Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125641/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00133767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00136947/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050684933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pogodna 22
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-354
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupbialystok.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f7371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f737
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044149/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt: „Pomoc Techniczna EFS+ dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku na rok 2025” realizowany w ramach Priorytetu FERDP.12 Pomoc techniczna (EFS+), Działanie FEDP.12.01 Pomoc techniczna EFS+ w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027. (poziom dofinansowania: 85% dofinansowanie EFS+, 15% wkład własny województwa podlaskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.26.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152106,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) w zakresie Części 1 – dostawa sprzętu komputerowego – przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4A do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie
4.5.5.) Wartość części: 123301,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) w zakresie Część 2 – dostawa urządzeń – przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów i czytników kodów kreskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4B do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 14575,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) w zakresie Części 3 – dostawa konsoli – przedmiotem zamówienia jest dostawa konsoli KVM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4C do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4475,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) w zakresie Część 4 – dostawa akcesoriów – przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4D do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 9752,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124958,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145559,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124958,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Font 2 Piotr Cerkiewnik Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422424305
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FONT 2 PIOTR CERKIEWNIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FONT 2 PIOTR CERKIEWNIK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124958,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11999,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19695,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11999,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC-NET Dobrosław Chęciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731633119
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11999,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5894,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6629,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5894,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662095116
7.3.4) Miejscowość: Grabówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5894,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9926,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12486,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9926,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851088842
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9926,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.45.2025
- Druk folderu serowarskiego
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2, ul. K. Pułaskiego 25
- Budowa instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii na szkółce gospodarczej Orzechówka
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w BPN-T - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż stanowiska koło chomika oraz stanowiska ścianka edukacyjna
- Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 115 sztuk drzew działkach gminnych. Zad 2: Zakup, dostarczenie, posadzenie 8 sztuk drzew oraz 55 sztuk krzewów na działkach gminnych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie i jednostkach podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Mszanie" w ramach projektu grantowego pn." Cyberbezpieczny samorząd" na zamówienie publiczne: "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.