eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie.



Og³oszenie z dnia 2025-05-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA KOSZALIÑSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦NIADECKICH 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.tu.koszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-930b8cd7-2c9a-4331-b89f-9b077db9e68a

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00227971

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023644/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Modernizacja baru w bud. C przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-930b8cd7-2c9a-4331-b89f-9b077db9e68a

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne) oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego szp@tu.koszalin.pl z zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum pomocy”;
2) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania;
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia;
7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze
wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”;
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415);
9) Dokumenty lub o¶wiadczenia, w tym oferta oraz dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, sk³adane s± w oryginale w formie elektronicznej przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
10) Ca³y opis znajduje siê w rozdziale XI SWZ.
11) Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w zakresie skutecznego z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu zosta³ opisany w rozdziel XI pkt 3 SWZ.
12) Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w zakresie skutecznego z³o¿enia zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji w niniejszym postêpowaniu zosta³ opisany w rozdziel XI pkt 4 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zapisy dotycz±ce RODO zawiera rozdzia³ XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 19/TP1/SZP-2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji baru w budynku C przy ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie w zakresie okre¶lonym w SWZ oraz dokumentacji projektowej stanowi±cej Za³±cznik nr 10 do SWZ, w sk³ad której wchodz±: „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych" (zwana dalej STWiORB), „Przedmiar robót” oraz projekt aran¿acji wnêtrz.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adnia ofert czê¶ciowych. Podzielenie zamówienia na zadania grozi³oby nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a tak¿e potrzebą skoordynowania dzia³añ ro¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia. Ponadto istnia³oby ryzyko niewykonania czê¶ci zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostosowany do realizacji przez ma³e i ¶rednie podmioty.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowi±ca Za³±cznik nr 10 do SWZ.
4. Wykonawca jest zobowi±zany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, w tym na roboty wykonane przez Podwykonawców, na okres co najmniej 36 miesiêcy (licz±c od daty podpisania protoko³u koñcowego odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrze¿eñ przez obydwie strony). Na zamontowane urz±dzenia i wyposa¿enie: gwarancja producenta, tj. 24 miesi±ce.
5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia w wystarczaj±co precyzyjny i zrozumia³y sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”. Je¶li Zamawiaj±cy wskaza³ marki lub nazwy handlowe okre¶la to klasê produktu, bêd±cego przedmiotem zamówienia i s³u¿y ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiaj±cy wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci: za równowa¿ny przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy uzna produkty spe³niaj±ce minimalne wymagania jako¶ciowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadaj±ce wymaganiom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Ilekroæ w tre¶ci SWZ b±d¼ w za³±cznikach, Zamawiaj±cy powo³uje siê na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca mo¿e wykorzystaæ normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równowa¿ne. Wykazanie równowa¿no¶ci, tj. spe³nienie w równowa¿nym stopniu wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ, le¿y po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ w ofercie jakie normy zosta³y zamienione i podaæ jakie w ich miejsce proponuje, podaj±c ich opis i parametry. Zamawiaj±cy nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± ¶rodków dowodowych, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). Niewykazanie równowa¿no¶ci skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku niewskazania przez Wykonawcê w ofercie rozwi±zania równowa¿nego Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia zgodnie z rozwi±zaniami wskazanymi w SWZ.
6. Szczegó³owe postanowienia dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.
7. Zamawiaj±cy nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ.
8. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê (w ofercie) czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz podania ich nazw, je¿eli s± ju¿ znani na tym etapie.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia jako czynno¶ci pomocniczej w celu prawid³owego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym terminu i godziny. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udzia³u w postêpowaniu.
Termin wizji lokalnej nale¿y ustalaæ telefonicznie lub mailowo od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 8.00 -15.00 z p. Jerzym Zawisz±, tel. 94-347-8641, e-mail: jerzy.zawisza@tu.koszalin.pl .

