Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja PSZOK-u
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 323306222
1.5.8.) Numer faksu: 323306214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/92/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja PSZOK-u2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7992f57a-bf26-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015880/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja PSZOK-u
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00012.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3709216,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest przebudowa i rozbudowa Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ornontowicach w zakresie:
- budowa budynku zaplecza sanitarnego (obiekt nr 1),
- budowa budynku garażowego - garażu dwustanowiskowego (obiekt nr 2),
- budowa wiaty magazynowej pod kontenery odpadów (obiekt nr 3),
- budowa 3 magazynów: punktów tymczasowego magazynowania odpadów i ponownego użycia (obiekty 4, 5 i 6),
- budowa przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej w zakresie nie wykraczającym poza działki własne Zamawiającego,
- budowa przyłączy energii elektrycznej i oświetlenia zewnętrznego w nie wykraczającym poza działki własne Zamawiającego.
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
• rozbiórki elementów dotychczasowego zagospodarowania terenu,
• linie kablowe zasilania poszczególnych obiektów kubaturowych,
• główną szafę zasilania obiektu i wyłącznika głównego SZ+WG,
• tablice rozdzielcze poszczególnych obiektów kubaturowych,
• instalacje oświetleniowe obiektów (podstawowe, awaryjne i ewakuacyjne),
• instalację gniazd wtykowych 230 V ogólnego przeznaczenia,
• instalację odgromową i połączeń wyrównawczych,
• instalację fotowoltaiczną na dachu obiektu nr 3,
• instalację monitoringu wizyjnego,
• instalację oświetlenia zewnętrznego terenu,
• instalację sanitarną wod-kan, wentylacyjną i ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynku zaplecza sanitarnego.
W projekcie przedstawiono schemat ideowy zasilania projektowanego obiektu, plany prowadzenia kabli oraz plany rozmieszczenia aparatury elektrycznej (rozdzielni, tablic rozdzielczych, gniazd i opraw oświetleniowych) w poszczególnych obiektach kubaturowych.
- przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego, utwardzenie terenu pod zabudowę wagi samochodowej oraz boksów na odpady i budowa miejsc postojowych wraz z niwelacją terenu. Obiekty 1,2, 3, 4, 5 i 6 zaliczono do kategorii VIII obiektów budowlanych – inne budowle. Wszystkie budynki są niepodpiwniczone, parterowe zlokalizowane w Ornontowicach przy ulicy Brzozowej nr 3 na działkach ewidencyjnych o numerach 2411/30 oraz 2414/58. Właścicielem wszystkich działek jest Gmina Ornontowice. W zakres zamierzenia wchodzi zagospodarowanie terenu wraz z budową niezbędnych sieci i przyłączy infrastruktury. Inwestycja nie jest zaliczana do mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do przeniesienia na czas budowy kontenerów z istniejącego PSZOKu - w miejsce uzgodnione z Zamawiającym (w pobliżu PSZOK), utwardzenie podłoża płytami betonowymi (do wykorzystania płyty znajdujące się w chwili obecnej na PSZOK) oraz wykonanie tymczasowego ogrodzenia tego terenu.
Na terenie placu budowy znajduje się kontener socjalny, który w ramach zamówienia w razie kolizji z pracami budowlanymi należy przestawić oraz zapewnić przyłączenie do prądu.
Wykonawca w ramach inwestycji zobowiązany jest do usunięcia korzeni pozostałych po wycince drzew.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3244000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3244000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3244000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma FARO Franciszek Oczadło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351322927
7.3.3) Ulica: ul. Pisarka 30
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE OCZADŁO FRANCISZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE OCZADŁO FRANCISZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3244000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.