eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec74bf33-b527-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec74bf33-b527-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043496/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części I jest przebudowa następujących dróg gminnych na terenie gminy Czerwonka:
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Soje (dz. ewid. nr 447, 451, 348/1 obręb Soje) o długości 0,935 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Mariampole i Lipniki (dz. ewid. nr 199 obręb Mariampole oraz dz. ewid. nr 548/4 obręb Lipniki) o długości 0,350 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mariampole (dz. ewid. nr 198 obręb Mariampole) o długości 1,000 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Budzyno (dz. ewid. nr 94, 119 obręb Budzyno-Nawiry) o długości 0,975 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka (dz. ewid. nr 450 obręb Dąbrówka) o długości 0,400 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka (dz. ewid. nr 571 obręb Dąbrówka) o długości 0,350 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jankowo (dz. ewid. nr 228/1, 202, 227/1, 226/1 obręb Jankowo) o długości 0,170 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Budzyno Bolki (dz. ewid. nr 27 obręb Budzyno Bolki) o długości 0,648 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Tłuszcz i Perzanowo (dz. ewid. nr 11, 86, 36/1 obręb Tłuszcz oraz dz. ewid. nr 386 obręb Perzanowo) o długości 0,215 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czerwonka Włościańska (dz. ewid. nr 401/2 obręb Czerwonka Włościańska) o długości 0,360 km;
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Perzanowo i Czerwonka Szlachecka (dz. ewid. nr 15, 2/10, 2/8, 5/8, 6/1, 16/1 obręb Perzanowo oraz dz. ewid. nr 159/14, 160/3, 161/1, 169, 175/1 obręb Czerwonka Szlachecka) o długości 0,910 km;
- Przebudowa drogi gminnej Nr 210109W w miejscowości Czerwonka Włościańska i Czerwonka Szlachecka (dz. ewid. nr 346 obręb Czerwonka Włościańska oraz dz. ewid. nr 70 obręb Czerwonka Szlachecka) o długości 1,000 km;
- Budowa drogi gminnej nr 210105W w miejscowości Ulaski o długości 0,515 km.
W ramach przebudowy dróg wykonane zostaną m. in. następujące roboty budowlane:
- roboty pomiarowe,
- obustronne ścięcia poboczy / usunięcie warstwy humusu z darniną,
- podbudowy z mieszanki kruszywa naturalnego,
- warstwy wyrównawczo – wiążące i ścieralne nawierzchni z betonu asfaltowego,
- umocnienia poboczy i zjazdów mieszanką kruszywa łamanego,
- regulacje poziomu zasuw wodociągowych i ustawienia hydrantów,
- ustawianie znaków drogowych.
Łączna długość przebudowy dróg: 7,828 km.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I zawarty jest w:
- projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 11A do SWZ;
- przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 12 do SWZ;
- projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ.
Zamawiający posiada projekt budowlany na Budowę drogi gminnej nr 210105W w miejscowości Ulaski o długości 0,515 km. Pozostałe przebudowy dróg wymienione w pkt 1.1. realizowane będą na podstawie przedmiarów robót;
- projekcie technicznym stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.
Zamawiający posiada projekt techniczny na Budowę drogi gminnej nr 210105W w miejscowości Ulaski o długości 0,515 km. Pozostałe przebudowy dróg wymienione w pkt 1.1. realizowane będą na podstawie przedmiarów robót;
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 15 do SWZ;
- mapach lokalizacyjnych przebiegu dróg stanowiących Załącznik nr 16 do SWZ.
- projekcie stałej organizacji ruchu stanowiącym Załącznik nr 18 do SWZ.
3. Dołączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
4. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 4818440,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia części II jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, w zestawie z:
- ładowaczem czołowym z osprzętem,
- przyczepą transportową typu wywrotka,
- zamiatarką uliczną,
- pługiem do odśnieżania,
- ramieniem wysięgnikowym,
- głowicą tnąco-mulczującą,
- głowicą – pilarką tarczową,
- posypywarką,
- platformą roboczą,
- pilarką spalinową,
- podkrzesywarką spalinową.
Rok produkcji ciągnika i osprzętu nie starszy niż 2022 r.
Oprzyrządowanie ciągnika musi współdziałać z osprzętem zewnętrznym - nie dotyczy pilarki i podkrzesywarki.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II zawarty jest w:
- projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 11B do SWZ;
- specyfikacji technicznej sprzętu do utrzymania dróg, stanowiącej Załącznik nr 17 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.5.5.) Wartość części: 549191,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5466179,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7973328,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5629155,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822 00 10 022

7.3.3) Ulica: Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie roboty z wyłączeniem robót bitumicznych w technologii betonu asfaltowego wbudowanego na gorąco. Podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5629155,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771333,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agromasz Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7580000120

7.3.3) Ulica: Kolonia 1A

7.3.4) Miejscowość: Rzekuń

7.3.5) Kod pocztowy: 07-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.