Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196754/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Spore, Cichy Bór – 2 postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SZCZECINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 374 36 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szczecinek.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadl_szczecinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Spore, Cichy Bór – 2 postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0585a22a-e278-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121485/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa podwójnej kancelarii leśnictw Spore, Cichy Bór.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku podwójnej kancelarii leśnictw Spore, Cichy Bór. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu budowę nowego budynku kancelarii leśnictw wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych, budową parkingu z komunikacją wewnętrzną.
Budynek ma służyć jako kancelaria dla leśnictw Spore, Cichy Bór. Obiekt będzie przeznaczony do wykonywania czynności kancelaryjno-administracyjnych związanych z realizacją zadań leśnictw w ramach prowadzonej gospodarki leśnej. Kancelaria będzie wyposażona w pomieszczenia do pracy biurowej i w pomieszczenia: socjalne, sanitarne, gospodarcze oraz poczekalnię. Pomieszczenia będą przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
Niniejsze zamówienie prowadzone jest w trybie pozwolenia na budowę.
Miejsce realizacji zamówienia: działka nr 200/6, obręb 0030 Spore, zlokalizowana w miejscowości Spore.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej oraz pozwoleniach administracyjnych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 15 maja 2023 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 738 000,00 zł (brutto).W Postępowaniu złożono trzy oferty, z których najtańszą była oferta złożona przez Wykonawcę DS Sp. z o. o. ul. Polna 5, 78-552 Kluczewo za cenę 777 226,86 zł (brutto). Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca.
W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- DOSTAWA - WYROBY DO ENDOSKOPII, PROTEZY DRÓG ŻÓŁCIOWYCH
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą do nauki jazdy kat. T - 4 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Remont ulicy Łukasiewicza w Szczecinku
- Przebudowa części pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w miejscowości Jelenino na mieszkania wspomagane - Wsparcie mieszkalnictwa wspomaganego w Gminie Szczecinek
- Dostawa dwóch samochodów osobowych do nauki jazdy kat. BE oraz B -3 etap zad. pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności-adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Rekonstrukcja historycznej Bramy Kobleńskiej na terenie Parku Mużakowskiego
- Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy Przedszkolu Publicznym w Górkach Małych, ul. Zalesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.