eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2021/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Przysusze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 52

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdp@przysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.przysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a24737-0595-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00159792/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168760/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP-III.252.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 840866,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2021/2022 polegające na:
a) wykonaniu usługi odśnieżania/usuwania oblodzeń pługo–piaskarką.
- nośnik Wykonawcy wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą, pług typ średni z elektrohydraulicznym lub hydraulicznym sterowaniem i piaskarka o pojemności min. 9 m2 Wykonawcy – 3 szt. i o pojemności min 4,5 m3 Wykonawcy – 2 szt.
kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem Wykonawcy w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, sól, mieszanka piasku z solą).
Wykaz dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Przysuskiego do zimowego utrzymania dróg z mapą dróg powiatowych – Zał. Nr 4a i 4b do SWZ oraz wykaz dróg nie objętych zimowym utrzymaniem – zał. Nr 5 do SWZ.

Prognozowana ilość kilometrów do przejechania w akcji czynnej 18.000,00 km z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego.
Zakres robót, zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych oraz wykaz dróg powiatowych 4 i 5 standardu zimowego utrzymania z mapą Powiatu zawarte w zał. nr 4-10 do SWZ .
Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsacyjnego, czołownicy do pługa, wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy).
Termin wykonania zamówienia - 30.04.2022 r.
b) wykonaniu usługi sprzątania i zamiatania ulic po zakończeniu robót zimowych z nie zużytego materiału uszrstniającego, zalegającego na jezdni przy krawężnikach, na mostach i zatokach autobusowych
kod CPV 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
Po zakończeniu okresu zimowego Wykonawca zrealizuje jednorazowe sprzątanie wskazanych odcinków dróg powiatowych (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ), które obejmować będzie dokładne oczyszczenie jezdni przy krawężniku i na obiektach mostowych oraz zatokach autobusowych z nie zużytych materiałów uszorstniających. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zakończeniu akcji zimowej. Wykonawca po tym zawiadomieniu w terminie 7 dni ma obowiązek przystąpić do oczyszczenia jezdni.
Wykaz dróg powiatowych Powiatu Przysuskiego objętych usługą sprzątania i zamiatania ulic – zał. Nr 12 do SWZ.

Prognozowana ilość kilometrów do wykonania robot porządkowych tj. sprzątania i zamiatania ulic wynosi 40,7141km z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsacyjnego oraz wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy) Termin realizacji zamówienia - 31.05.2022r.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą załącznikami nr 4a i 4b, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 do SWZ oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850756,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891461,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850756,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowo Handlowo BOGMAR I S.C. Bogdan Mosiołek, Marcin Mosiołek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141713268

7.3.3) Ulica: Gen. Józefa Sowińskiego 54

7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850756,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.