Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00087907/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00104477/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa połączenia drogowego ul. Panewnickiej z ul. Koszykową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa połączenia drogowego ul. Panewnickiej z ul. Koszykową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a10604-a203-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa połączenia ul. Panewnickiej z ul. Koszykową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 724528,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- przekopów kontrolnych
- wycinki drzew i karczowania krzewów,
- odhumusowania,
- prac rozbiórkowych oraz robót ziemnych wraz z zagospodarowaniem materiału,
- konstrukcji jezdni, chodnika oraz wjazdów na posesje,
- regulacji istniejących urządzeń infrastruktury technicznej i dostosowania do rozwiązań projektowych,
- trawników i nasadzeń oraz ich pielęgnacji w okresie gwarancyjnym,
- budowy sieci energetycznej NN
- nowych kanałów technologicznych wraz ze studniami
- odwodnienia drogi za pomocą studni chłonnych
- zabezpieczenia infrastruktury podziemnej rurami osłonowymi w tym gazociągu
- docelowej organizacji ruchu (wykonania oznakowania pionowego i poziomego),
- przywrócenia zagospodarowania terenu przyległego do stanu pierwotnego.
Szczegółowy zakres prac określa:
- projektowane postanowienia umowne,
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót,
- szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie robót
budowlanych wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga,
aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest
obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami
zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800416,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1135789,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 800416,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRDiTZ “ROMUS” Jerzy Musiał, Maciej Rotyński Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542271881
7.3.3) Ulica: Rodzieńska 27b
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-389
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800416,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa roztworu osoczozastępczego do przechowywania i zawieszania KKP
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie bonów towarowych (w postaci papierowej ze znakiem wodnym lub hologramem) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii
- Druk i kolportaż informatora miejskiego "Nasze Katowice" (2026).
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym Sączu".
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy łącznika ulicy Toruńskiej z ulicą Chełmińską w Lisewie
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





