Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00204824/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krystyna Gozdawy 19
1.5.2.) Miejscowość: Gozdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-213
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: (024) 276-21-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gozdowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e7e9d82-72dd-45d5-91d4-d70f735f4e5a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e7e9d82-72dd-45d5-91d4-d70f735f4e5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027031/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie - zakup wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBK.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wyposażenia Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie, obejmująca zakup, transport, dostarczenie, rozładunek, wniesienie, montaż oraz podłączenie i uruchomienie asortymentu wskazanego w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Dostarczony sprzęt i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, I gatunku, wolne od wad fizycznych i prawnych, niepochodzące z ekspozycji, nieregenerowane oraz odpowiednio zapakowane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację produktów. Wymaga się, aby cały asortyment posiadał aktualne certyfikaty, atesty, świadectwa jakości oraz spełniał wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa. Sprzęt i wyposażenie musi być dopuszczone do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie kompletne, gotowe do użytkowania, obejmujące wszelkie niezbędne elementy – w tym okablowanie, podzespoły, nośniki danych, oprogramowanie (jeżeli dotyczy), niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów. W przypadku elementów wyposażenia wymagających montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji – Wykonawca dokona tych czynności we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Poprzez montaż rozumie się instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia, z uwzględnieniem jego dostosowania do konkretnych pomieszczeń i znajdujących się w nich elementów (np. montaż mebli, sprzętu, zawieszenie na ścianach, ustawienie i wypoziomowanie). Wszelkie prace montażowe, w szczególności wymagające ingerencji w ściany, sufity, podłogi lub instalacje, jak również rozmieszczenie mebli i wyposażenia, muszą być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym oraz generalnym Wykonawcą robót budowlanych, celem uniknięcia uszkodzeń istniejących instalacji technicznych oraz innych elementów budynku. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe podczas wykonywania prac montażowych – wszelkie uszkodzenia elementów budynku wynikające z winy Wykonawcy zostaną naprawione na jego koszt. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych prób technicznych
i sprawdzeń funkcjonalnych po zamontowaniu i podłączeniu wyżej wskazanych urządzeń, w celu potwierdzenia ich prawidłowego działania. Wyniki prób technicznych zostaną udokumentowane w formie pisemnej notatki lub protokołu zawierającej co najmniej: nazwę urządzenia i miejsce jego instalacji, datę montażu i uruchomienia, opis przeprowadzonych czynności i wyniki testów, podpis przedstawiciela Wykonawcy. Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania miejsca dostawy i montażu oraz do zagospodarowania na własny koszt wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Wraz z dostarczonym asortymentem, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wszelkie niezbędne dokumenty umożliwiające prawidłowe korzystanie z urządzeń i wyposażenia, w szczególności: instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty oraz pozostałą dokumentację techniczną (jeśli dotyczy).
2. W przypadku dostawy sprzętu komputerowego, urządzeń elektronicznych lub innych elementów wyposażenia zawierających oprogramowanie, Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego, bez dodatkowych opłat, praw do korzystania z dostarczonego oprogramowania (licencji), w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem.
3. Miejsce dostawy i montażu asortymentu: Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne w Gozdowie ul. Krystyna Gozdawy 13A, powiat sierpecki, województwo mazowieckie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39300000-5 - Różny sprzęt
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 140 000,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu złożono łącznie 6 ofert. Najniższa oferta opiewała na kwotę 174 260,00 zł brutto i została złożona przez Wykonawcę, który nie odbył obowiązkowej wizji lokalnej, co stanowiło wymóg udziału w postępowaniu. Najniższa ważna oferta, złożona przez Wykonawcę, który spełnił warunek odbycia wizji lokalnej, wyniosła 182 282,53 zł brutto. Po dokonaniu analizy możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest w stanie zwiększyć kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do lokalizacji Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Lipińska 2, al. Zjednoczenia 34 oraz pl. Grzybowski 6 w Warszawie
- SZP/243-297/2025 Dostawa mebli i krzeseł przeznaczonych do laboratorium STEAM w filii: Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych
- Dostawa wyposażenia sali konferencyjnej Nadleśnictwa Dobrocin wraz z montażem
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ W POWIECIE KAMIENNOGÓRSKIM (ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI)
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





