eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaBudowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-870d3401-6237-420a-9c0f-518a0cd2c812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021972/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH”-2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny MALUCH 2022-2029.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5580829,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym zewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej i teletechniczną, przy ul. Wyszyńskiego 7 w Zielonce (dz. nr 5/4, obręb 5-50-01; 143404 -1.0053); ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI: Działka, na której został zaprojektowany budynek żłobka jest działką budowlaną, zagospodarowaną. Na działce znajduje się 2-kondygnacyjny budynek przedszkola, pergola śmietnikowa oraz należący do przedszkola plac zabaw. Dostęp do działki zapewnia zjazd z ulicy Wyszyńskiego na odcinku drogi wewnętrznej. Istniejące uzbrojenie terenu: • na działce: instalacja elektroenergetyczna do istniejącego budynku, • w ulicy: sieć elektroenergetyczna , • w ulicy / na działce: sieć teletechniczna - linia napowietrzna, • na działce: instalacja zewnętrzna wodno-kanalizacyjna do istniejącego budynku, • w ulicy / na działce: sieć wodociągowa, • w ulicy / na działce: sieć kanalizacyjna, • na działce: instalacja gazowa do sąsiedniego budynku, istniejąca kotłownia gazowa w sąsiednim budynku, • w ulicy: sieć gazowa; PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI: Opracowywany projekt zagospodarowania działki przewiduje: • budowę budynku żłobka, • wykonanie instalacji elektrycznej do budynku, • wykonanie instalacji teletechnicznej (światłowód) do budynku, • wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku, • wykonanie instalacji kanalizacyjnej do budynku, • poprowadzenie nowych chodników i dojazdów, • wykonanie nowych miejsc postojowych, • przebudowa placu zabaw, • wycinka wybranych drzew i krzewów, • wykonanie nowych nasadzeń roślinności niskiej i drzew, • odprowadzenie wód deszczowych z dachu - na teren nieutwardzony działki objętej opracowaniem; PROJEKTOWANE ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY Place zabaw: W ramach zamierzenia projektuje się przebudowę istniejącego placu zabaw z wyznaczeniem stref zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz dla dzieci do lat 3, który pozostaje w tym samym miejscu, wymianie podlegają jedynie urządzenia oraz nawierzchnia. Na całym placu zabaw zaprojektowano nawierzchnię bezpieczną o grubości 40 mm zapewniającą bezpieczny swobodny upadek z wysokości do 1.60 m. Urządzenia zabawowe oraz elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci) w obrębie placu zabaw zgodnie z dokumentacją rysunkową. Cały teren działki jest ogrodzony w tym place zabaw dla projektowanego żłobka
i istniejącego przedszkola. DROGA WEWNĘTRZNA W celu zapewnienia drogi pożarowej do projektowanego budynku planuje się przebudowę istniejącej drogi dojazdowej. Projektowana droga zakończona będzie placem manewrowym – zawrotką w kształcie litery T. Projektowana droga o szerokości min. 4,5m będzie wykonana z kostki brukowej o wys. min. 8cm. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 2.0%. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Powierzchnia działki nr ewidencyjny 5/4: – 5272,0m2, Powierzchnia działki budowlanej objętej opracowaniem: – 5252,3m, Powierzchnia projektowanej zabudowy: 676,0m2
Powierzchnia istniejącej zabudowy: 519,5,0m2, Powierzchnia dojść i dojazdów, tarasów: 1545,4m2, Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej pod placem zabaw: 653,0m2, Powierzchnia biologicznie czynna – 1858,4 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę Archimika Studio Architektury Monika Majerkowska (załącznik nr 9 do SWZ).
Zadanie współfinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny MALUCH 2022-2029.
2. Tabele Elementów Scalonych są jedynie dokumentem pomocniczym i należy je odczytywać w powiązaniu ze SWZ oraz pozostałą Dokumentacją Techniczną (w tym Specyfikacjami Technicznymi), a wszelkie prace lub czynności nie ujęte w TES, a niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, traktowane są jako oczywiste i należy je uwzględnić w ofercie. 3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 11061 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: pracownicy fizyczni, operatorzy sprzętu budowlanego, cieśli szalunkowych, zbrojarzy, murarzy, dekarzy, instalatorów ślusarki i stolarki budowlanej, glazurników, tynkarzy, malarzy, instalatorów elektrycznych i monterów instalacji sanitarnych, brukarzy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.). 4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określony w § 16 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5157777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8274350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5157777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212644901

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5157777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.