Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ładowarki teleskopowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 43
1.5.2.) Miejscowość: Potoczek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 158740268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ładowarki teleskopowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b950058a-e844-4549-928f-66faf499cbba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011215/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa ładowarki teleskopowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b950058a-e844-4549-928f-66faf499cbba3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Zamawiający rekomenduje Wykonawcom do zapoznania się z materiałem dotyczącym platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqsserwisu
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję że:
1.1 Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Potoczku
1.2 W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: kierownik.adm@zsckrpotoczek.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
1.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
1.4 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o postanowienia art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa na podstawie przepisów prawa.
1.5 Dane osobowe będą przechowywane przez okres lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat.
1.6 Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów Pzp, związanym z udziałem wykonawcy/podwykonawcy/ podmiotu na którego zasoby się powołuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określony został w przepisach ustawy Pzp. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
1.7 W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.8 Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
2) do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) - skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmiana wyniku postępowania ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO),z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, o
4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO
1.9 Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.10 Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Zespołowi Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Potoczku; wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ładowarki teleskopowej
Wymagania Zamawiającego:
1. Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji minimum 2024
2. Udźwig maksymalny – minimum 3 500 kg
3. Maksymalna wysokość podnoszenia w przedziale 11,7 – 12,65 m
4. Zasięg maksymalny: 8,06m-8,65m
5. Silnik wysokoprężny, o mocy nie mniejszej niż 100 KM i nie większej niż 110 KM, spełniający wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie czystości spalin.
6. Skrzynia biegów z biegami, z napędem hydrostatycznym, z elektrohydraulicznie przełączanym kierunkiem jazdy.
7. Napęd 4 x 4
8. Trzy tryby skrętu kół. Koła równe z oponami pneumatycznymi przemysłowymi diagonalnymi firmy Alliance, Trelleborg, Michelin lub inne równoważne zaprojektowane do pracy w trudnych warunkach w maszynach rolniczych takich jak ładowarki teleskopowe. Ogumienie zamontowane na pojeździe uniwersalne o nośności dostosowanej do nacisku poszczególnych kół.
9. Pojazd wyposażony w pełne światła umożliwiające poruszanie się po drodze publicznej (przód i tył).
10. Światła robocze z przodu i z tyłu maszyny.
11. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego.
12. Stabilizatory boczne rozkładane asynchronicznie.
13. Wysokość całkowita: 2,47-2,59 m
14. Szerokość całkowita z oponami:2,28-2,59 m
15. Długość całkowita do karetki:5,7-5,8 m
16. Rozstaw osi: 2,75-2,8m
17. Zewnętrzny promień skrętu: 3,75-3,78 m
18. Prześwit: 0,4-0,42 m
19. Masa: 9450-10100 kg
20. Prędkość jazdy: 24,9-29 km/h
21. Przepływ hydrauliki: 110-135 l/min
22. Ciśnienie hydrauliki minimum 260 bar
23. Instalacja hydrauliczna do obsługi osprzętów z przodu maszyny.
Wyposażenie:
24. Zamknięta kabina z klimatyzacją i ogrzewaniem spełniająca standardy ROPS/FOPS. Kabina operatora pojazdu w pełni zamykana, jednodrzwiowa, jednoosobowa, jednomodułowa, wykonana przez producenta pojazdu.
25. Fotel operatora amortyzowany z pasem bezpieczeństwa
26. Regulowana kolumna kierownicy.
27. Komplet lusterek zapewniający operatorowi niezbędną widoczność do tyłu.
28. Zaczep transportowy zwykły lub automatyczny.
29. Dźwignia sterująca – joystick
30. Lampa ostrzegawcza
31. Wycieraczka przednia
32. Błotniki kół przód i tył.
33. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu, bez odłączania urządzeń, które wymagają stałego zasilania.
Osprzęty:
34. Widły do palet o długości 120 cm na ramce z atestem i udźwigiem min 3500 kg.
35. Uchwyt do osprzętu Manitou lub adaptacje na uchwyt Manitou (ze względu na posiadany obecnie osprzęt z wyżej wymienionym mocowaniem)
36. Pojazd musi być wyposażony w urządzenia/szybkozłączki i inne wyposażenie niezbędne do montażu i pracy z osprzętem.(Trzecia sekcja hydrauliki)
Wymagania pozostałe:
37. Maszyna musi spełniać warunki dopuszczenia do poruszania po drogach publicznych
38. Maszyna musi posiadać świadectwo CE
39. Maszyn posiada aktualne badanie UDT
40. Maszyna po przeglądzie ,,0’’
41. Maszyna bez śladów jakiegokolwiek użytkowania oraz bez śladów korozji
42. Wykonawca zapewni szkolenie 2 pracowników Zamawiającego (operatorów) w zakresie obsługi i użytkowania ładowarki, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
43. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego Potoczek 43, 23-313 Potok Wielki na własny koszt w ustalonym przez strony dniu odbioru przedmiotu zamówienia.
44. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia tj. jedna (1) fabrycznie nowa ładowarka teleskopowa, była produkowana seryjnie. Niedopuszczalne jest zaoferowanie maszyny prototypowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa (brutto) – waga kryterium 60pkt
2) okres gwarancji/rękojmi – waga kryterium 40 pkt
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
1. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:
Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1 - ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.
2. Kryterium okresu gwarancji i rękojmi w obu częściach oceniane będzie następująco:
Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszystkie elementy i podzespoły wymienione w specyfikacji poszczególnych maszyn oraz osprzętu i wynosi 12 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy.
Zaoferowanie gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 12 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 12 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie
13 miesięcy – 16 miesięcy otrzyma 10pkt
17 miesięcy – 19 miesięcy otrzyma 20 pkt
20 miesięcy – 23 miesięcy otrzyma 30 pkt
24 miesięcy i więcej otrzyma 40 pkt
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40.
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres gwarancji/rękojmi P2 (maksymalnie 40 pkt)
P=P1+P2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryteria oceny ofert.
Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofert z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 i art. 109
ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach – zawarte w druku OFERTA
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego w SWZ potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – zawarte w druku OFERTA
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej w ust. 3, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.3. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1) termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadkach:
a) opóźnień zależnych od Zamawiającego – zmiana o czas opóźnienia zależnego od Zamawiającego,
b) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Do okoliczności, o których mowa w zdaniu powyżej, zaliczyć należy w szczególności przypadek wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Przypadkami siły wyższej są m.in.: powódź, pożar, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, epidemie, promieniowanie lub skażenia, katastrofy komunikacyjne lub budowlane, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne (zbrojne).
2) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej,
3) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
4) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie do wprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o dane dotyczące stawki VAT, które wykonawca przedłożył zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
5) w przypadku zmiany przepisów prawa związanych z przedmiotem umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochroniebezpieczeństwa narodowego, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek :
- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ładowarki teleskopowej
- "Dostawę jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej - rok produkcji 2025" - postępowanie powtórzone.
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: Ładowarki czołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





