Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00133767/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00136947/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00226357/01 - Wynik z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050684933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pogodna 22
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-354
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupbialystok.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f737
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044149/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt: „Pomoc Techniczna EFS+ dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku na rok 2025” realizowany w ramach Priorytetu FERDP.12 Pomoc techniczna (EFS+), Działanie FEDP.12.01 Pomoc techniczna EFS+ w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027. (poziom dofinansowania: 85% dofinansowanie EFS+, 15% wkład własny województwa podlaskiego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f7373.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/ link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f737. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e - Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f737
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e - Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8.Pozostałe wymagania zostały wskazane w rozdziale XV do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna art.13 została zawarta w rozdziale XXVI SWZ. Klauzula informacyjna art.14 dotyczy osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał Wykonawca w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, a które z nich udostępnia Zamawiającemu została zawarta w rozdziale XXVII SWZ. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.26.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 152106,17 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) w zakresie Części 1 – dostawa sprzętu komputerowego – przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4A do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 123301,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30213100-6 - Komputery przenośne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) w zakresie Część 2 – dostawa urządzeń – przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów i czytników kodów kreskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4B do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 14575,94 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) w zakresie Części 3 – dostawa konsoli – przedmiotem zamówienia jest dostawa konsoli KVM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4C do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 4475,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) w zakresie Część 4 – dostawa akcesoriów – przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4D do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 9752,93 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 winno być załączone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji, o którym mowa w rozdziale X ust. 4 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 59 ustawy Pzp, może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zapisów art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.).
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Warunki dokonywania zmiany Umowy:
1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony, w formie pisemnej lub faksem z potwierdzeniem odbioru przez drugą Stronę faksem lub pocztą,
3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - należy podać w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub/i konieczna dla wykonania Umowy,
4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f737 Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-942b0217-3cc2-4e98-8913-92d1e644f737
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Remont sieci energetycznej na potrzeby obozowiska kontenerowego ZZ Bezpieczne Podlasie w m. Nowa Łuka - etap II"
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu polegająca na wykonaniu opaski zewnętrznej w ciągu drogi powiatowej nr 1493B od granicy m. Białystok do barier drogowych w m. Izabelin
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej oraz obsługi systemów i urządzeń zaplecza technicznego w Muzeum Pamięci Sybiru
- "OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA"
- opracowanie numerycznej mapy EGiB obejmującej obręby ewidencyjne z gminy Supraśl
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.87.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa laptopów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- ZAKUP SPRZĘTU DO "UTRZYMANIA GOTOWOŚCI RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO W POLSCE" DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZAMOŚCIU
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.