwicz – IV 2024 – III 2025
Kod odpadu Rodzaj odpadów Masa odebranych odpadów (Mg)
20 01 01 Papier i tektura 36,88
20 01 02 Szkło 93,50
20 01 39 Tworzywa sztuczne 168,10
20 02 01 Odpady biodegradowalne 150,78
20 03 01 Zmieszane odpady komunalne (łącznie z popiołem) 1290,54


Tabela nr 2 Ilość odpadów komunalnych odebranych z PSZOK – rok 2024

Rodzaj odpadów 2024 rok
16 01 03 Zużyte opony 12,7465 Mg
20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki5) 0,214
20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,171
20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 54,6835
20 01 23* Urządzenia zawierające freony 0,224
20 01 10 Odzież 1,597
20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 10,635
20 01 02 Szkło 1,4
20 01 01 Papier i tektura 5,546
20 01 39 Tworzywa sztuczne 1,421

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Mienia Samorządowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871728903

7.3.3) Ulica: Gumna 16

7.3.4) Miejscowość: Kwilcz

7.3.5) Kod pocztowy: 64-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1276071,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2025-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.