Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141986/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00154746/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bdb8447-584a-4189-b45a-b1c269a1eab9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Rozbiórki budynków - 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.63.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot.:1) budynku mieszkalnego (frontowego) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1910.2024 z dn. 01.10.2024 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 4/2024 z dn. 04.01.2024 r., 2) budynku mieszkalnego oficyny poprzecznej oraz budynków gospodarczych zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1600.2024 z dn. 09.08.2024 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 360/2024 z dn. 27.02.2024 r.,usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Brzóski 63 (działka nr 238, obręb B-28) oraz dokumentacją techniczną i STWiORB. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 3 100 m³. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków i nie jest obiektem zabytkowym.
oraz
rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynku mieszkalnego oraz trzech budynków gospodarczych usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kasztelańskiej 38 (dz. nr 40/10, obręb B-13) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.223.2025 z dn. 12.02.2025 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 142/2025 z dn. 27.01.2025 r., oraz dokumentacją techniczną i STWiORB. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 400 m³. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków i nie jest obiektem zabytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 899001,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (m.in. wykonanie ogrodzenia panelowego, przywóz ziemii wraz z plantowaniem) budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku gospodarczego usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rzgowskiej b.n., obręb ewid. G-27, działki nr ewid. 417/179, 417/181 i 625 zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.309.2025 z dn. 28.02.2025 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 144/2025 z dn. 27.01.25 r., oraz dokumentacją techniczną i STWiORB. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 700 m³. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków i nie jest obiektem zabytkowym.oraz
rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynku użytkowego prawej oficyny usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wodociągowej 24 (dz. nr 266, obręb W-14) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-III.40.2025 z dn. 10.01.2025 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2654/2024 z dn. 06.12.2024 r., oraz dokumentacją techniczną i STWiORB. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 110 m³. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków i nie jest obiektem zabytkowym.
oraz
rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (m.in. wykonanie ogrodzenia panelowego, przywóz ziemii wraz z plantowaniem) budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku gospodarczego usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zdrowie 10 (dz. nr 618, obręb P-15) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.152.2025 z dn. 28.01.2025 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2653/2024 z dn. 06.12.2024 r., oraz dokumentacją techniczną i STWiORB. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny. Kubatura obiektów: ok. 1 173 m³. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków i nie jest obiektem zabytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 251411,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” obiektu budowlanego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wróbla 6 (działka nr 205, obręb B-46) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 451/2025 z dnia 06.03.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących.Kubatura obiektów: ok. 188 m3. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków miasta Łodzi.oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” obiektów budowlanych znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich bn (295/15 w obr. P-9) Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 473/2025 z dnia 06 marca 2025 r. wraz
z wykonaniem robót towarzyszących.Kubatura obiektów: ok. 400 m3. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków miasta Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 127262,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” obiektu budowlanego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Częstochowskiej 5 (działka nr 17, obręb W-24) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 466/2025 z dnia 27.01.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektów: ok. 780 m3.Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków miasta Łodzi.
oraz
opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj i wykonaj robotę budowlaną” obiektów budowlanych znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Młynarskiej 17 (działka nr 313/3, obręb P-15) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 145/2025 z dnia 27.01.2025 r. wraz z wykonaniem robót towarzyszących. Kubatura obiektów: ok. 130 m3. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków miasta Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 100185,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497658,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRW - PIOTR FELINOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7271119840
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280563,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SAM ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7262698287"
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ KUBRYN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7281159172
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ SOŁOWSKI, MAŁGORZATA SOŁOWSKA ŁMAŁ SPÓŁKA CYWILNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7282892704"
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.