Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242407/01 - Wynik z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do samochodów egzaminacyjnych
na potrzeby trzech miejsc egzaminowania
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532177979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 29 208
1.5.8.) Numer faksu: 77 40 29 209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@word.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do samochodów egzaminacyjnych
na potrzeby trzech miejsc egzaminowania
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e907f5ce-f86d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097948/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów WORD w Opolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e907f5ce-f86d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto typu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasad i warunków korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny są na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
3. Komunikacja w postępowaniu , z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( Formularze do komunikacji” ). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielania odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk „dodaj załącznik” ). W przypadku załączników , które są zgodne z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone , zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
( zewnętrzny, wewnętrzny ) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu ( typ zewnętrzny ) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na tej Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi
150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza ).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres przetargi@word.opole.pl
( nie dotyczy składania oferty )
10. Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole (dalej: ); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie pod adresem email przetargi@word.opole.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, lub poprzez email inspektor@kancelaria-odo.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa paliw płynnych na potrzeby trzech miejsc egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu” , oraz zawarcia umowy na to zadanie , a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art.19 ust. 2 ustawy : "Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą"
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy: "W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art.18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania"
3. Zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy: " Protokół postępowania jest jawny i udostępniany na wniosek"
4. Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy: "W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016.679"
5. Udostępnianie protokołu wraz z załącznikami, o których mowa w art. 74 ust. 2 ustawy, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 4 i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.262.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu . Szacowane ilości zamawianego paliwa:
- benzyna bezołowiowa PB 95 – 38 500 litrów
- olej napędowy ON – 52 800 litrów
Ilości paliwa określone wyżej są ilościami szacunkowymi wynikającymi z aktualnych potrzeb
Zamawiającego, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliwa.
Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz odpowiadać aktualnym Polskim Normom. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw i przedstawi dokumenty i świadectwa jakości paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wydawać paliwo płynne tylko upoważnionym kierowcom posiadającym :karty drogowe” wystawione przez Zamawiającego lub ważne karty paliwowe.
W przypadku kart paliwowych szczegółowe ustalenia w zakresie rodzaju kart oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku utraty lub zniszczenia kart, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wystąpienia z wnioskiem o nieodpłatne wydanie nowej karty po uprzednim, niezwłocznym zgłoszeniu utraty lub zniszczeniu poprzedniej.
Tankowanie pojazdu może odbywać się tylko do zbiornika pojazdów, a w nielicznych przypadkach do kanistrów. Potwierdzeniem dokonania tankowania w danym dniu będzie dokument zawierający między innymi : datę, nr rejestr. pojazdu, rodzaj i ilość wydanego paliwa, dzienna cena sprzedaży paliwa ( WZ ).
Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz rozliczeń za zrealizowanie dostaw określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy.
Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości maks. 6 km od siedziby Zamawiającego .
Podana odległość stacji paliw stanowi sumę kilometrów dojazdu do stacji paliw i powrotu do siedziby Zamawiającego.
Odległość oferowanej stacji paliw musi uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu, tankowania i powrotu pojazdów egzaminacyjnych – osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika, motocykli i autobusu oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
30163000-9 - Karty płatnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust cenowy
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezgotówkowe sukcesywne tankowanie pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji/stacjach w Kędzierzynie-Koźlu w ilości :
- benzyna bezołowiowa PB – 7 000 litrów
- olej napędowy ON – 200 litrów
Ilości paliwa określone wyżej są ilościami szacunkowymi wynikającymi z aktualnych potrzeb Zamawiającego, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliwa.
Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz odpowiadać aktualnym Polskim Normom. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw i przedstawi dokumenty i świadectwa jakości paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wydawać paliwo płynne tylko upoważnionym kierowcom posiadającym :karty drogowe” wystawione przez Zamawiającego lub ważne karty paliwowe.
W przypadku kart paliwowych szczegółowe ustalenia w zakresie rodzaju kart oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku utraty lub zniszczenia kart, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wystąpienia z wnioskiem o nieodpłatne wydanie nowej karty po uprzednim, niezwłocznym zgłoszeniu utraty lub zniszczeniu poprzedniej.
Tankowanie pojazdu może odbywać się tylko do zbiornika pojazdów, a w nielicznych przypadkach do kanistrów. Potwierdzeniem dokonania tankowania w danym dniu będzie dokument zawierający między innymi : datę, nr rejestr. pojazdu, rodzaj i ilość wydanego paliwa, dzienna cena sprzedaży paliwa ( WZ ).
Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz rozliczeń za zrealizowanie dostaw określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy.
Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości od zamawiającego maks. 15 km .
Podana odległość stacji paliw stanowi sumę kilometrów dojazdu do stacji paliw i powrotu do siedziby Zamawiającego.
Odległość oferowanej stacji paliw musi uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu, tankowania i powrotu pojazdów egzaminacyjnych – osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika, motocykli i autobusu oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust cenowy
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezgotówkowe sukcesywne tankowanie pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji/stacjach paliw w Nysie w ilości :
- benzyna bezołowiowa PB – 4 500 litrów
Ilości paliwa określone wyżej są ilościami szacunkowymi wynikającymi z aktualnych potrzeb
Zamawiającego, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliwa.
Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz odpowiadać aktualnym Polskim Normom. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw i przedstawi dokumenty i świadectwa jakości paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wydawać paliwo płynne tylko upoważnionym kierowcom posiadającym :karty drogowe” wystawione przez Zamawiającego lub ważne karty paliwowe.
W przypadku kart paliwowych szczegółowe ustalenia w zakresie rodzaju kart oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku utraty lub zniszczenia kart, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wystąpienia z wnioskiem o nieodpłatne wydanie nowej karty po uprzednim, niezwłocznym zgłoszeniu utraty lub zniszczeniu poprzedniej.
Tankowanie pojazdu może odbywać się tylko do zbiornika pojazdów, a w nielicznych przypadkach do kanistrów. Potwierdzeniem dokonania tankowania w danym dniu będzie dokument zawierający między innymi : datę, nr rejestr. pojazdu, rodzaj i ilość wydanego paliwa, dzienna cena sprzedaży paliwa ( WZ ).
Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz rozliczeń za zrealizowanie dostaw określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy.
Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości maks. 8 km od siedziby Zamawiającego.
Podana odległość stacji paliw stanowi sumę kilometrów dojazdu do stacji paliw i powrotu do siedziby Zamawiającego.
Odległość oferowanej stacji paliw musi uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu, tankowania i powrotu pojazdów egzaminacyjnych – osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika, motocykli i autobusu oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30163100-0 - Karty na zakup paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust cenowy
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od zamawiającego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne, ważną przez okres trwania umowy.
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawcy muszą posiadać infrastrukturę techniczną umożliwiającą wykonanie zamówienia tj. posiadają co najmniej jedną stację zlokalizowaną na terenie miasta Opola w odległości nie większej niż 6 km od siedziby Zamawiającego w Części nr 1, na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle w odległości nie większej niż 15 km w Części nr 2, na terenie miasta Nysa w odległości nie większej niż 8 km w Części nr 3 , pozwalającą na tankowanie wszystkich pojazdów egzaminacyjnych – motocykli, osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika i autobusu, czynną co najmniej w dni robocze do godziny 22.00 oraz dysponującą systemem płatności bezgotówkowej. Odległość powinna uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu do stacji i powrót do siedziby
Zamawiającego wszystkich pojazdów oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualna koncesja na obrót paliwami, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającej do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne, ważnej przez okres trwania umowy:
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji:2) wykaz stacji paliw pozostających w posiadaniu Wykonawcy wraz z ich lokalizacją na terenie miasta Opola – Część nr 1 w odległości nie większej niż 6 km, na terenie miasta Kędzierzyn-Koźle – Część nr 2 w odległości nie większej niż 15 km, na terenie miasta Nysa – Część nr 3 w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego, pozwalającą na tankowanie wszystkich pojazdów egzaminacyjnych, czynną co najmniej w dni robocze do godziny 22.00 oraz dysponującą systemem płatności bezgotówkowych – załącznik nr …. do SWZ. Odległość powinna uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu do stacji i powrót do siedziby Zamawiającego wszystkich pojazdów oraz topografię miasta i aktualną organizację.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenia – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy stanowi załącznik nr 61. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem ich nieważności.
2. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem :
a) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy,
b) gdy zmianie uległa ustawowa stawka podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT. W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-31 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma Ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparciu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności( Dz.U. z 2022r. poz. 835 )
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem".
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- WIW.DA.272.2.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- Dostawa środków czystości na potrzeby Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej.
- Wykonanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną eksploatację klimatyzacji, wentylacji oraz kurtyn powietrznych w obiektach IAS w Opolu (II)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego o pojemności 5000 litrów
- Dostawy paliw płynnych, AdBlue oraz płynów do spryskiwaczy dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o.o.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2025 roku
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.