eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)



Ogłoszenie z dnia 2025-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PROGRES – zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy” - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276729773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pupbytom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bytom.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5245231a-bc52-4996-a74f-b3580b51d442

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PROGRES – zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy” - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5245231a-bc52-4996-a74f-b3580b51d442

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009516/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „PROGRES – zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy” - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„PROGRES – zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny +) . FESL.05 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, Działanie FESL.05.06.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.331.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład części I postępowania wchodzą szkolenia pn.:
1. Szkolenie z profilaktyki wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie ze stresem
2. Szkolenie z profilaktyki wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie ze stresem (wyjazdowe)
3. Szkolenie dla kadry kierowniczej z zakresu rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole, kierowania zespołem
1. Szkolenie z profilaktyki wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie ze stresem

• Ilość godzin: 12 h, (2 dni po 6 godzin lekcyjnych)
• Planowana ilość osób do przeszkolenia: do 30 osób,
• Planowana ilość uczestników w grupie: do 10 osób,
• Termin realizacji szkolenia: dwie grupy do 31.05.2025 r. i jedna grupa od 01.08. do 31.08.2025 r.
• Miejsce odbywania zajęć: Bytom
• Forma szkolenia: zajęcia prowadzone w formie warsztatów, przy pomocy praktycznych zadań, dyskusji, mini wykładów, ćwiczeń, zabaw integracyjnych (gimnastyka mózgu, office aerobik, mini eksperyment etc.)
Zakres tematyczny:
• Czym jest wypalenie – objawy i sygnały ostrzegawcze,
• Do czego prowadzi wypalenie? – skutki i konsekwencje,
• Test autodiagnoza wypalenie zawodowego,
• Profilaktyka wypalenia zawodowego (Zarządzanie swoim czasem – wyznaczanie celów, priorytetów, Zarządzanie swoją energią – co robić aby regenerować siły i mieć energię przez cały dzień, Zarzadzanie swoimi emocjami – jak ze spokojem podejść do trudnych sytuacji)
• Zarządzanie swoim ciałem – czyli sen, ruch, odpowiednie jedzenie, woda),
• zwiększenie satysfakcji i poczucia sensu pracy,
• odbudowanie własnej motywacji do działania,
• Poszukiwanie i budowanie własnych zasobów,
Odkrywanie wartości – Moje wartości i moja tożsamość- co jest dla mnie ważne i jak realizować to w pracy,
• Poszukiwanie spójności – osiąganie spokoju i radości w pracy, budowanie pozytywnej atmosfery,
• Równowaga w życiu, objawy i konsekwencje zachwianej równowagi w życiu,
• koło życia – diagnoza zadowolenia ze swojej pracy oraz innych sfer życia,
• Odporność na stres i presje - Jak zbudować nawyki behawioralne, emocjonalne i myślowe ukierunkowane na wzmacnianie własnej odporności,
• Siła i odporność psychiczna jako umiejętność zarządzania sobą – jak ją doskonalić i rozwijać,
• Rozpoznawanie sygnałów stresu i wywołujących go czynników,
• radzenia sobie z emocjami w warunkach presji oraz zmiany, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym,
• techniki redukujące stres i napięcie,
• skutki stresu,
• jak wzmocnić odporność psychiczną,
• Ewaluacja nabytych kompetencji.
W cenie szkolenia należy uwzględnić:
• Koszty związane z realizacją szkolenia, tj. wynagrodzenie wykładowców, amortyzacja sprzętu, pozostałe opłaty, wynajem Sali szkoleniowej, susz konferencyjny (kawa herbata, woda, soki, suche ciastka, rogale, owoce sezonowe), obiad dwudaniowy (zupa i drugie danie), walidacja nabytych umiejętności/kompetencji i kwalifikacje (zaświadczenie).
• Materiały szkoleniowe: (notatnik w grubej oprawie, długopis antystresowy magnetyczny, butelka filtrująca na wodę o pojemności 700 ml, lunchboxy do pracy na drugie śniadanie ze sztućcami z przegródkami, o pojemności 1400 ml, zamykane na zatrzaski).
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia ciągłej usługi gastronomicznej w sali szkoleniowej lub w innym pomieszczeniu zlokalizowanym w bezpośrednim jej sąsiedztwie, w godzinach trwania szkolenia.

