Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175962/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Przychodni Specjalistycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851800010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146310210
1.5.8.) Numer faksu: 146274443
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zps.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zps.tarnow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp.z o.o. w Tarnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564dc9a1-5c37-4a76-b834-2cac032b64da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPS-AG-333/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego: - załącznik nr 1 – diatermia krótkofalowa szt 1
- załącznik nr 2 – kabina UGUL+osprzęt podstawowy+dwuczęściowy stół do masażu szt. 1
- załącznik nr 3 – lampa do naświetleń promieniowaniem podczerwonym szt. 1
- załącznik nr 4 – urządzenie do masażu ciśnieniowego szt. 1
- załącznik nr 5 – mankiet do terapii uciskowej szt. 1
-załącznik nr 6 – dwuczęściowy stół do masażu i rehabilitacji z regulacją elektryczną szt. 5
- załącznik nr 7 – dwuczęściowy stół do masażu i rehabilitacji szt. 5
- załącznik nr 8 – rower treningowy poziomy szt. 2
- załącznik nr 9 – dwusekcyjny stół rehabilitacyjny szt. 3
- załącznik nr 10 – 7-sekcyjny stół rehabilitacyjny szt. 3
- załącznik nr 11 – wioślarz wodny szt. 1
- załącznik nr 12 – urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych szt. 1
- załącznik nr 13 – urządzenie do masażu wirowego stóp i podudzi szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223904,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223904,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223904,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223904,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Ryglicach
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa systemu zaopatrzenia w wodę zimną w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Sukcesywna dostawa worków foliowych z tworzyw sztucznych wraz z opaskami zaciskowymi dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawa linii krwi, dializatorów, bicartów, filtru płynu, systemu obsługi dla Ośrodka Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Remont lokalu użytkowego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzany przez MZB
- Malowanie klatek schodowych w budynkach zarządzany przez MZB
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia uzupełniającego do Pracowni Fizjoterapii SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa wyposażenia dla Kierunku Kosmetologia.
- Zakup i dostawa sprzętu do Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Bydgoszczy
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Zakup, dostawa i montaż aparatury, sprzętu dla Zakładu Rehabilitacji i Fizykoterapii
- 194/2025 Dostawa sprzętu medycznego diagnostycznego dla Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
więcej: Urządzenia do mechanoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.