eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceDOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH



Ogłoszenie z dnia 2025-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5949a18-77f1-46ce-9808-f47744e7da6f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030467/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO NOWOBUDOWANEGO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO PN. „ŁYSOMISIE” W ŁYSOMICACH. Adres dostawy: ul. Żytnia 13, 87-148 Łysomice, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko – pomorskie. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:

Część 1

1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci (w tym: sala dla dzieci nr 1, pomieszczenie magazynowe dla sali nr 1, łazienka dla sali nr 1, sala dla dzieci nr 2, pomieszczenie magazynowe dla sali nr 2, łazienka dla sali nr 2, wózkowania nr 1/garaż dla wózków, szatnia nr 1, szatnia nr 2).
2. Część 1 realizowana jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Zakup wyposażenia żłobka”.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie i w sposób określony w specyfikacji warunków zamówienia oraz zgodnie z załącznikami do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane, zabezpieczone i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
6. Wykonawca dostarczając w ramach wyposażenia sprzęt musi dostarczyć go z gwarancją
i instrukcją w języku polskim oraz wszelkie urządzenia muszą być dostarczone z akcesoriami umożliwiającymi ich podłączenie i pracę bez dokonywania dodatkowych zakupów.
7. W ramach realizacji zadania dostawca zobowiązany będzie do pobrania wszystkich niezbędnych wymiarów do realizacji poszczególnych elementów zamówienia, dostarczenia, rozładunku, wniesienia, rozpakowania, rozmieszczenia i montażu, konfiguracji i uruchomienie poszczególnych elementów wyposażenia. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie materiały / urządzenia / sprzęty dodatkowe niezbędne do prawidłowego pobrania wymiarów, produkcji, dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji elementów wyposażenia.
UWAGA!!!
8. W przypadku, gdy wykonawca lub podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia przedmiotu zamówienia do zamawiającego, nie wykona we własnym zakresie rozładunku i/lub wniesienia, zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, następnie obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
9. Jeśli podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia wskazanego wyposażenia do zamawiającego w celu rozładunku i/lub wniesienia zażąda od zamawiającego zapłaty za te czynności, wówczas zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
10. Wszelkie koszty dostawy i montażu, będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku, wniesienia, rozmieszczenia, montażu itp., związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umowy.
11. Minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
12. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
13. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów po dostawie. Po zakończeniu dostawy, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń do których dostarczano wyposażenie, z zanieczyszczeń dostawy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem dostawy.
14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego budynku, za wszelkiego rodzaju uszkodzenia wynikające z niewłaściwego wykonania dostawy i montażu wyposażenia. Wszelkie naprawy należy uzgadniać z Zamawiającym.
UWAGA!!
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 5a do SWZ oraz projekt umowy – Załącznik nr 4a do SWZ.
16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 391500000-8 Różne meble i wyposażenie
Dodatkowe kody CPV:
39290000-1 Wyposażenie różne
39000000-2 Meble
39112000-0 Krzesła
39113100-8 Fotele
39143110-0 Łóżka, kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39161000-8 Meble przedszkolne
39111100-4 Siedziska obrotowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39161000-8 - Meble przedszkolne

39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.5.5.) Wartość części: 111846,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO NOWOBUDOWANEGO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO PN. „ŁYSOMISIE” W ŁYSOMICACH. Adres dostawy: ul. Żytnia 13, 87-148 Łysomice, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko – pomorskie. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
Część 2

1. Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni cateringowej (w tym: przygotowalnia posiłków, zmywalnia).
2. Część 2 realizowana jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Zakup wyposażenia żłobka”.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie i w sposób określony w specyfikacji warunków zamówienia oraz zgodnie z załącznikami do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane, zabezpieczone i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
6. Wykonawca dostarczając sprzęt AGD, urządzenia gastronomiczne, itp. musi dostarczyć sprzęt z gwarancją i instrukcją w języku polskim oraz wszelkie urządzenia muszą być dostarczone z akcesoriami umożliwiającymi ich podłączenie i pracę bez dokonywania dodatkowych zakupów.
7. W ramach realizacji zadania dostawca zobowiązany będzie do pobrania wszystkich niezbędnych wymiarów do realizacji poszczególnych elementów zamówienia, dostarczenia, rozładunku, wniesienia, rozpakowania, rozmieszczenia i montażu, konfiguracji i uruchomienie poszczególnych elementów wyposażenia. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie materiały / urządzenia / sprzęty dodatkowe niezbędne do prawidłowego pobrania wymiarów, produkcji, dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji elementów wyposażenia.
UWAGA!!!
8. W przypadku, gdy wykonawca lub podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia przedmiotu zamówienia do zamawiającego, nie wykona we własnym zakresie rozładunku i/lub wniesienia, zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, następnie obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
9. Jeśli podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia wskazanego wyposażenia do zamawiającego w celu rozładunku i/lub wniesienia zażąda od zamawiającego zapłaty za te czynności, wówczas zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
10. Wszelkie koszty dostawy i montażu, będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku, wniesienia, rozmieszczenia, montażu itp., związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umowy.
11. Minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
12. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji, chyba że oferta Wykonawcy określa dłuższy okres rękojmi.
13. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów po dostawie. Po zakończeniu dostawy, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń do których dostarczano wyposażenie, z zanieczyszczeń dostawy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem dostawy.
14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego budynku, za wszelkiego rodzaju uszkodzenia wynikające z niewłaściwego wykonania dostawy i montażu wyposażenia. Wszelkie naprawy należy uzgadniać z Zamawiającym.
UWAGA!!
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 5b do SWZ oraz projekt umowy – Załącznik nr 4b do SWZ.
16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 391500000-8 Różne meble i wyposażenie
Dodatkowe kody CPV:
39290000-1 Wyposażenie różne
39000000-2 Meble
39111100-4 Siedziska obrotowe
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39711000-9 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 48025,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO NOWOBUDOWANEGO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO PN. „ŁYSOMISIE” W ŁYSOMICACH. Adres dostawy: ul. Żytnia 13, 87-148 Łysomice, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko – pomorskie. Zamówienie zostało podzielone na trzy części:
1. Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych dla personelu (w tym: pokój socjalny, pomieszczenie gospodarcze, gabinet pielęgniarki, gabinet dyrektora, sekretariat/gabinet księgowej, łazienka dla niepełnosprawnych).
2. Część 3 realizowana jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Zakup wyposażenia żłobka”.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie w zakresie i w sposób określony w specyfikacji warunków zamówienia oraz zgodnie z załącznikami do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane, zabezpieczone i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
6. Wykonawca dostarczając w ramach wyposażenia sprzęt musi dostarczyć go z gwarancją
i instrukcją w języku polskim oraz wszelkie urządzenia muszą być dostarczone z akcesoriami umożliwiającymi ich podłączenie i pracę bez dokonywania dodatkowych zakupów.
7. W ramach realizacji zadania dostawca zobowiązany będzie do pobrania wszystkich niezbędnych wymiarów do realizacji poszczególnych elementów zamówienia, dostarczenia, rozładunku, wniesienia, rozpakowania, rozmieszczenia i montażu, konfiguracji i uruchomienie poszczególnych elementów wyposażenia. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie materiały / urządzenia / sprzęty dodatkowe niezbędne do prawidłowego pobrania wymiarów, produkcji, dostawy, montażu, uruchomienia i konfiguracji elementów wyposażenia.
UWAGA!!!
8. W przypadku, gdy wykonawca lub podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia przedmiotu zamówienia do zamawiającego, nie wykona we własnym zakresie rozładunku i/lub wniesienia, zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, następnie obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
9. Jeśli podmiot świadczący dla wykonawcy usługę kurierską lub doręczenia lub inną o podobnym charakterze zleconą w celu dostarczenia wskazanego wyposażenia do zamawiającego w celu rozładunku i/lub wniesienia zażąda od zamawiającego zapłaty za te czynności, wówczas zamawiający ma prawo: odmówić przyjęcia dostawy z winy wykonawcy, obciążyć go karami umownymi oraz odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
10. Wszelkie koszty dostawy i montażu, będzie ponosił Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy muszą zostać wycenione w cenie złożonej oferty, w tym m.in. koszty: załadunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, rozładunku, wniesienia, rozmieszczenia, montażu itp., związane z należytą realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartą na tą okoliczność umowy.
11. Minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż określony przez Zamawiającego, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
12. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji, chyba że oferta Wykonawcy określa dłuższy okres rękojmi.
13. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów po dostawie. Po zakończeniu dostawy, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania pomieszczeń do których dostarczano wyposażenie, z zanieczyszczeń dostawy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem dostawy.
14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego budynku, za wszelkiego rodzaju uszkodzenia wynikające z niewłaściwego wykonania dostawy i montażu wyposażenia. Wszelkie naprawy należy uzgadniać z Zamawiającym.
UWAGA!!
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 5c do SWZ oraz projekt umowy – Załącznik nr 4c do SWZ.
16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 391500000-8 Różne meble i wyposażenie
Dodatkowe kody CPV:
39290000-1 Wyposażenie różne
39000000-2 Meble
39112000-0 Krzesła
39113100-8 Fotele
39143110-0 Łóżka, kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39111100-4 Siedziska obrotowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39111100-4 - Siedziska obrotowe

4.5.5.) Wartość części: 38164,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56262,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127864,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56262,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BMS Spółka Jawna Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56262,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53585,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124968,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53585,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53585,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawcy zobowiązują się do wykonania przedmiotu umowy, w terminie do 5 tygodni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.