2. Szkolenie z profilaktyki wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie ze stresem
(szkolenie wyjazdowe)

• Ilość godzin: 12 h, (2 dni po 6 godzin lekcyjnych)
• Planowana ilość osób do przeszkolenia: do 33 osób, 1 grupa
Termin realizacji szkolenia: od 01.08.2025 r. do 30.09. 2025 r. (wyjazd w czwartek godziny poranne, powrót piątek godziny popołudniowe).
• Szkolenie wyjazdowe, przy czym czas dojazdu na szkolenie z Bytomia nie powinien przekroczyć 2 godzin (np.: Beskidy, Jura Krakowsko-Częstochowska itp.,)
• Forma szkolenia: zajęcia prowadzone w formie warsztatów, przy pomocy praktycznych zadań, dyskusji, mini wykładów, ćwiczeń, zabaw integracyjnych (gimnastyka mózgu, office aerobik, mini eksperyment etc.)

Transport autokarem z siedziby Zamawiającego (ul. Łagiewnicka 15, Bytom) , do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia i z powrotem z miejsca szkolenia do siedziby Zamawiającego w drugim dniu szkolenia (bezpośrednio po zakończeniu szkolenia). Usługa przewozu osób wykonana zostanie zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym, przez firmę posiadającą aktualną licencję na przewóz osób autokarem, kierowcę z odpowiednimi uprawnieniami, autokar z aktualnymi badaniami i tachografem.
Szkolenie odbywać się winno w sali szkoleniowej mieszczącej się w hotelu
/ośrodku konferencyjno-szkoleniowym odpowiadającym standardom hotelu co najmniej 3-gwiazdkowego; zakwaterowanie uczestników w pokojach dwuosobowych z łazienkami i TV.
Zakres tematyczny:
• Czym jest wypalenie – objawy i sygnały ostrzegawcze,
• Do czego prowadzi wypalenie? – skutki i konsekwencje,
• Test autodiagnoza wypalenie zawodowego,
• Profilaktyka wypalenia zawodowego (Zarządzanie swoim czasem – wyznaczanie celów, priorytetów, Zarządzanie swoją energią – co robić aby regenerować siły i mieć energię przez cały dzień, Zarzadzanie swoimi emocjami – jak ze spokojem podejść do trudnych sytuacji)
• Zarządzanie swoim ciałem – czyli sen, ruch, odpowiednie jedzenie, woda),
• Zwiększenie satysfakcji i poczucia sensu pracy,
• Odbudowanie własnej motywacji do działania,
• Poszukiwanie i budowanie własnych zasobów,
• Odkrywanie wartości – Moje wartości i moja tożsamość- co jest dla mnie ważne i jak realizować to w pracy,
• Poszukiwanie spójności – osiąganie spokoju i radości w pracy, budowanie pozytywnej atmosfery,
• Równowaga w życiu, objawy i konsekwencje zachwianej równowagi w życiu,
• Koło życia – diagnoza zadowolenia ze swojej pracy oraz innych sfer życia,
• Odporność na stres i presje - Jak zbudować nawyki behawioralne, emocjonalne i myślowe ukierunkowane na wzmacnianie własnej odporności,
• Siła i odporność psychiczna jako umiejętność zarządzania sobą – jak ją doskonalić i rozwijać,
• Rozpoznawanie sygnałów stresu i wywołujących go czynników,
• Radzenia sobie z emocjami w warunkach presji oraz zmiany, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym,
• Techniki redukujące stres i napięcie,
• Skutki stresu,
• Jak wzmocnić odporność psychiczną,
• Ewaluacja nabytych kompetencji.
W cenie szkolenia należy uwzględnić:
• Koszty związane z realizacją szkolenia, tj. wynagrodzenie wykładowców, amortyzacja sprzętu, pozostałe opłaty, transport z Bytomia do miejsca szkolenia i z powrotem, zakwaterowanie (1 nocleg), wyżywienie, susz konferencyjny, wynajem sali szkoleniowej, walidacja nabytych umiejętności/kompetencji i kwalifikacji (zaświadczenie)
• Materiały szkoleniowe: (notatnik w grubej oprawie, długopis antystresowy magnetyczny, butelka filtrująca na wodę o pojemności 700 ml, lunchboxy do pracy na drugie śniadanie ze sztućcami z przegródkami, o pojemności 1400 ml, zamykane na zatrzaski).


3. Szkolenie dla kadry kierowniczej z zakresu rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole, kierowania zespołem - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników. Efektywny system komunikacji wewnętrznej.
• Ilość godzin: 12 h (2 dni x 6h lekcyjnych),
• Planowana ilość osób do przeszkolenia: do 12 osób, 1 grupa
• Termin realizacji szkolenia: do 31.05.2025 r.
• Miejsce odbywania zajęć: Bytom
• Forma szkolenia: zajęcia prowadzone w formie warsztatów, przy pomocy praktycznych zadań, dyskusji, mini wykładów, ćwiczeń, zabaw integracyjnych (gimnastyka mózgu, office aerobik, mini eksperyment etc.)

