eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączOpracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25

1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 449-77-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c17812-4678-4753-bf29-e7ee39f1b433

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c17812-4678-4753-bf29-e7ee39f1b433

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056058/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Opracowanie projektów zamiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FR.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Barcice” cała wieś
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i usług związanych z opracowaniem projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z Uchwałą Nr XIV/194/2025 z dnia 25 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Barcice” - w zakresie i na warunkach opisanych w SWZ.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Barcice” 1 obszar
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i usług związanych z opracowaniem projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z Uchwałą Nr XIV/195/2025 z dnia 25 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Barcice” – w granicach określonych na załączniku graficznym do ww. uchwały (działka nr 258/1) - w zakresie i na warunkach opisanych w SWZ.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Mostki”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich prac i usług związanych z opracowaniem projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z Uchwałą Nr XIV/196/2025 z dnia 25 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Mostki” – w granicach określonych na załącznikach graficznych do ww. uchwały - w zakresie i na warunkach opisanych w SWZ.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.