eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa paliw płynnych do samochodów egzaminacyjnych na potrzeby trzech miejsc egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do samochodów egzaminacyjnych
na potrzeby trzech miejsc egzaminowania
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532177979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 29 208

1.5.8.) Numer faksu: 77 40 29 209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@word.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e907f5ce-f86d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych do samochodów egzaminacyjnych
na potrzeby trzech miejsc egzaminowania
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e907f5ce-f86d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097948/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów WORD w Opolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.262.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 713400,00

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 580000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej PB 95 i oleju napędowego ON do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu . Szacowane ilości zamawianego paliwa:
- benzyna bezołowiowa PB 95 – 38 500 litrów
- olej napędowy ON – 52 800 litrów
Ilości paliwa określone wyżej są ilościami szacunkowymi wynikającymi z aktualnych potrzeb
Zamawiającego, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliwa.
Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz odpowiadać aktualnym Polskim Normom. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw i przedstawi dokumenty i świadectwa jakości paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wydawać paliwo płynne tylko upoważnionym kierowcom posiadającym :karty drogowe” wystawione przez Zamawiającego lub ważne karty paliwowe.
W przypadku kart paliwowych szczegółowe ustalenia w zakresie rodzaju kart oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku utraty lub zniszczenia kart, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wystąpienia z wnioskiem o nieodpłatne wydanie nowej karty po uprzednim, niezwłocznym zgłoszeniu utraty lub zniszczeniu poprzedniej.
Tankowanie pojazdu może odbywać się tylko do zbiornika pojazdów, a w nielicznych przypadkach do kanistrów. Potwierdzeniem dokonania tankowania w danym dniu będzie dokument zawierający między innymi : datę, nr rejestr. pojazdu, rodzaj i ilość wydanego paliwa, dzienna cena sprzedaży paliwa ( WZ ).
Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz rozliczeń za zrealizowanie dostaw określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy.
Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości maks. 6 km od siedziby Zamawiającego .
Podana odległość stacji paliw stanowi sumę kilometrów dojazdu do stacji paliw i powrotu do siedziby Zamawiającego.
Odległość oferowanej stacji paliw musi uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu, tankowania i powrotu pojazdów egzaminacyjnych – osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika, motocykli i autobusu oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

30163000-9 - Karty płatnicze

4.5.5.) Wartość części: 639800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezgotówkowe sukcesywne tankowanie pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji/stacjach w Kędzierzynie-Koźlu w ilości :
- benzyna bezołowiowa PB – 7 000 litrów
- olej napędowy ON – 200 litrów
Ilości paliwa określone wyżej są ilościami szacunkowymi wynikającymi z aktualnych potrzeb Zamawiającego, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliwa.
Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz odpowiadać aktualnym Polskim Normom. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw i przedstawi dokumenty i świadectwa jakości paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wydawać paliwo płynne tylko upoważnionym kierowcom posiadającym :karty drogowe” wystawione przez Zamawiającego lub ważne karty paliwowe.
W przypadku kart paliwowych szczegółowe ustalenia w zakresie rodzaju kart oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku utraty lub zniszczenia kart, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wystąpienia z wnioskiem o nieodpłatne wydanie nowej karty po uprzednim, niezwłocznym zgłoszeniu utraty lub zniszczeniu poprzedniej.
Tankowanie pojazdu może odbywać się tylko do zbiornika pojazdów, a w nielicznych przypadkach do kanistrów. Potwierdzeniem dokonania tankowania w danym dniu będzie dokument zawierający między innymi : datę, nr rejestr. pojazdu, rodzaj i ilość wydanego paliwa, dzienna cena sprzedaży paliwa ( WZ ).
Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz rozliczeń za zrealizowanie dostaw określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy.
Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości od zamawiającego maks. 15 km .
Podana odległość stacji paliw stanowi sumę kilometrów dojazdu do stacji paliw i powrotu do siedziby Zamawiającego.
Odległość oferowanej stacji paliw musi uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu, tankowania i powrotu pojazdów egzaminacyjnych – osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika, motocykli i autobusu oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 46800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezgotówkowe sukcesywne tankowanie pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji/stacjach paliw w Nysie w ilości :
- benzyna bezołowiowa PB – 4 500 litrów
Ilości paliwa określone wyżej są ilościami szacunkowymi wynikającymi z aktualnych potrzeb
Zamawiającego, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy.
Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione ilości paliwa.
Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz odpowiadać aktualnym Polskim Normom. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw i przedstawi dokumenty i świadectwa jakości paliw na każde żądanie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się wydawać paliwo płynne tylko upoważnionym kierowcom posiadającym :karty drogowe” wystawione przez Zamawiającego lub ważne karty paliwowe.
W przypadku kart paliwowych szczegółowe ustalenia w zakresie rodzaju kart oraz wprowadzonych limitów i opcji uzgodnione zostaną przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. W przypadku utraty lub zniszczenia kart, Zamawiający zobowiązany będzie do natychmiastowego zawiadomienia Wykonawcy. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo wystąpienia z wnioskiem o nieodpłatne wydanie nowej karty po uprzednim, niezwłocznym zgłoszeniu utraty lub zniszczeniu poprzedniej.
Tankowanie pojazdu może odbywać się tylko do zbiornika pojazdów, a w nielicznych przypadkach do kanistrów. Potwierdzeniem dokonania tankowania w danym dniu będzie dokument zawierający między innymi : datę, nr rejestr. pojazdu, rodzaj i ilość wydanego paliwa, dzienna cena sprzedaży paliwa ( WZ ).
Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz rozliczeń za zrealizowanie dostaw określa wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy.
Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w odległości maks. 8 km od siedziby Zamawiającego.
Podana odległość stacji paliw stanowi sumę kilometrów dojazdu do stacji paliw i powrotu do siedziby Zamawiającego.
Odległość oferowanej stacji paliw musi uwzględniać możliwość najkrótszego dojazdu, tankowania i powrotu pojazdów egzaminacyjnych – osobowych, ciężarowych, zestawów, ciągnika, motocykli i autobusu oraz topografię miasta i aktualną organizację ruchu drogowego.
Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163100-0 - Karty na zakup paliwa

4.5.5.) Wartość części: 26800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.