Zakres tematyczny:
• Efektywna komunikacja techniki, które zwiększają zrozumienie i poprawią przepływ informacji w zespole,
• Motywowanie pracowników indywidualnie i jako grupę, by osiągać wyznaczone cele,
• Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie stresem, co przyczynia się do lepszego klimatu pracy,
• Wykorzystywanie potencjału każdego pracownika, co zwiększy ogólną produktywność i satysfakcję z pracy,
• Budowanie zespołów,
• Zintegrowanie pracowników i zbudowanie relacji,
• Przeciwdziałanie mobbingowi,
• Wpływ na zaangażowanie i radzenie sobie z wypaleniem zawodowym pracownika ,
• Nowoczesne techniki kierowania zespołem,
• Ewaluacja nabytych kompetencji.
W cenie szkolenia należy uwzględnić:
• Koszty związane z realizacją szkolenia, tj. wynagrodzenie wykładowców, amortyzacja sprzętu, pozostałe opłaty, wynajem sali szkoleniowej, poczęstunek: susz konferencyjny (kawa z ekspresu, herbata, woda, sok, suche ciasteczka, rogale, sezonowe owoce) oraz ciepły dwudaniowy posiłek (zupa i drugie danie)
• Materiały szkoleniowe: (notatnik w grubej oprawie, długopis antystresowy magnetyczny, butelka filtrująca na wodę o pojemności 700 ml, lunchboxy do pracy na drugie śniadanie z sztućcami z przegródkami, o pojemności 1400 ml, zamykane na zatrzaski).
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia ciągłej usługi gastronomicznej w sali szkoleniowej lub w innym pomieszczeniu zlokalizowanym w bezpośrednim jej sąsiedztwie, w godzinach trwania szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 109020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie podnoszące umiejętności cyfrowe
• Ilość godzin: 20 h, (10 dni po 2 godziny)
• Planowana ilość osób do przeszkolenia: do 55 osób,
• Planowana ilość uczestników w grupie: do 11 osób.
• Termin realizacji szkolenia: od 01.07.2025 r. do 31.08.2025 r.
• Miejsce odbywania zajęć: Powiatowy Urząd Prawy w Bytomiu, ul. Łagiewnicka 15, w godzinach pracy Urzędu.
• Forma szkolenia: zajęcia prowadzone w formie warsztatów, przy pomocy praktycznych zadań/ćwiczeń.

W cenie szkolenia należy uwzględnić:
• Koszty związane z realizacją szkolenia, tj. wynagrodzenie wykładowców, amortyzacja sprzętu, pozostałe opłaty.
• Materiały szkoleniowe: notatnik w twardej oprawie, długipos, powerbank 20000 mah,
• Wykonawca zapewnia własny sprzęt komputerowy do realizacji szkolenia
• Walidacja nabytych umiejętności/kompetencji i kwalifikacji (zaświadczenie)

Zakres tematyczny:
• pod kątem aktywizacji, pod kątem diagnozowania klientów i kierowania ich na uzupełnienie umiejętności cyfrowych (DigComp),
• pod kątem zawodowym tj. Excel, Word, PDF, Power Point, tworzenie treści, komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i aplikacji, przeglądanie, wyszukiwanie i filtrowanie informacji,
• tworzenie i przetwarzanie treści cyfrowych (tekst, prosta prezentacja, tabela, obrazy, nagrania audio,
• bezpieczeństwo w sieci (programy antywirusowe, hasła) oraz narzędzie służące ochronie danych osobowych,
• obsługa techniczna urządzeń – rozwiązywanie powstałych problemów,
• nauka obsługi narzędzi do pracy zdalnej i hybrydowej (obsługa Zomm, Microsoft Teams),
• cyfrowy marketing, reklama, media społecznościowe w realizacji zadań PUP,
• wykorzystanie usług elektronicznych,
• ewaluacja nabytych kompetencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie w kierunku zielonej gospodarki, umiejętności zielonych

• Ilość godzin: 6 h, (jednodniowe)
• Planowana ilość osób do przeszkolenia: do 22 osób,
• Planowana ilość uczestników w grupie: do 11 osób.
• Termin realizacji szkolenia: od 01.09.2025 r. do 30.11.2025 r.
• Miejsce odbywania zajęć: Bytom
• Forma szkolenia: zajęcia prowadzone w formie warsztatów, przy pomocy praktycznych zadań, dyskusji, mini wykładów, ćwiczeń.

