eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MagnuszewTransport oraz unieszkodliwienie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Magnuszew



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transport oraz unieszkodliwienie wyrobów azbestowych
z terenu Gminy Magnuszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24

1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport oraz unieszkodliwienie wyrobów azbestowych
z terenu Gminy Magnuszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fced6cf-e27a-4bf5-ba43-a15c17b22d6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://magnuszew.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://magnuszew.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane
wRozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest pochodzących z terenu Gminy Magnuszew.
Szacunkowa ilości mających podlegać odbiorowi w ramach tej części zamówienia wyrobów zawierających azbest wynosi około 200 Mg (ton).
7. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Odbiór odpadów zawierających azbest bezpośrednio z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Magnuszew, wskazanych przez Zamawiającego.
2) Załadunek i zabezpieczenie odpadów przed ich dalszym transportem zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi postępowania z odpadami niebezpiecznymi, w szczególności zawierającymi azbest.
3) Transport odebranych odpadów pojazdami przystosowanymi do przewozu materiałów niebezpiecznych.
4) Przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisku lub w instalacji posiadającej stosowne zezwolenia na gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi.
5) Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z odbiorem, transportem
i unieszkodliwieniem odpadów, w tym:
a) kart przekazania odpadów (KPO) wystawianych zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
b) protokołów odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości,
c) zestawienia zbiorczego odebranych i zutylizowanych odpadów zawierających azbest.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

13. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości do 50% szacowanej ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do odbioru, transportu i unieszkodliwienia, jaką założył w zamówieniu podstawowym w trybie art. 441 ustawy Pzp. Pojęcie zamówienia opcjonalnego to możliwość skorzystania przez Zamawiającego, bez ponownego przeprowadzenia procedury przetargowej, udzielanie zamówienia publicznego temu samemu wyłonionemu wykonawcy w ramach określonej wielkości opisanej w prawie opcji. Opcja rozumiana jest jako rozszerzenie zamówienia podstawowego / szacowanego. Jest to uprawnienie Zamawiającego, a nie obowiązek. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w terminie zamówienia podstawowego określonego w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający skorzysta z przysługującego ma prawa opcji w sytuacji, gdy cena jednostkowa jaką zadeklaruje wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca pozwoli mu na odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest w ilości większej/mniejszej niż szacunek

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, pochodzących z gospodarstw rolnych zlokalizowanych na terenie Gminy Magnuszew, od beneficjentów, którzy złożyli zgłoszenia odpadów zawierających azbest celem ich odbioru i unieszkodliwienia. Usługa dotyczy wyłącznie odpadów powstałych w wyniku realizacji przedsięwzięcia związanego z częścią inwestycji A1.4.1.: Wymiana pokryć dachowych z materiałów szkodliwych dla zdrowia lub środowiska w gospodarstwach rolnych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Szacunkowa ilości mających podlegać odbiorowi w ramach tej części zamówienia wyrobów zawierających azbest wynosi około 200 Mg (ton).
7. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Odbiór odpadów zawierających azbest bezpośrednio z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Magnuszew, wskazanych przez Zamawiającego.
2) Załadunek i zabezpieczenie odpadów przed ich dalszym transportem zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi postępowania z odpadami niebezpiecznymi, w szczególności zawierającymi azbest.
3) Transport odebranych odpadów pojazdami przystosowanymi do przewozu materiałów niebezpiecznych.
4) Przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisku lub w instalacji posiadającej stosowne zezwolenia na gospodarowanie odpadami niebezpiecznymi.
5) Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z odbiorem, transportem
i unieszkodliwieniem odpadów, w tym:
a) kart przekazania odpadów (KPO) wystawianych zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
b) protokołów odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości,
c) zestawienia zbiorczego odebranych i zutylizowanych odpadów zawierających azbest.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

13. Zamawiający przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI w wysokości do 50% szacowanej ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do odbioru, transportu i unieszkodliwienia, jaką założył w zamówieniu podstawowym w trybie art. 441 ustawy Pzp. Pojęcie zamówienia opcjonalnego to możliwość skorzystania przez Zamawiającego, bez ponownego przeprowadzenia procedury przetargowej, udzielanie zamówienia publicznego temu samemu wyłonionemu wykonawcy w ramach określonej wielkości opisanej w prawie opcji. Opcja rozumiana jest jako rozszerzenie zamówienia podstawowego / szacowanego. Jest to uprawnienie Zamawiającego, a nie obowiązek. Z zamówienia w zakresie prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w terminie zamówienia podstawowego określonego w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. Zamawiający skorzysta z przysługującego ma prawa opcji w sytuacji, gdy cena jednostkowa jaką zadeklaruje wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca pozwoli mu na odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest w ilości większej/mniejszej niż szacunek

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że posiada:
a) wpis do Bazy Danych o Odpadach bądź aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych o kodach 170601*, 170605* wydane przez właściwy organ,
b) aktualną umowę z firmą, w której będą unieszkodliwione odpady azbestowe,

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że
a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest
Zamawiający uzna warunek za niespełniony, jeśli Wykonawca przedstawi kilka usług na łączną wartość wskazaną powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie do innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ.
b) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożonym w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (rozdział VIII SWZ)- załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wpis do Bazy Danych o Odpadach bądź aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych o kodach 170601*, 170605* wydane przez właściwy organ,
b) aktualną umowę z firmą, w której będą unieszkodliwione odpady azbestowe,
c) Wykaz usług (min jednej, w ramach jednej umowy o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto) polegających na odbiorze, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) odrębnie dla każdej z części zamówienia.
2. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form:
1) w pieniądzu, przelewem na konto nr: 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008, w banku: Bank Spółdzielczy Piaseczno o/Magnuszew z opisem „Transport oraz unieszkodliwienie wyrobów azbestowych z terenu gminy Magnuszew – cześć I” / „Transport oraz unieszkodliwienie wyrobów azbestowych z terenu gminy Magnuszew – cześć II” takim wyprzedzeniem, aby wyżej wymienione środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.
1 ppkt.2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opis zmian określonyw Rozdziale XXI SWZ oraz wzorze umowy ( załączanik nr 9 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://magnuszew.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.