Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134130/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania dla Gminy Mircze w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4069fbf2-c23b-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania dla Gminy Mircze w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4069fbf2-c23b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021776/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania dla Gminy Mircze w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRGR.2710.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania informatycznego”1) Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych i fizycznych oraz nienoszący oznak użytkowania.
2) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 9 miesięcy przed jego
dostarczeniem), musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z
uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu.
3) Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz
pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz
„end-of-support” producenta.
4) Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy) jakichkolwiek portów nie może być osiągnięta w wyniku
stosowania konwerterów, przejściówek itp., niedopuszczalne jest zastosowanie jakichkolwiek zewnętrznych przejściówek
czy konwerterów.
5) Wykonawca zapewni dostawę do wskazanej lokalizacji w siedzibie Zamawiającego.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, podłączenie i skonfigurowanie
urządzenia do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilości kabli zasilających,
połączeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzętu do działania.
7) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamawianego sprzętu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
8) Prace instalacyjne będzie można realizować wyłącznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
9) Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności wszystkie
dane dostępu do urządzeń i oprogramowania, które będą wykorzystywane podczas instalacji i konfiguracji sprzętu i
oprogramowania.
10) Dla dostaw sprzętu informatycznego z systemem operacyjnym Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu
operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej), w wersji z certyfikatem autentyczności dla każdej licencji, o ile producent
oferowanego oprogramowania stosuje certyfikaty autentyczności. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie
nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nigdy wcześniej nieaktywowanego na innym urządzeniu oraz
pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego naklejka hologramowa winna być
zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta, o ile
producent oferowanego oprogramowania stosuje takie zabezpieczenia. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji
dostarczonego oprogramowania na etapie oceny ofert jak i na etapie dostawy pod kątem legalności oprogramowania
bezpośrednio u producenta oprogramowania. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy na etapie dostawy
przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta
oprogramowania.
11) Zbiorcze zestawienie rzeczowo-ilościowe:
- stacje robocze - 12 szt.
- oprogramowanie do stacji roboczych - 18 szt.
- monitory - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Załącznik Nr 2.1 do SWZ – Projekt umowy
dla części 1 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 44670,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – „Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z dostawą sprzętu serwerowego zoprogramowaniem”
1) Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych i fizycznych oraz nienoszący oznak użytkowania.
2) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej, niż na 9 miesięcy przed jego
dostarczeniem), musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z
uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu.
3) Niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych oraz
pochodzących z programów wyprzedażowych producenta. Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz
„end-of-support” producenta.
4) Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy) jakichkolwiek portów nie może być osiągnięta w wyniku
stosowania konwerterów, przejściówek itp., niedopuszczalne jest zastosowanie jakichkolwiek zewnętrznych przejściówek
czy konwerterów.
5) Wykonawca zapewni dostawę do wskazanej lokalizacji w siedzibie Zamawiającego.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, podłączenie i skonfigurowanie
urządzenia do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilości kabli zasilających,
połączeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzętu do działania.
7) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamawianego sprzętu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
8) Prace instalacyjne będzie można realizować wyłącznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.
9) Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia dokumentacji powykonawczej, zawierającej w szczególności wszystkie
dane dostępu do urządzeń i oprogramowania, które będą wykorzystywane podczas instalacji i konfiguracji sprzętu i
oprogramowania.
10) Dla dostaw sprzętu informatycznego z systemem operacyjnym Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu
operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej), w wersji z certyfikatem autentyczności dla każdej licencji, o ile producent
oferowanego oprogramowania stosuje certyfikaty autentyczności. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie
nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nigdy wcześniej nieaktywowanego na innym urządzeniu oraz
pochodzącego z legalnego źródła sprzedaży. W przypadku systemu operacyjnego naklejka hologramowa winna być
zabezpieczona przed możliwością odczytania klucza za pomocą zabezpieczeń stosowanych przez producenta, o ile
producent oferowanego oprogramowania stosuje takie zabezpieczenia. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji
dostarczonego oprogramowania na etapie oceny ofert jak i na etapie dostawy pod kątem legalności oprogramowania
bezpośrednio u producenta oprogramowania. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy na etapie dostawy
przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta
oprogramowania.
11) Zbiorcze zestawienie rzeczowo-ilościowe:
- serwer - 1 szt.,
- serwer plików dyskowy do przechowywania danych - 1 szt.,
- oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych danych - 1 szt.,
- rozbudowa zabezpieczeń logicznych - 1 szt.,
- przełączniki - 2 szt.,
- okablowanie służące do podłączenia sprzętu - 122 szt.,
- wdrożenie, konserwacja i serwis sprzętu informatycznego oraz oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Załącznik Nr 2.2 do SWZ – Projekt umowy
dla części 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 89061,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87250,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81628,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forteca Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471986991
7.3.3) Ulica: Brukowa 12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORTECA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FORTECA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81628,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108997,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121602,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forteca Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471986991
7.3.3) Ulica: Brukowa 12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORTECA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FORTECA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI MIRCZE
więcej: przetargi MIRCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.