W cenie szkolenia należy uwzględnić:
• Koszty związane z realizacją szkolenia, tj. wynagrodzenie wykładowców, amortyzacja sprzętu, pozostałe opłaty, wynajem sali szkoleniowej, poczęstunek: susz konferencyjny (kawa z ekspresu, herbata, woda, sok, suche ciasteczka, rogale, sezonowe owoce), ciepły dwudaniowy posiłek (zupa i drugie danie), walidacja nabytych umiejętności/kompetencji i kwalifikacji (zaświadczenie)
• Materiały szkoleniowe: notatnik w twardej oprawie, długopis, torba ekologiczna
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie trwania szkolenia ciągłej usługi gastronomicznej w sali szkoleniowej lub w innym pomieszczeniu zlokalizowanym w bezpośrednim jej sąsiedztwie, w godzinach trwania szkolenia.
Zakres tematyczny:
• Zielone miejsca pracy,
• Zielone zawody,
• Zielone kompetencje,
• Zielone zawody i kompetencje oczami pracodawców,
• Mobilność edukacyjna a zielona transformacja,
• Umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki,
• Nowoczesne technologie ukierunkowane na niskoemisyjność i zasobooszczędność,
• Zarządzanie środowiskowe,
• Segregacja odpadów,
Minimalizowanie zużycia zasobów,
• Ewaluacja nabytych kompetencji,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15180,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kurs językowy - język angielski.
Kurs językowy z języka angielskiego dla 40 osób w grupach 10 osobowych. Zaplanowano kurs językowy na 2 poziomach zaawansowania z elementami słownika branżowego związanego z bezrobociem i zatrudnieniem (kurs podstawowy 80h i kurs średniozaawansowany 80h). Kurs będzie trwał 10 miesięcy, czyli 2 semestry (zajęcia 1 x w tygodniu przez 2 h lekcyjne).
Termin realizacji szkolenia: 01.09.2025 r.- 31.10.2026 r.
Miejsce odbywania zajęć: Powiatowy Urząd Prawy w Bytomiu, ul. Łagiewnicka 15,
w godzinach pracy Urzędu. Preferowane godziny: 7:30-9:00 lub 13:00-14:30.
Forma zajęć: konwersacje, wykłady, ćwiczenia.
W cenie szkolenia należy uwzględnić: wynagrodzenie wykładowców, materiały szkoleniowe (zestaw książka+ćwiczenia, słownik, rozmówki, dostęp do platformy e-learingowej zawierającej materiały związane z kursem), walidacja nabytych umiejętności/ kompetencji i kwalifikacji (zaświadczenie).
Wykonawca zapewni wykładowcę/ców posiadających wykształcenie wyższe i przygotowanie pedagogiczne oraz posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy pedagogiczno-dydaktycznej, a także posiadających doświadczenie w należytym przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia objętego tematyką szkolenia.

2. Kurs językowy - język niemiecki
Kurs językowy z języka niemieckiego dla 16 osób w grupach 8 osobowych. Zaplanowano kurs językowy na 1 lub 2 poziomach zaawansowania z elementami słownika branżowego związanego z bezrobociem i zatrudnieniem (kurs podstawowy 80h i kurs średniozaawansowany 80h). Kurs będzie trwał 10 miesięcy, czyli 2 semestry (zajęcia 1 x w tygodniu przez 2 h lekcyjne).
Termin realizacji szkolenia: 01.09.2025 r. - 31.10.2026 r.
Miejsce odbywania zajęć: Powiatowy Urząd Prawy w Bytomiu, ul. Łagiewnicka 15,
w godzinach pracy Urzędu. Preferowane godziny: 7:30-9:00 lub 13:00-14:30.
Forma zajęć: konwersacje, wykłady, ćwiczenia.
W cenie szkolenia należy uwzględnić: wynagrodzenie wykładowców, materiały szkoleniowe (zestaw książka +ćwiczenia, słownik, rozmówki, dostęp do platformy e-learingowej zawierającej materiały związane z kursem), walidacja nabytych umiejętności/ kompetencji i kwalifikacji (zaświadczenie).
Wykonawca zapewni wykładowcę/ców posiadających wykształcenie wyższe i przygotowanie pedagogiczne oraz posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy pedagogiczno-dydaktycznej, a także posiadających doświadczenie w należytym przeprowadzeniu co najmniej jednego szkolenia objętego tematyką szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 74400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66537,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79728,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66537,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364133199

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 20

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66537,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROEDUKACJA CENTRUM KURSOWE W KATOWICACH PAWEŁ SERWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491981442

7.3.3) Ulica: Warszawska 3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-009

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁĘTOWSKI CONSULTING Szkolenia, Doradztwo, Rozwój Mateusz Łętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364133199

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 20

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części IV postępowania nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.