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP zastrzega mo¿liwo¶æ udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (zamówienie podobne do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego). Przedmiotem zamówienia podobnego bêdzie wykonywanie robót budowlanych polegaj±cych na wymianie i uzupe³nieniu tynków, robotach murarskich, pracach malarskich, instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, monta¿u osprzêtu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) C - cena brutto - 60%, sposób oceny: minimalizacja;
2) G - okres gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne oraz u¿yte materia³y
w pe³nych miesi±cach - 40%, sposób oceny: maksymalizacja;

Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna liczba punktów, jak± – po uwzglêdnieniu wagi – mo¿e osi±gn±æ oferta po zsumowaniu ww. kryteriów, wynosi 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne oraz u¿yte materia³y w pe³nych miesi±cach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e:

1) ¿e wykona³, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu budowy, przebudowy, remontu/modernizacji pomieszczeñ o warto¶ci co najmniej 190 000,00 z³otych brutto w ramach jednej umowy, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy robota ta zosta³a wykonana w sposób nale¿yty, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana zosta³a wykonana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli przynajmniej jeden z Wykonawców spe³ni samodzielnie wymagany warunek.

2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia ni¿ej wymienion± osob±, w szczególno¶ci odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania t± osob±;
Wykonawca, jest zobowi±zany wskazaæ co najmniej jedn± osobê, któr± dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia spe³niaj±c± ³±cznie nastêpuj±ce wymagania tj.:
a) kierownik robót budowlanych (bran¿a budowlana):
- posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub posiadaæ równowa¿ne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach okre¶lonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*,
- posiadaj±cy do¶wiadczenie na stanowisku Kierownika budowy podczas realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu budowy, przebudowy, remontu/modernizacji pomieszczeñ o warto¶ci co najmniej 190 000,00 z³otych brutto w ramach jednej umowy

Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli przynajmniej jeden z Wykonawców spe³ni samodzielnie wymagany warunek.

* W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane s± uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2024, poz. 725 ze zm.).

Uwaga!
W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawców podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêd± zawiera³y kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ PLN, do oceny spe³niania ka¿dego warunku zawieraj±cego dan± kwotê lub warto¶æ, wielko¶ci te Wykonawca przeliczy po ¶rednim kursie waluty obcej og³oszonym przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 8 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestracji lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, a rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (na spe³nienie warunku udzia³u zgodnie z rozdzia³em VIII SWZ pkt 1.2 ppkt 4 lit. a SWZ) - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenie, kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, (na spe³nienie warunku udzia³u zgodnie z rozdzia³em VIII SWZ pkt 1.2 ppkt 4 lit. b SWZ) – wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów, które nale¿y z³o¿yæ przez Wykonawcê w ofercie:
1) Formularz ofertowy w postaci elektronicznej - zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w postaci elektronicznej – za³±cznik nr 3 do SWZ - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni wykonawcy tj.: o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy w postaci elektronicznej – za³±cznik nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia w postaci elektronicznej - za³±cznik nr 5 do SWZ (je¶li dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na zgodnie z zapisami rozdzia³u X SWZ;
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, w postaci elektronicznej (je¶li dotyczy) - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionej/upowa¿nionych do udzielania pe³nomocnictwa.
2. Dokument wskazany w pkt 1 ppkt 1 stanowi ofertê Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3500,00 z³ .
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adnia ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2020 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na konto Zamawiaj±cego nr 78 1160 2202 0000 0005 6948 1744 prowadzone w Bank Millennium, z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postêpowaniu nr 19/TP1/SZP-2/2025”

Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego:
IBAN: 78 1160 2202 0000 0005 6948 1744
BIC/SWIFT: BIGBPLPWXXX

5. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego, przy czym musi to nast±piæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, powinno zawieraæ informacjê, którego postepowania dotyczy, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej (wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu. Nieprawid³owe bêdzie przekazanie zamawiaj±cemu kopii/skanu dokumentu wadialnego).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej), przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie projektowane postanowienia umowy, które maj± wi±zaæ strony zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczeñ Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Sposób sk³adania oferty zosta³ opisany w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostêpnej na Platformie e-Zamówienia w zak³adce „Centrum pomocy” oraz w rozdziale XI pkt 3 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejsz±, zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu:
1) pe³nomocnictwa dla osób podpisuj±cych umowê, je¶li ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów za³±czonych do oferty;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej), przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców;
3) kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±;
4) dokumentu potwierdzaj±cego uzyskanie uprawnieñ zawodowych oraz aktualne za¶wiadczenia potwierdzaj±ce wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego osób wskazanych w za³±czniku nr 7 do SWZ;
5) dowodu wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.