eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceWykonanie robót budowlanych przy zabytkowej Szkole w Bielance (Gmina Gorlice)



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej Szkole w Bielance (Gmina Gorlice)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183535762

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1058800

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej Szkole w Bielance (Gmina Gorlice)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d0800aa-a793-4c69-a5bc-b78f89d9005a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013408/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej szkole w Bielance (Gmina Gorlice)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092439

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 242165,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Elementy zewnętrzne

Zakres prac:
1) Ustawienie rusztowań,
2) Demontaż istniejącego pokrycia dachu,
3) Wymiana zniszczonych elementów więźby dachowej,
4) Montaż nowego projektowanego pokrycia dachu z blachy ocynkowanej na rąbek,
5) Oczyszczenie belek i wymiana zniszczonych belek ścian,
6) Wymiana belek podwalinowych do 2 rzędów,
7) Renowacja elementów architektonicznych ganku,
8) Wykonanie wnęki na elewacji zewnętrznej - usuniecie obecnego zabudowania wnęki, odczyszczenie ściany oraz uzupełnienie ubytków i zamocowanie drewnianych listew wokół wnęki.
9) Przemurowanie rozluźnionych fragmentów cegły komina od połaci dachu,
10) Miejscowe uzupełnienie ubytków kamiennych ścian fundamentowych,
11) Uzupełnienia tynku wapienno – glinianego na ścianach elewacji,
12) Naprawa cokołu,
13) Wybielenie ścian elewacji,
14) Renowacja stolarki okiennej wraz z wymianą koniecznych elementów,
15) Renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej
16) Rozebranie rusztowań,
17) Utylizacja materiałów z rozbiórki, uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 159905,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Elementy wewnętrzne

Zakres prac:
1) Ustawienie rusztowań wewnętrznych,
2) Wymiana posadzki wewnętrznej wraz z warstwami podpodłogowymi (podłoga na legarach),
3) Rozebranie istniejącej okładziny ściennej,
4) Renowacja ścian wewnętrznych,
5) Renowacja sufitów
6) Renowacja stolarki drzwiowej wewnętrznej,
7) Demontaż i ponowny montaż istniejącej instalacji elektrycznej,
8) Bieżąca konserwacja pieca. Udrożnienie kanału dymowego, odczyszczenie pieca, uzupełnienie ubytków,
9) Sufit w małym pomieszczeniu do ponownego przeszpachlowania, wyrównania i malowania,
10) Sufit w dużym pomieszczeniu i korytarzu do zeskrobania i wykonania od nowa
11) Wykonanie wyłazu z korytarza na strych. Wyłaz wykonany z deski sufitowej wraz z drewnianą drabina
12) Rozebranie rusztowań,
13) Utylizacja materiałów z rozbiórki, uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 82259,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179840,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187308,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP WOJNARSKI JAKUB WOJNARSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381987454

7.3.3) Ulica: Dokielska

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187308,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97811,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97811,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUP WOJNARSKI JAKUB WOJNARSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381987454

7.3.3) Ulica: Dukielska

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97811,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.