eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › "Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eedd201-b3b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja, w formule „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Budowa hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie”.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. opracowania – na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” – kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, warunków technicznych, odstępstw, opinii, uzgodnień, w tym ostatecznej (prawomocnej) decyzji pozwolenia na budowę dla inwestycji budowy budynku hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie, obejmującej w szczególności:
 projekt budowlany i projekty techniczne, w tym zagospodarowanie terenu w branżach: architektonicznej; konstrukcyjnej; instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, hydrantowej; instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, fotowoltaicznej z magazynem energii, przeciwpożarowej, odgromowej; drogowej,
 projekty wykonawcze w branżach architektonicznej; konstrukcyjnej; instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacją, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, hydrantowej; instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, fotowoltaicznej z magazynem energii, przeciwpożarowej, odgromowej; drogowej,
 projekt aranżacji wnętrz wszystkich pomieszczeń,
 specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 kosztorysów inwestorskich,
b. realizację – na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a. powyżej – robót budowlanych, w tym robót rozbiórkowych, niezbędnych do osiągnięcia celu zamówienia, tj.
 budowy budynku hali sportowej z zapleczem i pomieszczeniami przeznaczonymi na świetlicę przy Szkole Podstawowej w Boleszynie wraz z ostateczną (prawomocną) decyzją pozwolenia na użytkowanie, obejmującego m.in.:
 część hali sportowej: salę gimnastyczną, łazienki z natryskami, szatnie, pokój nauczycieli wychowania fizycznego, magazyn na sprzęt sportowy, ciągi komunikacyjne,
 część świetlicy wiejskiej (posiadająca osobne wejście): sala główna, zaplecze kuchenne, szatnia i łazienki, pomieszczenie magazynowe,
 zagospodarowanie terenu, w tym wykonanie ogrodzenia wraz z furtkami i bramami przesuwnymi,
 wykonania sieci, instalacji i urządzeń: deszczowej, sanitarnej, energetycznej, wodociągowej, teletechnicznej (w tym monitoring), hydrantowej, oświetlenie i iluminacji, paneli fotowoltaicznych o mocy 24,5 kW, kotłowni olejowej z pompą ciepła (rozbudowa istniejącej kotłowni Szkoły Podstawowej - doprojektowanie pompy ciepła),
c. dostawę wyposażenia do części hali sportowej i do części świetlicy wiejskiej – zgodnie ze specyfikacją wyposażenia wskazaną w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (część opisowa i część rysunkowa) wraz z załącznikami (opinia geotechniczna, warunki, uzgodnienia, etc.) – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
4. Niezależnie od zobowiązań Wykonawcy wynikających z Programu Funkcjonalno-Użytkowego – Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i montażu tablicy informacyjnej, o której mowa w § 2 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych w zw. z § 10 ust. 1 pkt. 1) oraz ust. 2 pkt. 1) Uchwały Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zmienionej Uchwałą Rady Ministrów nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, Uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz Uchwałą z dnia 13 października 2022 roku (dalej: Uchwała), z zastrzeżeniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wytycznych w zakresie jej montażu.
5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5756225 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6365911,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5756225 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571683308

7.3.4) Miejscowość: Łazy

7.3.5) Kod pocztowy: 25-677

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Michał Maciejczyk - AGBU: wykonanie robót budowlanych (roboty murowe,
roboty wykończeniowe) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz udzielonym zobowiązaniem do udostępnienia zasobów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5756225,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.