Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184209/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276267686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Panewnicka 65
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-760
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@kolejowy.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolejowy.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca69067f-ca12-4e39-bec8-cefcc140a8fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087784/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP/12/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 728120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyrobów medycznych określono w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Skład zestawów do operacji witrektomii przedniej określono w Załączniku nr 2.1 do SWZ.
Parametry techniczne aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji w ramach dzierżawy określono w Wykazie parametrów / cech techniczno-użytkowych, stanowiącym integralny Załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752558,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752558,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752558,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUSCH & LOMB Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252810445
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAUSCH & LOMB POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BAUSCH & LOMB POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752558,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Rozbiórka obiektów budowlanych ZPM dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Wujek
- WPI Budowa nowego boiska przy Szkole Podstawowej nr 54 w Katowicach
- Dostawa części komputerowych i serwerowych
- Dostawa stanowiska do badania pompy odśrodkowej oraz turbin wodnych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 17 w Katowicach
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o."
- RZP-40/KS/2025 - "Opatrunki specjalistyczne do zabezpieczenia trudno gojących się ran sączących oraz inne materiały opatrunkowe i serwety"
- 39-P-25 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa pasów jednorazowych do stabilizacji pacjentów podczas zabiegów operacyjnych oraz sterylnych osłon na kamerę dla UCK
- "Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków."
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.