eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotoczekDostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku
w ramach projektu „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 43

1.5.2.) Miejscowość: Potoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 158740268

1.5.8.) Numer faksu: 158740268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73f015ae-7998-4803-897e-f3b4d2e0fb6a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do pracowni mechanicznej ZSCKR w Potoczku
w ramach projektu „Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f015ae-7998-4803-897e-f3b4d2e0fb6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011215/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie do pracowni mechanicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pod nazwą: Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu FELU.10.04-IZ.00-00-0037/24 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78943,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje elektrohydrauliczny podnośnik dwukolumnowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy urządzenia wraz z kompletem instrukcji obsługi, montażu na warsztatach szkolnych ZSCKR w Potoczku. Dostawca zobowiązany jest do uruchomienia urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego w wymiarze 1 godz. lekcyjnej dla 6 nauczycieli. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące.
Parametry urządzenia:
1. Typ podnośnika : Automatyczny
2. Podnośnik wyposażony w belkę dolną
3. Podnośnik bez górnego łączenia
4. Podnośnik wyposażony w elektromagnetyczną blokadę wysokości oraz automatyczną blokadę ramion
5. Wysokość podnoszenia: minimum 1900 mm
6. Punktu podparcia: od 90 do 110 mm
7. Wysokość kolumn: od 2710 do 2995 mm
8. Odstęp miedzy kolumnami: min. 3300 mm
9. Szerokość całkowita: min. 3980 mm
10. Moc silnika: od 3 kW do 4 kW
11. Zasilanie: 400 V, 3 fazy
12. Zabezpieczenie: C 16 A
13. Udźwig: minimum 5,5 ton
14. Zakres długości ramion :110 - 1945 mm/ 95 - 1966 mm,
15. Ramiona rozsuwane 3 stopniowo, teleskopowe ramiona podnośnika
Pozostałe warunki dostawy
• Produkt dostarczony do szkoły ZSCKR Potoczek jako fabrycznie nowy.
• Koszt dostawy obejmuje pierwszy przegląd gwarancyjny, który zostanie wykonany przez autoryzowany serwis.
• Podnośnik wyposażony w olej hydrauliczny
• Podnośnik zamontowany za pomocą kotwy chemicznej wraz z atestem stal zwykła węglowa, M20 x 220mm,

4.5.3.) Główny kod CPV: 42413200-6 - Podnośniki hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje zestaw do obsługi klimatyzacji pojazdów składający się z następujących podzespołów:
1) stacji do obsługi czynnika R1234yf,
2) stacji do obsługi czynnika R134a,
3) analizatora czynnika chłodzącego.
Okres gwarancji dla całego zestawu wynosi min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

1. STACJA DO OBSŁUGI CZYNNIKA R1234yf
Opis produktu:
1. Obsługiwane pojazdy: min. samochody ciężarowe; samochody osobowe; pojazdy rolnicze; pojazdy hybrydowe; pojazdy elektryczne
2. Wydajność - pompa próżniowa: min. 100l/min
3. Możliwość pracy w rybie manualnym i automatycznym
4. Dozowanie oleju: automatyczne
5. Posiada elektroniczną wagę oleju
6. Baza danych pojazdów: min. osobowych, rolniczych, ciężarowych
7. Sterowanie otw./zamkn. przewodów LP/HP - automatyczne
8. Posiada blokadę wagi
9. Posiada drukarkę
10. Pojemność zbiornika na czynnik: min. 10 kg
11. Kolorowy wyświetlacz
12. Możliwość drukowania raportów wykonanych serwisów
13. Obsługa czynnika R1234yf
14. Długość przewodów LP/HP: min 3m

2. STACJA DO OBSŁUGI CZYNNIKA R134a
Opis produktu:
1. Obsługiwane pojazdy: min. samochody ciężarowe; samochody osobowe; pojazdy rolnicze; pojazdy hybrydowe; pojazdy elektryczne
2. Wydajność - pompa próżniowa : min 100l/min
3. Możliwość pracy w rybie manualnym i automatycznym
4. Dozowanie oleju: automatyczne
5. Posiada elektroniczną wagę oleju
6. Baza danych pojazdów: min. osobowych, rolniczych, ciężarowych
7. Posiada sterowanie otw./zamkn. przewodów LP/HP
8. Posiada drukarkę
9. Pojemność zbiornika na czynnik min. 10kg
10. Kolorowy wyświetlacz
11. Możliwość drukowania raportów wykonanych serwisów
12. Obsługa czynnika R1234yf
13. Długość przewodów LP/HP: min. 3m

3. ANALIZATOR CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO
1. Urządzenie umożliwia rozróżniania i analizę czynnika chłodzącego: R1234yf oraz R134a prezentacja wyniku: procentowy (%)
2. Urządzenie pracujące samodzielnie

Szkolenie pracowników
Dostawca zestawu zobowiązuje się do przeszkolenia stanowiskowego dla 2 pracowników z zakresu obsługi klimatyzacji pojazdów.
Zakres szkolenia:
- BHP przy obsłudze klimatyzacji
- właściwości czynników chłodniczych i ich wpływ na środowisko
- budowa i zasada działanie układu klimatyzacji i podzespołów
- oleje ich właściwości i zastosowanie w układzie klimatyzacji
- obsługa butli z czynnikiem chłodzącym
- diagnostyka układu pod kontem szczelności, kontrola ciśnień
- odzyskiwanie f-gazów
- sposoby odkażania parownika.
Wymiar szkolenia: min. 6 h (1h = 45 min.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42512400-2 - Klimatyzatory do pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 34959,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa obejmuje piaskarkę kabinową.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy urządzenia wraz z kompletem instrukcji obsługi, montażu w warsztatach szkolnych, urządzenie zostanie uruchomione na warsztatach szklonych przez dostawce urządzenia oraz przeprowadzenia szkolenia stanowiskowego w wymiarze 2 godz. lekcyjnych dla 4 nauczycieli. Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące.

Parametry urządzenia:
1. Wymiary komory roboczej min.od 850 do 950mm x od 1325 do 1475mm x od 665 do735 mm
2. W pełni ogumowna i oświetlona komora robocza
3. Dodatkowe drzwiczki umożliwiające piaskowanie elementów przelotowo
4. Sterowanie pneumatyczne
5. Panel sterowniczy umieszczony nad głową operatora
6. Wibrator wspomagający zsyp kruszywa
7. Zasilanie 230 V
8. Wbudowany odpylacz z pneumatycznym systemem czyszczenia
9. System pracy ciśnieniowej
10. Urządzenie fabrycznie posiada licznik pracy umożliwiający pomiar czasu piaskowania poszczególnych elementów
11. Zbiornik ciśnieniowy grubościenny i testowany przy ciśnieniu 14 bar wraz z urządzeniem dostarczony atest
12. Pojemność zbiornika: 0d 720l do 880l
13. Waga urządzenia: od 560kg do 630kg
Pozostałe warunki dostawy
Produkt dostarczony do szkoły ZSCKR Potoczek jako fabrycznie nowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 42924200-1 - Maszyny do czyszczenia parą i piaskowania

4.5.5.) Wartość części: 29349,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części I postępowania zostały złożone 2 oferty. Wartość najkorzystniejszej oferty wynosiła 25 461,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 18 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do cen ofert najkorzystniejszych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części II postępowania zostały złożone 4 oferty. Wartość najkorzystniejszej oferty wynosiła 50 482,89 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 43 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do cen ofert najkorzystniejszych.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części III postępowania zostały złożone 3 oferty. Wartość najkorzystniejszej oferty wynosiła 63 984,60 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 36 100,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do cen ofert najkorzystniejszych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.